Interstate benzinetank

Moderator: Beer

Plaats reactie
willem

Interstate benzinetank

Bericht: # 1785Bericht willem »

Dit is een oproep aan alle Valkbroeders !Gezocht Interstate benzinetank
Mijn F6C is al weer enige tijd terug van de make-over bij Hans Huijbers in Best .
Die heeft zich even uitgeleefd en de boel GOED in orde gemaakt.
Viper exhaust,Dynojet enzzzzzz.
Hij heeft een hele mooie custom gebouwde Valk staan met een Interstate benzinetank.
.Ik zoek er nu dus ook één. In goede staat,het liefst zwart/grijs maar een andere kleur is ook goed.
Wie heeft er een te koop of weet waar?
Groetjes Wilem
Ivo

Re: Interstate benzinetank

Bericht: # 1789Bericht Ivo »

Bij valkparts hebben ze ze wel. Maar ik zou ebay in de gaten houden. Dat scheelt best veel geld.
Of post een bericht op het amerikaanse forum met deze vraag.
F-six

Re: Interstate benzinetank

Bericht: # 1793Bericht F-six »

Of deze: http://www.ebay.nl/itm/1999-Honda-GL150 ... 18b&_uhb=1

Maar bij zowel de tank die Joop heeft gezien als deze tank staan waanzinnige verzendkosten. Dus eerst een mail sturen naar de verkoper om te horen wat de werkelijke verzendkosten zijn, dit kan niet goed zijn.
willem

Re: Interstate benzinetank

Bericht: # 1797Bericht willem »

Allemaal bedankt voor de tips. Heb er een gevonden!
Heeft iemand ervaring met een Interstate tank ,een Ultimate zadel en of dat samen past?
Las weer ergens dat dan het zadel moest worden aangepast.
Moet wel ff zeggen dat ik dit niet ken ,zo'n forum met liefhebbers.Maar wel tof dat je elkaar zo kunt helpen met informatie.
Ik rij nog maar kort een Valk dus weet er nog niet zoveel over.
Alleen dat Hans Huijbers in Best inderdaad een goede monteur is :-)
Groet Willem
F-six

Re: Interstate benzinetank

Bericht: # 1798Bericht F-six »

Yep, als je een Ultimate zadel hebt dan moet dat worden aangepast. Je krijgt het zadel er echt niet op, anders dan met geweld. De neus van een Ultimate zadel is veel hoger dan een standaard zadel en loopt ook wat over de tank heen. De neus moet dus wat worden afgeschaafd, want de Interstate tank is daar hoger. De bodemplaat past wel, dus het is een kwestie van het leer losmaken, het schuim wat afschaven en het leer weer vastmaken. Ik heb het laten doen bij Tiger Leathers in Den Haag en kon er op wachten.

Waar heb je Interstate tank gevonden? Op Ebay? Krijg je trouwens geen spijt van, nu kan je een dag toerrijden zonder te tanken, zo'n 330 km voor ie op reserve gaat, ideaal voor vakanties.
anthony

Re: Interstate benzinetank

Bericht: # 1828Bericht anthony »

ik heb geen enkel probleem om mijn Ultimate bigboy op mijn interstate tank te laten aansluiten.
enkel een geoefend oog ziet dat de mouse een klein klein beetje is ingedrukt.
anthony
F-six

Re: Interstate benzinetank

Bericht: # 1833Bericht F-six »

Oh, als je doordrukt krijg je hem er wel op. Maar passen doet het niet, je krijgt hem er bijna niet meer af en je lak heeft er op die plek uiteindelijk ook onder te lijden (wordt dof). Dan geef je honderden euro's uit voor een Interstate tank en waarom dan niet 25 euro uitgeven om je zadel goed passend te maken? Dat begrijp ik niet.
Plaats reactie