VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Moderator: Beer

Meks

VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5597Bericht Meks »

Dit jaar niet in de Spring maar begin van de Summer omdat Inzane in Italie zo vroeg in het jaar valt.
Welk betere gelegenheid om de Inzane belevenissen voorzichtig nog eens door te nemen?
En nieuwe herinneringen in dat schitterende Vayamundo hotel in Houffalize bij te maken!

- Wat gaat er allemaal gebeuren? Ontspannen en genieten! Genieten van mooie Motoren, genieten van mooie Mensen, genieten van een goed Hotel, genieten van een mooie omgeving tijdens een Rondrit. en dat allemaal van 21 t/m 23 juni.
- Mogen er ook andere motoren komen? Als ze maar met iemand meekomen die een Valkyrie rijdt. Dus Cella…
- Zijn andere VRCC chapters welkom? Natuurlijk, maar we hebben ervoor gekozen niet te adverteren bij andere Chapters. Het orgateam wil er geen tweede Inzane van maken.
- Wat krijg ik voor mijn geld? Bed, water en brood! Nou ja, een 4 sterren hotelkamer, 2x ontbijt, 2 x buffetdiner met drank, Geleide rondrit door Roadmaster Stef op zaterdag. Sterke verhalen tijdens de meeting. De mogelijkheid tips en trucs te krijgen van mede Valkaholisten want natuurlijk brengen we tijd door met een biertje in de hand bij onze Valkyries.
- Wat kost het? Het hotel kost €143,00 per persoon, wil je een 1 persoonskamer betaal je 30 euro meer. De kosten voor de meeting zelf weten we nog niet. We proberen dit zo laag mogelijk te houden. Nadere info volgt!
- Waar kan ik boeken? Stuur een mail met de vermelding "Vrcc Lowlands summermeeting 2019" op het volgende email adres: philippe.neckebroek@vayamundo.eu Als je de bevestiging hebt dan graag een mail naar marbloem@telenet.be zodat hij een overzicht kan maken. (aangepast omdat het verkeerde mailadres erin stond)

Heb je nog vragen? Plaats een reactie hieronder.

Graag tot in Houffalize!
Het orgateam:
Hugo, Stef en Wouter ( aka Meks)
Laatst gewijzigd door Meks op za 09 feb 2019, 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Sander

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5598Bericht Sander »

Ik heb mij via aangegeven email adres aangemeld ( jl zaterdag) voor de summermeeting in Houffalize, maar nog geen enkele reactie gehad. Is het hotel wel open?
Ik zal morgen eens bellen, dan weet ik meer.
Groeten Sander
Meks

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5599Bericht Meks »

Hoi Sander,

Super dat je al aangemeld bent maar geef ze de tijd om je mail te verwerken.
Sowieso verwacht ik in het weekend geen antwoord en kan het soms even duren.
Rome en Parijs zijn ook niet in een dag gebouwd....

We zien elkaar tijdens de VLSM 2019!
Sander

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5600Bericht Sander »

Ha ha ,leuke reactie! inderdaad kreeg ik vanmorgen de bevestiging !! Wij Hollanders zijn nogal gauw ongeduldig !! Mooi lesje !!
ik kijk er al naar uit!
Sander

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5603Bericht Sander »

Ik probeer een mailtje naar Stefan te sturen, maar krijg het iedere keer terug.
Of de mailbox zit vol of het aangegeven emailadres klopt niet. Ik wacht maar even af.
Jos Knols

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5604Bericht Jos Knols »

Het vermelde mailadres van Stef is onjuist, moet zijn: marbloem@telenet.be

Grtz Jos
Mach7

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5606Bericht Mach7 »

Wij gaan en alles is geregeld.

Groet'n

Ronnie en Dita
Eric

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5609Bericht Eric »

Idem als voorgaand jaar, ik probeer een dag op neer te rijden..

Grtz,
Eric
F-six

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5616Bericht F-six »

Ik geniet op dit moment van een heerlijke whiskey, dus misschien kijk ik er overheen, maar in de openingspost staat geen datum?
:D :D
Meks

Re: VLSM 2019, Informatie en Aanmelden?

Bericht: # 5619Bericht Meks »

Goed idee van die Whiskey!

Je hebt gelijk, die staat er niet in. Het gaat om het weekend van 21 juni tot 23 juni.
Plaats reactie