Springmeeting 2022 Raalte

Moderators: Ivo, Beer

Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 18:24
Locatie: barsingerhorn

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7117Bericht sjaak »

Samen met seth van de partij in raalte .
We kijken er naar uit.

Gr Sjaak
Gebruikersavatar
Jos Knols
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 19:53
Locatie: Heerlen

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7123Bericht Jos Knols »

Update:
Over precies 3 weken verloopt de optie op de resterende hotelkamers. Als je wel erbij wil zijn maar je hebt je nog niet aangemeld, dan wordt het stilaan tijd... :? Er zijn momenteel dd 24-3 nog 4 2-persoons, 3 3-persoons, 6 4-persoons en 3 6-persoonskamers beschikbaar. Uiteraard kun je deze kamers ook met een lagere bezetting boeken (tegen geringe meerkosten).
De volgende mensen hebben zich tot nu toe aangemeld ( mocht je jezelf missen, mail me dan even: jos2808@gmail.com):
Ewald en Petra
Sander
Robert en Jeanette
Dianne
Chris
John en Linda
Colin en Ingrid
Dirk en Josette
Ronnie en Dita
Erwin en Tatiana
Stef
Bob
Russell
Gerard en Jenneke
Ludo en Romy
Kris en Natthalie
Steve en Glynis
Steef
Hans H
Hans en Sien
Jos en Yvonne
Jacques
Hans K
A. Braeckman
Beer
Pascal en Evelyn
Ivo en Cella
Henk en Meral
Laatst gewijzigd door Jos Knols op za 30 apr 2022, 15:04, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jos Knols
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 19:53
Locatie: Heerlen

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7135Bericht Jos Knols »

Last call: a.s. zondag verloopt de optie op de hotelkamers; als je je nog wil aanmelden zou ik het deze week doen, vanaf zondag zijn de resterende kamers ook door overige gasten te boeken.
Gebruikersavatar
Jos Knols
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 19:53
Locatie: Heerlen

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7211Bericht Jos Knols »

Beste Valkyrievrienden,
Het is bijna zover, over precies een week zijn we in Raalte! Er zijn ca. 45 personen aangemeld, dus het belooft een gezellig drukke boel te worden.
Hierbij alvast wat informatie:
Vrijdag vanaf 12.00 uur zit het ontvangstcomité klaar om jullie te ontvangen met een glaasje bubbels. De kamers zijn uiterlijk vanaf 15.00 uur beschikbaar.
De motoren kunnen geparkeerd worden op de binnenplaats, a.u.b. twee rijen aanhouden met loopruimte tussen motor en gevel. Graag volgetankt arriveren ( er zijn een paar tankstations vlakbij het hotel) zodat we zaterdagochtend tijdig weg kunnen rijden voor de gezamenlijke rit. Om 19.00 uur wordt gestart met de BBQ, ook op het (deels overdekte) binnenplein. Aansluitend een gezellige avond, waarbij vanaf 21.30 een deel van de brasserie voor ons wordt vrijgemaakt, mocht het weer dat vragen. Verder dient om 0.00 uur de muziek uit te gaan, en om 0.30 uur sluit de horeca.
Zaterdag tussen 8.00 en 09.30 uur staat het ontbijtbuffet op jullie te wachten, waarna we om 10.00 vertrekken richting het pittoreske Urk. Om 12.00 uur starten daar onder begeleiding van gidsen in 2 groepen rondleidingen door de steegjes van Urk, een groep met een Nederlandstalige en een met een Engelstalige gids. Om 14.00 uur gebruiken we, ook in Urk, een gezamenlijke lunch (eigen rekening) waarna de terugreis weer wordt aanvaard. Vervolgens kunnen we om 19.00 uur aanschuiven aan een uitgebreid buffet waarna we er weer een gezellige avond van zullen maken! Ook nu weer: om 0.00 uur de muziek uit, om 0.30 uur gaat de brasserie dicht.
Zondagochtend weer ontbijten tussen 8.00 en 10.00 uur, waarna om 11.00 uur iedereen weer uitgecheckt dient te zijn.

Nog een belangrijke mededeling: we hebben helaas niet het volledige hotel volgeboekt gekregen. Dat betekent dat er ook 'andere' gasten aanwezig zullen zijn waar we rekening mee dienen te houden, vooral qua geluid.

Wij wensen jullie een fijne rit naar Raalte, en alvast een gezellig treffen toe!
Hans, Stef en Jos
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 18:24
Locatie: barsingerhorn

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7212Bericht sjaak »

We kijken er naar uit,en het weer wordt prima 😊
HansF6
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 25 apr 2021, 18:26

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7213Bericht HansF6 »

het is gelukt vanmorgen de bevestiging gekregen van het Hotel.
Door toedoen van Beer en Jos is het mij gelukt om ook een kamer te bemachtigen, een speciale dank voor beide heren is hier op zijn plaats.
Als lid heb ik door corona nog geen contact gehad met andere leden, dit gaat 6 mei dan eindelijk gebeuren. Mijn vrouw en ik zien er met spanning naar uit.
Nog even de distributie vervangen en dan op naar Raalte

Groetjes,
Hans F6
Lenie en Hans
Remco1983
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 12:04

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7214Bericht Remco1983 »

Ik kon er helaas niet bij zijn, heb me dus ook niet aangemeld, maar mijn vrijdag is ineens WEL beschikbaar dus ik kom vrijdag wel even kijken naar al dat moois. Zal mijn eigenste ook meebrengen. Savonds weer naar huis en jullie lekker verder feesten maar ach, kunnen we elkaar toch eens in het echt tegenkomen.

Tot vrijdag :D :D
Gebruikersavatar
Jos Knols
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 19:53
Locatie: Heerlen

Re: Springmeeting 2022 Raalte

Bericht: # 7216Bericht Jos Knols »

Mocht iemand de route naar en van Urk willen hebben om in de navi te zetten, hier vind je [https://drive.google.com/drive/folders/ ... S8S9XGkmDJ?]usp=sharing als het goed is beide bestanden.
Grt en tot vrijdag!
Plaats reactie