Solo Rack

Moderator: Beer

golowing

Re: Solo Rack

Bericht: # 2629Bericht golowing »

Dat is wel solide, maar ik vind het te plat.[/quote]

2 rooitjes zijn ook plat en zeer solide :mrgreen: maar naarmate de tijd verstrijkt word het rek duurder en de stapel rooitjes dikker. :lol: :lol:
Hugobe

Re: Solo Rack

Bericht: # 2634Bericht Hugobe »

Hallo F-Six,
Dank voor je verwijzing naar de aanbieding op e-bay! Dat is precies het rack dat ik bedoel.
Ik ga toch proberen dat rack goedkoper na te maken... Deze zal ook wel ruim boven de EUR 200,= uitkomen met alle kosten erbij.
Het hoeft in ieder geval niet verchroomd te worden , want het wordt gemaakt van RVS en dan heel goed gepolijst.
Helaas Beer dus(voorlopig)geen goedkoper adres voor verchromen.
Groeten,

Hugo
Voodau

Re: Solo Rack

Bericht: # 2635Bericht Voodau »

Een hoop gedoe wat ik zo lees voor een paar tientjes voordeel!!!
RVS polijsten is ook niet goedkoop, tenminste als je het dezelfde glansgraad als chroom wilt geven......
warbol

Re: Solo Rack

Bericht: # 2651Bericht warbol »

Coen heeft 100% gelijk!!

Momenteel ben ik 2 rvs plaatjes (150 x 35 x 5 mm) aan het polijsten (winterklusje :D ), ben er nu al zo'n 2 1/2 uur aan bezig geweest en ben nog lang niet tevreden!
Dus zal wel minstens dubbel zo lang duren voordat het is zoals ik wil!! Maar ik heb de tijd :D , rij voorlopig toch nog niet!
Hugobe

Re: Solo Rack

Bericht: # 2652Bericht Hugobe »

Hi Coen,

Het leuke is dat jullie allemaal gelijk hebben.
Het was ook best aardig dit alles te lezen.
Maar vergeet niet dat ik maar één vraag had en heb: "Heeft iemand binnen de club zo'n rack dat ik zou kunnen lenen om als model te dienen?"
En dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken.
Groeten,

Hugo
golowing

Re: Solo Rack

Bericht: # 2653Bericht golowing »

Snap ik helemaal vraag was ook goed bergrepen aan deze kant van de lijn. :oops:
daar ik en anderen weten wat verchromen inmiddels kost :shock: , polijsten een heel gedoe en veel te veel werk 8-) wilden wij jou deze rompslomp besparen :D en kreeg je er enkele te koop aangeboden. :P :P

mijne zou je kunnen hebben als model 8-) , maar ja de verzendkosten en te plat :mrgreen:

hoop voor je dat het alsnog via dit forum gaat lukken. :geek:
Rc Devriendt

Re: Solo Rack

Bericht: # 2689Bericht Rc Devriendt »

ik heb een mooi solo rack te koop voor 150 euries
tevens te koop rugsteun voor bestuurder voor 100 euries

e mail adres voor contakt r.de.vriendt@kpnplanet.nl
Plaats reactie