Valkyrie Maidenhead fender ornament

Voodau

Re: Valkyrie Maidenhead fender ornament

Bericht door Voodau » zo 19 jul 2020, 10:39

Dat lijkt me een zinloze zaak, deze man communiceert niet en de levertijden zijn maandenlang!!! lijkt me een zinloze missie.
Advies:nooit geen zaken meer mee doen!!!
Coen
VRCC: 33406

quinny

Bericht door quinny » di 04 aug 2020, 21:23

bij mij had hij de transport code doorgegeven aan pay pall, dus geld total verlies plus douane kost, heb een klacht naar hem gestuurd maar zal nopes worden vrees ik, in mijn ogen, sorry Beer, maar echte diefstal!
Misschien dat hij op u wel antwoord?

Met vriendelijke groeten,
Quinny

Beer

Bericht door Beer » di 04 aug 2020, 21:42

Ik heb hem onderstaand bericht gestuurd.
Beetje slijmen en zielig doen. Misschien gaat hij ervoor :D

Hello Gary,

How is you health doing, Bro?
We are all worried about your message that you may have to close your shop.
I have a question, pertaining the Maidenhead ornaments.
I have been riding around with your Maidenhead on my fender for quite some time.
Fellow Riders asked me where I got it and I have send them to you.
We were all glad to see that you took the Maidenhead back in stock since it is the only ornament that truly represents the name of our bikes, Valkyrie.
Unfortunately, there have been some misunderstandings between you and my group, especially since your condition makes it hard to respond in a timely way.
As far as I was told, 3 of my Bros ordered a maidenhead ornament. Two were complaining about the quality of the chrome. The ornaments were not entirely covered by a chrome layer and some of the chrome was pitted and the finish was irregular. Apparently, they have filed a complaint about it.
The third order never arrived at the proper address. You provided a tracking code, to no avail for the recipient unfortunately. Perhaps there has been a mix up with the correct address.
I feel a bit sad about this Gary, especially the way your condition is right now.
I have been promoting the ornament for some time, telling that the chrome would not stick forever but that was OK for the people I directed to you.
Somehow, they ended up with, I guess a poor specimen. This is especially sour because our countries are charging over $30,- import duties and taxes on top of your price.
Would you please be so kind and check the quality of the chrome of your maidenhead ornaments. If you notice that some are indeed not supposed the way they should be, perhaps you can get in touch with the manufacturer about this and provide proper ones to the people who ended up with a poor ornament.
I am willing to order another maidenhead ornament for my personal use, provided the chrome at least looks decent.
We would all appreciate this gesture very much. You know we in the Netherlands and Belgium are decent people and are not trying to pull tricks.
It's just that we cherish our motorcycles very much and everything on it.
Nerve contaminations, like you have don't go away but I do hope you will at least feel somewhat better soon.
I am looking forward to your answer, please don't let us down. You are the only one who sells these type of ornaments which happens to be exactly what we require to make our bikes look even better.

Take care and stay put, Bro
Chapter Rep

Voodau

Bericht door Voodau » wo 05 aug 2020, 06:42

Ben zeer benieuwd naar zijn reactie!!!
Coen
VRCC: 33406

snowwhite

Bericht door snowwhite » wo 05 aug 2020, 11:08

Heb je weeral mooi verwoord Beertje . Thanks xxx

Beer

Bericht door Beer » do 06 aug 2020, 23:19

Ik ontving antwoord van Gary

Hey Beer,
Hope all is well over there with all of the Virus stuff going on.
I've spoken with my Chrome Guy and he advised me that he does have a little trouble with the Maidenhead as it has that smooth finish with the indents below the face. He asked me not to take orders on this design.
Sorry that the quality of our work doesn't meet with their expectations. I'm the one who sent them out and did notice some very small irregularities, but thought that as a whole they would look good on the fenders.
So, I'm again discontinuing the Maidenhead until I can find a Chrome man who can promise me that they can chrome a smooth surface and that there won't be any kind of imperfections in their work. But, I was told that many of the small chrome companies are out of business due to the Corona Virus shut down. So, don't know when I will again offer the Maidenhead design.
So, let you friends know that if they are completely disappointed in the Maidenheads they received, please have them contact me and we can discuss the situation
My health is slowing, but surely, progressing downward. I go into the Veterans Administration for a complete checkup every three months as they want to keep track of this disease. But, as this is incurable, they at some point will want to put me on Kemo regement. And my response to that is not only no, but Hell no. I'm not going to live the rest of my live sick from the disease and also sick from the treatment.
My son, Landon, has been helping me and when I can't work anymore will take over the business.
Sorry for this situation.
Thanks for your friendship and your concern for my situation. It's much appreciated! And I hope you are healthy!!!
Gary
Chapter Rep

Beer

Bericht door Beer » vr 07 aug 2020, 00:01

Er is nu een opening :D
Als ik tussen de regels door lees, moet het mogelijk zijn om je geld terug te krijgen.
Als je tenminste gebruik maakt van een beetje tact en begrip. Veel van deze bedrijfjes zijn eenmanszaken die het van online verkopen moeten hebben.
Hij is Vietnam veteraan en slachtoffer geworden van 'agent orange' , een ontbladeringsmiddel dat daar massaal werd ingezet om de vijand vanuit de lucht te kunnen detecteren.
Dat had tot gevolg (weet men nu) dat de militairen daar op den duur kanker of ernstige zenuwaandoeningen aan overhielden.
Nou weet ik niet wat jullie hem geschreven hebben.
Je kunt natuurlijk op een botte manier je grief over de kwaliteit uiten en eisen stellen. Volkomen terecht maar misschien niet slim.
Ik zou zelf een mail sturen gary@ricker.com met eerst je medeleven voor zijn situatie en aandoening te betuigen. De man is immers langzaam stervende.
Vervolgens schrijf je over je passie met de Valkyrie motoren en hoeveel moeite je doet om deze 'classic' motoren in nieuwstaat te houden.
Dat je daarom teleurgesteld bent toen je zag dat de maidenhead niet overeen kwam met de foto op zijn website.
En dat je nu met een aanschaf zit die je feitelijk niet op je motor kunt plaatsen.
En wat hij bereid is daaraan te doen. Je kunt bv vragen om een gratis goed exemplaar in de (nabije) toekomst of je geld terug.
Stuur duidelijke foto's mee van de gebreken, zodat hij zelf kan zien wat eraan mankeert.
Dan maak je, denk ik, een goede kans :D
Succes
Chapter Rep

snowwhite

Bericht door snowwhite » vr 07 aug 2020, 13:05

Ik heb wel 2 keer antwoord gekregen op mijn mails . 1 ste keer dat het door Corona langer zou duren en 2 de keer dat hij ze opgestuurd had . Hij was heel vriendelijk , ik zou liegen moest het zo niet zijn , maar ik ga toch geen nieuwe meer bestellen . Bovenop de aankoop En de hoge verzendingskosten is er Ook nog de 29 euro douane kosten . Alles samen toch al een mooi bedrag . Beertje toch bedankt voor je hulp , ik apprecieer dat ten zeerste . Dikke knuf Josette xxx

quinny

Bericht door quinny » zo 13 sep 2020, 09:14

gewoon ter info, heb er een drie tal weken een mail naartoe gestuurd, tot op heden niets van antwoord.
paypall heeft van hem een bericht gekregen van verzending, dus geen payback, gevolg geld kwijt voor iets dat nog niet aan te zien is.

dus nooit meer met deze kerel werken!!

groeten
Quinny

Plaats reactie