Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 828Bericht Linsmins »

Honda Nederland heeft een nieuwe F6B Bagger beschikbaar gesteld gedurende ons Raalte Club Weekend. http://www.honda.nl/motorfietsen/modell ... _c-abs.php
Ben je geïnteresseerd in deze motor, dan kun je bij ons naar hartenlust proefrijden :D
Er zijn nog 8 kamers beschikbaar, dus je kunt je nog steeds inschrijven. http://www.madoe.nl/index.php/vrcc-nederland/
Linsmins

Re: Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 840Bericht Linsmins »

Hallo Joop,

Ik wist niet dat je interesse had in de aanschaf van een Bagger, LOL.
Maak je geen zorgen.....dat doe ik al voor je :D
jfesten

Re: Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 849Bericht jfesten »

Ik neem aan dat Honda voor een all-risk verzekering van de F6B zorg zal dragen?

Groeten,

Joost
Linsmins

Re: Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 850Bericht Linsmins »

Van voor tot achter, Joost
Linsmins

Re: Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 852Bericht Linsmins »

Allen,

Ik heb gesproken met de manager Communication & Events Motorcycles van Honda Nederland. Hij heeft de F6B voor ons in de demoplanning gezet. Ik haal de F6B woensdag op en breng hem maandag weer terug naar Schiphol. Mijn Honda POC kan helaas zelf niet in Raalte aanwezig zijn want hij is dan op vakantie. Omdat ik natuurlijk niemand wil opzadelen met de eventuele risico's van een WA verzekerde motor, vroeg ik of de motor all-risk was verzekerd. De motor is volledig inzetbaar, er zitten platen op en hij is all-risk verzekerd. Dat is alles wat ik momenteel weet. Ik veronderstel, dat redacties en testrijders van motorbladen de motor ook op deze basis meenemen naar b.v. de Dolomieten om er een artikel en evaluatie over te kunnen schrijven. Dat is dus wat anders dan een rondje om de kerk van een wildvreemde bij een dealer.
Omdat ik zaken met Honda heb gedaan, teken ik persoonlijk alle overdrachtspapieren op eigen naam en ben ik primair dus verantwoordelijk en aansprakelijk voor alles wat er met de motor gebeurt. Je kunt ervan op aan, dat ik het contract lees en doorgeef als er iets voor jullie van belang bij staat. Als er een eigen risico is, wil ik die door de club laten betalen. Ik heb best veel moeite gedaan om deze motor naar Raalte te krijgen en dat hoeven jullie niet allemaal te weten. Voor Honda zijn jullie logischerwijs, een doelgroep voor de Bagger omdat de Valkyrie al op leeftijd is. Ik doe dit geheel belangeloos en uit passie voor de club en vind het wel een beetje jammer dat ik op dit forum wordt verzocht om openheid van zaken. Dit forum is openbaar en verder wekt het geen professionele indruk. Mijn insteek is, dat je er een proefritje mee kunt maken zonder enig eigen risico als je een geldig rijbewijs hebt en in de F6B geïnteresseerd bent. Anders was ik er natuurlijk zelf ook niet eens aan begonnen. Niemand dwingt je om ermee te gaan rijden; het is geen attractie maar bedoeld voor serieuze gegadigden en/of mensen, die wel eens willen weten wat Honda anno 2013 presteert. Laten we er dus met zijn allen een leuk weekend van maken en laat de zorgen aan mij over. :D
jfesten

Re: Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 888Bericht jfesten »

Beer,

Het is top geregeld! Heb wel zin in een proefritje!
Ik kijk uit naar een gezellig weekend in Raalte :-)

Groeten,

Joost
Hanne4u

Re: Geinteresseerd in een proefrit met de nieuwe F6B Bagger

Bericht: # 1007Bericht Hanne4u »

Plan voor mijn dan ook maar een uurtje in om proef te rijden, Beer!
Eens kijken of de motor toegelaten kan worden tot de " Orde van de ronde banden" .

Groet,
Hanne4u
Plaats reactie