Toerritjes

Moderator: Beer

Sander

Toerritjes

Bericht: # 7156Bericht Sander »

Hallo allemaal,
Inmiddels zijn we van het coronagedoe wel een beetje af. Het wordt dus tijd om de draad weer eens op te pakken.
Blijkbaar is dat nog niet erg doorgedrongen bij de VRCC leden. De tijd van gezamenlijke toertochten breekt weer aan. Maar kennelijk zit men nog in een diep coronadipje! Wordt eens wakker en ga er weer eens op uit!
Ik wijk al uit naar andere( niet VRCC ritten) omdat niemand iets wil doen. Zelf heb ik al enkele pogingen ondernomen, maar blijkbaar is er geen belangstelling meer. Jammer!
Hopelijk wordt het de komende tijd beter!
Groeten, Sander.
Linsmins

Re: Toerritjes

Bericht: # 7157Bericht Linsmins »

Helemaal mee eens Sander :D

Laat mij nog eens de doelstelling van de VRCC uitleggen.

De club vraagt geen lidmaatschapsgeld en er is geen hiërarchie of bestuur.
Daarom krijg je geen blaadje en er worden geen vaste tochten georganiseerd.
Deze website is van ons allemaal en bedoeld om informatie uit te wisselen en vooral, tochten op te zetten.
Voor- en door de leden. Zonder inbreng van jullie zelf, is dit een dode club.
Welnu wat is dan de bedoeling?
Om de ritten zo laagdrempelig mogelijk te maken.
Iedereen gaat weleens een ritje bij hem/haar in de buurt maken.
Dat zijn, ook voor anderen, vaak de leukste ritjes omdat diegene die dan voorop rijdt, de omgeving goed kent.
Als je dat van plan bent, zet dat dan een week of zo van te voren, of als je ziet dat het weer goed is, je ritje op dit forum.
Dan kunnen anderen met jou meerijden. Het gaat ons om het rijden, niet om te laten zien hoe goed/mooi/stoer we wel zijn.
Ben je van plan mee te rijden. Zet dat dan als reactie onder de aankondiging. Dan weet iedereen of- en hoeveel riders er meedoen.
Heb je een andere motor dan is dat dus geen enkel probleem.
Rij je liever alleen? Geen punt. We respecteren hier iedereen en alles.
Rij je met een vast groepje bij jou uit de buurt? Ook geen probleem, wij sluiten ons gewoon aan.

Alleen een rendez vous tijd en -plaats is voldoende. Ik vertrek zo en zo laat bij dat tankstation of café.
En bij voorkeur op een zondag of feestdag als iedereen vrij is. Wordt het slecht weer? Zet dan een dag van te voren op het forum dat het niet doorgaat.
Als iedereen dat een keer doet, leren we met zijn allen elkaar- en heel Nederland en België op zijn mooist kennen.
Denk niet dat je dan van alles moet organisieren omdat je dat ergens hebt gezien. Nee. Maak er geen circus van.
Dat mag, maar is niet nodig. Een lunchpakketje is ook prima. Het gaat om het RIJDEN.
Zorg wel dat op de plekken waar je wilt stoppen, er gelegenheid is voor dames om naar het toilet te gaan. Dat wordt weleens vergeten.
Dat is alles, dat is leuk en dat is gezellig.

Je hebt een van de beste- en mooiste motoren gekocht die er ooit zijn gemaakt.
Je hebt je, samen met 260 leden op dit forum aangemeld omdat je interesse had in wat anderen deden met deze motor.
Geef toe, wat is er dan nog leuker om dan met een tiental beste- en mooiste motoren samen te rijden.
Deze motor hoort op de weg thuis en niet in de garage of op je website/foto album.
DOEN, dus.
Sander

Re: Toerritjes

Bericht: # 7158Bericht Sander »

Tja, het zit ook allemaal niet zo mee.
Eerst al die coronaperikelen, dan weer die rotoorlog en abnormale brandstofprijzen, ik kwam misschien een beetje scherp uit de hoek.
De afgelopen paar weken werden we getrakteerd op uitzonderlijk mooi weer.
Ik heb al enkele leuke ritten achter de rug met andere Valkyrie rijders en dacht, waar zijn al die andere rijders gebleven?
Als ik nu naar buiten kijk, dan zie ik slecht, koud weer waarbij je echt niet op je motor wilt zitten. Dus het blijft allemaal relatief. En heus, het wordt beter, en er zitten heel wat evenementen in het vooruitzicht. We laten ons niet ontmoedigen! Laten we de zomer tegemoet lachen!
Kris Gijselinck

Re: Toerritjes

Bericht: # 7160Bericht Kris Gijselinck »

Sander schreef: do 31 mar 2022, 13:10 Tja, het zit ook allemaal niet zo mee.
Eerst al die coronaperikelen, dan weer die rotoorlog en abnormale brandstofprijzen, ik kwam misschien een beetje scherp uit de hoek.
De afgelopen paar weken werden we getrakteerd op uitzonderlijk mooi weer.
Ik heb al enkele leuke ritten achter de rug met andere Valkyrie rijders en dacht, waar zijn al die andere rijders gebleven?
Als ik nu naar buiten kijk, dan zie ik slecht, koud weer waarbij je echt niet op je motor wilt zitten. Dus het blijft allemaal relatief. En heus, het wordt beter, en er zitten heel wat evenementen in het vooruitzicht. We laten ons niet ontmoedigen! Laten we de zomer tegemoet lachen!
Dag Sander,
Een beetje scherpte kan gaan kwaad. :D

Hopelijk komen er bovenop de springmeeting en de Birthdaybash nog een paar ritjes bij.
Ikzelf kom net uit anderhalf jaartje verbouwingen (waar de corona toch goed voor was) dus was ook al heel lastig om eens te gaan rijden.

Tot gauw zou ik zo zeggen 8-)
Sander

Re: Toerrit, echt waar, een toerrit!!

Bericht: # 7161Bericht Sander »

Hallo allemaal!
Hans Knol en ik organiseren een toerrit op zondag 10 april. Eindelijk gaat het weer los!!
Het plan is om op de A2 , bij tankstation Boxtel, richting Den Bosch, te verzamelen om 0930u. Vervolgens gaan we naar de achterhoek voor een leuke tocht. Nadere info volgt nog.
Wij hopen op een royale opkomst, gezien het stille tijdperk achter ons.
Dus trek je Valk uit de schuur en ga mee!
Met vriendelijke groeten Hans Knol en Sander Hesseling.
Linsmins

Re: Toerritjes

Bericht: # 7165Bericht Linsmins »

Ik ben er natuurlijk bij :D
Laten we hopen dat het mooi weer wordt.
Popeye60

Re: Toerritjes

Bericht: # 7166Bericht Popeye60 »

Heey Sander,
tankstation Boxtel A2, Is dat bij Liempde of Velder?
Welk adres zet ik hiervoor in mijn TomTom?
Sander

Re: Toerritjes

Bericht: # 7168Bericht Sander »

Tankstation Esso Liempde Oost Ooiendonk. Eindhoven-DenBosch A2.
Dinsdagavond maken we de route bekend en vrijdagavond nemen we de definitieve beslissing of het doorgaat of niet.( hangt van het weer af).
HKnol

Re: Toerritjes

Bericht: # 7169Bericht HKnol »

:roll:
Laatst gewijzigd door HKnol op wo 06 apr 2022, 07:55, 1 keer totaal gewijzigd.
HKnol

Re: Toerritjes

Bericht: # 7170Bericht HKnol »

Beste allen,

Hierbij sturen wij de volgende link naar een gpx bestand.
Het gaat om de route naar de Holterberg op zondag 10 april a.s.

https://www.dropbox.com/s/ttazghb785i1m ... t.gpx?dl=0

Wij zullen vrijdag avond bekend maken op dit forum of de rit doorgang zal vinden.
De weer berichten zullen vooral een rol hebben op deze beslissing.

Vertrekpun: P plaats Ooiendonk, Liempde Boxtel 5298

Vriendelijke groet,

Sander en Hans
Plaats reactie