Bescherming voor Beetle Bags

Moderator: Beer

bikervivi

Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 884Bericht bikervivi »

Goldwing heeft voor zijn zijkoffers chroom beschermplaatje, zodat de duo de lak niet beschadigd met de hakken, zou dit voor corbin Beetle ook bestaan?
F-six

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 899Bericht F-six »

Dat denk ik niet. Maar laten we eens creatief denken: kan je niet iets met tankbeschermers? Je weet wel, die dingen die de sportjongens gebruiken bovenop de tank. Ik kan me voorstellen dat je met glanzend zwarte of van carbon toch leuke dingen kunt doen.... Toch?

;)
bikervivi

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 903Bericht bikervivi »

Goeie tip, maar dan eerder doorschijnend, anders steekt het teveel af.
willem

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 1788Bericht willem »

Zoek eens op frame covers, framecovers of fender accent strips. Heb op Bigtwin héle mooi gezien van Harley (ook after market stuff)
willem

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 1803Bericht willem »

Probeer eens op fender covers of accent strips te zoeken. HD heeft hele mooi,ook after market. Heb ze op Big Twin gezien in Rosmalen
bikervivi

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 1808Bericht bikervivi »

Bedankt maar heb ze eraf moeten halen, doordat ik met duo rij, steunden ze op de uitlaat niet goed voor alle 2, staan te koop.
Zonder duo is geen optie, staan er 2 te springen om mee te rijden ;)
anthony

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 1829Bericht anthony »

bikervivi schreef:Bedankt maar heb ze eraf moeten halen, doordat ik met duo rij, steunden ze op de uitlaat
dan is er toch iets grondig mis met die montage van uitlaat of koffers!
beide zijn vast gemonteerd aan frame, en heb ik nog nooit weten raken.
zware belasting met duo of niet .
zonde van die mooie ( en $$$) koffers !


Anthony
bikervivi

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 1831Bericht bikervivi »

inderdaad heel jammer er staan versterkte veren op en toch rusten ze op de uitlaat
F-six

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 1832Bericht F-six »

Dit begrijp ik ook niet helemaal. Mijn Champion koffers hangen een centimeter boven de uitlaat. Als de vering wordt ingedrukt gaan zowel koffer als uitlaat naar beneden. Die centimeter blijft onder alle omstandigheden hetzelfde, dat verandert niet. De montage van harde Beetle koffers zal toch niet anders zijn... Ik denk ook dat iets mis moet zijn gegaan met de montage van je koffers, kan bijna niet anders..
bikervivi

Re: Bescherming voor Beetle Bags

Bericht: # 3493Bericht bikervivi »

wie heeft er eigenlijk beetle bags, en wil er een paar foto's van nemen en doorsturen.
vdc.viviane@telenet.be
Plaats reactie