Motorbeurs Utrecht

Moderator: Beer

Ivo

Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 638Bericht Ivo »

Zijn er nog mensen onder ons die naar de motorbeurs gaan?

http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/B ... emeen.aspx
Linsmins

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 641Bericht Linsmins »

Hoi Ivo,

Ik wil er wel naartoe, liefst met de motor.
Hangt een beetje van het weer af dus, welke dag.
Ik stel voor dat we tzt nog nader afspreken?
Ivo

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 644Bericht Ivo »

Ik was van plan op zaterdag te gaan. Bij voorkeur op twee wielen.
F-six

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 646Bericht F-six »

Waarschijnlijk op een vrijdag. Maar ik ben praktisch, ga lekker met de trein!

:D
Eric

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 655Bericht Eric »

Ik zal er waarschijnlijk op zondag rondwandelen.....
Ivo

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 688Bericht Ivo »

Bij mij wordt het definitief zondag, is ergens iets fout gegaan in mijn agenda.
Zaterdag was al vol.
willis

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 728Bericht willis »

Vrijdag met trein voor mij..
Linsmins

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 734Bericht Linsmins »

Ik ben vanmiddag geweest. Keek vanmorgen op de thermometer en die gaf -2 graden aan en buiten wat sneeuwvlokken met de vooruitzichten nog minder, de motor was voor mij dus (helaas) geen optie.
Het was vandaag gelukkig niet heel druk, iedereen had tijd en wilde wel een praatje beginnen. Heel gezellig dus overal.
Honda heeft de rode F6B tentoongesteld, die wilde ik ook wel eens van dichtbij zien. Zonder top koffer oogt hij ontzettend lang en breed aan de achterkant vanwege de geïntegreerde zij koffers. Prijs 27,500 De voorkant is identiek aan een GW 1800, dat kun je goed zien omdat die ernaast staat. Ik heb nog even met Honda NL gepraat en, zoals het er nu voorstaat, zal de Bagger ook in Raalte te zien zijn. :D
Zelfs als je niet van motorfietsen houdt, moet je er toch naartoe vanwege de ongelooflijk schone- en strak geklede dames die Honda NL als hostess hebben rondlopen. :mrgreen: Sukkel die ik ben, was ik natuurlijk mijn camera weer eens vergeten.
Ik heb maar een Valkyrie gezien, we horen nu dus echt bij de 'classics', LOL.
Wat ik nog niet eerder had gezien is de 'Men at work' stand waar allerlei bikes customised werden waar je bij staat; voor ieder wat wils dus.
Vergeet vooral niet langs de Bikers Best stand te gaan om een kop koffie te drinken en voor de internationale treffen gangers onder ons, neem een kijkje bij Les Cooper die zijn B&B in Oostenrijk promoot.
Ivo

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 735Bericht Ivo »

Ben ook bang dat het bij ons de auto wordt.
F-six

Re: Motorbeurs Utrecht

Bericht: # 737Bericht F-six »

Ik ben vandaag geweest en heb twee F6-en gezien. Alle twee blauw met creme.

Die rode Goldwing, dat was toch niet het 'street-glide' model? De voorkant leek inderdaad op een gewone Goldwing. Ik dacht dat de nieuwe 'Valkyrie' een halve kuip had.

:)
Plaats reactie