Springmeeting 2022 Raalte

Moderator: Beer

Jos Knols

Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7012Bericht Jos Knols »

Beste Valkyrievrienden,
Zoals eerder aangekondigd vindt de VRCC Springmeeting 2022 plaats van vrijdag 6 mei tot zondag 8 mei te Raalte. De invulling van het weekend moet nog uitgewerkt worden, maar zal zoals gebruikelijk bestaan uit twee gezellige avonden, en op zaterdag een georganiseerde tourrit. De motoren kunnen veilig op de afgesloten binnenplaats gestald worden.

Inmiddels zijn er goede afspraken met hotel Inn Salland ( hotelinnsalland.nl ) gemaakt en kan er geboekt worden!
Het arrangement van 2 overnachtingen bevat tweemaal ontbijtbuffet, eenmaal BBQ diner en eenmaal driegangen diner buffet.
We hebben een optie op het hele hotel genomen, dit betekent dat jullie de volgende kamers kunnen boeken (prijzen zijn voor het arrangement, per persoon en bij volledige bezetting van de kamer):
04 x eenpersoonskamer €209,- p.p
22 x tweepersoonskamer €155,- p.p.
03 x driepersoonskamer €135,- p.p
07 x vierpersoonskamer €135,- p.p.
03 x zes persoonskamers €135,- p.p.
De grotere kamers kunnen ook met minder bezetting geboekt worden, de prijzen per persoon worden dan wel iets hoger, dit kun je rechtstreeks bespreken met het hotel. De zespersoons kamers bestaan uit twee verdiepingen, met beneden een tweepersoonsbed en boven 4 eenpersoons bedden met voldoende privacy. Wij zouden het fijn vinden als leden onderling afspraken maken om (de grotere) kamers te delen, maar dit moeten jullie dan zelf organiseren, het hotel bemiddelt hierin niet.

Tot 6 maart staan alle kamers voor ons in optie, mocht er dan nog iets vrij zijn worden deze kamers weer open gezet voor andere gasten. We hopen uiteraard dat alle bedden bezet gaan worden door VRCC leden en hun aanhang, als het hotel exclusief voor ons is hebben we meer mogelijkheden om bijv. de avonden naar eigen believen in te vullen.
Uiteraard geldt: vol is vol, dus wacht niet te lang met boeken!
De kamers kunnen gereserveerd worden door een mail te sturen naar [info@hotelinnsalland.nl] , onder vermelding van VRCC Springmeeting 2022, met je gegevens en welke kamergrootte je wenst.
Je ontvangt dan een verzoek tot aanbetaling van €50,- p.p. en na betaling wordt je boeking bevestigd.

Wij hopen op een enthousiaste deelname!
Grtz Stef, Hans en Jos
snowwhite

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7031Bericht snowwhite »

wij zullen er zeker bij zijn. Mail al vertrokken naar hotel .Zien er echt naar uit iedereen terug te zien. :D
Kris Gijselinck

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7032Bericht Kris Gijselinck »

Ik en Nathalie ook aanwezig :-)
Sander

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7033Bericht Sander »

Ik heb ook reeds geboekt !
Ik kijk er nu al naar uit!
Agonist

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7035Bericht Agonist »

We zijn erbij, mooie locatie en omgeving.
Romy&Ludo
Jos Knols

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7065Bericht Jos Knols »

Een kleine update: op dit moment zijn 11 2-persoonskamers, 3 1-persoonskamers en 1 4-persoonskamer geboekt.
Popeye60

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7067Bericht Popeye60 »

Ik heb net een mail weggedaan naar het hotel. Lijkt me keileuk om mee te gaan, als het allemaal doorgaat.
See you all. :)
Jos Knols

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7081Bericht Jos Knols »

Beste motorvrienden,

Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal!

Er komen de laatste weken geen nieuwe aanmeldingen voor Raalte meer bij. Mocht dit door onzekerheid i.v.m. de Coronamaatregelen komen, dan wijzen we jullie er graag op dat je tot 24 uur voor aanvang van de meeting nog gratis kunt annuleren.
Mocht je wel van plan zijn om deel te nemen maar je nog niet hebt aangemeld, dan het vriendelijke verzoek om dat toch op niet al te lange termijn te doen, dan weet de organisatie ook een beetje waar ze op kan rekenen. Zoals hierboven ook vermeld, de optie op het gehele hotel loopt tot 6 maart, daarna worden de resterende kamers weer vrij gegeven voor andere gasten.
Dus: aarzel niet en meld je aan!
Grtz Stef, Hans en Jos

Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mdebergh

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7090Bericht Mdebergh »

Ik zal m’n best doen om hem dan weer in elkaar te hebben 🙈😂
Sander

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7092Bericht Sander »

Hopelijk werkt het hotel ook een beetje mee. Dat is nog niet zeker!
Plaats reactie