Solo Rack

Moderator: Beer

Hugobe

Solo Rack

Bericht: # 2590Bericht Hugobe »

Ik zou graag de buddy seat vervangen door een Solo Rack (zie foto)
Deze wordt niet meer gemaakt en als er één op Ebay komt is het waarschijnlijk in de USA en dan wordt het met verzendkosten en taxen wel een dure grap.
Misschien wil één van jullie wel verkopen, maar ik heb nu via een vriend de mogelijkheid om er één te laten maken.....
Ik zoek dus eigenlijk een model dat hij kan namaken!
Heeft één van jullie zo'n solo rack dat ik kan lenen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hugobe

Re: Solo Rack

Bericht: # 2593Bericht Hugobe »

Dank je Joop.
Ik heb dat rack wel gezien, maar ik vind de spijltjes in het midden eigenlijk te dun voor het mooie.. En dan met de verzendkosten erbij kom je zelfs boven de EUR 200,=
Dat kan mijn kennis dus voor minder.... en hoop ik mooier!
Groeten,

Hugo
Linsmins

Re: Solo Rack

Bericht: # 2594Bericht Linsmins »

Hi Hugo,

Doet die kennis van jou ook aan verchromen?
Hugobe

Re: Solo Rack

Bericht: # 2595Bericht Hugobe »

Hi Beer,

Een kennis van een motorvriend van mij (ook een valkyrie rijder), is instrumentmaker, die zou het rack kunnen maken en hij heeft dan blijkbaar ook contacten voor het verchromen.
Ik heb jou discussie hierover wel gelezen. Voorlopig heb ik nog geen input gegeven, want zelf ken ik niemand.
Als deze man het rack gaat maken komt hij eerst met een prijsopgaaf incl verchromen en kwaliteit moeten wij dan achteraf zien.
Groeten,

Hugo
Ivo

Re: Solo Rack

Bericht: # 2605Bericht Ivo »

Als je zoiets wilt laten verchromen zit je alleen aan chroom al snel boven de €200,-
golowing

Re: Solo Rack

Bericht: # 2608Bericht golowing »

Daar heeft IVO volkomen gelijk in verchromen is bijna onbetaalbaar .

Maar goed :!:
wil even zeggen dat ik een RIVCO bagagerek heb liggen :D :D
wat een keer is gebruikt :P
mag je hebben vooreen vaste prijs van €200,- ecl verzendkosten :P :P
Hugobe

Re: Solo Rack

Bericht: # 2618Bericht Hugobe »

Golowing, dank voor je reactie. Ben langzamerhand ook zeer benieuwd naar de kosten van verchromen via mijn contact....
Ik heb een foto hieronder gezet van een rack, waarvan ik denk dat het jouw RIVCO rack is.
Dat is wel solide, maar ik vind het te plat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: Solo Rack

Bericht: # 2619Bericht Linsmins »

Ik ben vanmiddag naar Verchromen geweest, dat is vlak bij mij in de buurt.
De man begon al te vertellen dat ik beter nieuwe kon kopen, als ze nog te koop waren.
Omdat mijn Cobra lightbar van aluminium is, kost het verchromen ca. 3 keer zoveel als van staal/ijzer.
Voor mijn twee lightbars moest hij 590 euro vragen :o
F-six

Re: Solo Rack

Bericht: # 2620Bericht F-six »

Ik denk dat je voor minder dan 200 euro echt niet iets kunt kopen. Er gaat er nu eentje op Ebay: http://www.ebay.nl/itm/Honda-Valkyrie-1 ... 43d669cfaf

Staat op dit moment op 150 dollar, maar de minimumprijs is nog niet gehaald.
golowing

Re: Solo Rack

Bericht: # 2621Bericht golowing »

Hugobe schreef:Golowing, dank voor je reactie. Ben langzamerhand ook zeer benieuwd naar de kosten van verchromen via mijn contact....
Ik heb een foto hieronder gezet van een rack, waarvan ik denk dat het jouw RIVCO rack is.
Dat is wel solide, maar ik vind het te plat.

:evil: :twisted: :roll: :roll:
Plaats reactie