Geslaagd Raalte Weekend

Moderator: Beer

Colin/Ingrid

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1061Bericht Colin/Ingrid »

Hi everybody :D
We also want to say thanks to the orga team and to everybody who was there for an absolut super weekend.
Everything weather, location, rideouts, people ,food, atmosphere super. :D
we hope it comes around again in the near future :)
Colin and Ingrid
http://www.pixum.de/meine-fotos/slide/album/6788286
Ivo

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1064Bericht Ivo »

Ook wij hebben een super weekend gehad. Helaas vliegt de tijd als je lol hebt.
Aan de andere kant, als dit 2 weken zou duren waren de meeste alcoholist geworden. :D :D :lol:
jfesten

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1067Bericht jfesten »

Iedereen die een steentje heeft bijgedragen aan de organisatie van het weekend: van harte bedankt!

Het was een top weekend!
Heb ervan genoten, nieuwe mensen ontmoet in een fijne sfeer.
Dat de weergoden ons goed gezind waren was een heerlijk extra dat we met volle teugen beleefd hebben.

Hier staan de foto's die ik gemaakt heb:https://plus.google.com/photos/10809685 ... 7362771393

Met vriendelijke motorgroeten,

Joost
Laatst gewijzigd door jfesten op di 11 jun 2013, 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
snowwhite

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1069Bericht snowwhite »

snowwhite schreef:Wij ook veilig terug thuis van een super tof, goed georganiseerd, mega tof treffen.Voor ons was het de eerste keer tussen de VALKEN en nu hebben we de microben al te pakken. Toffe plaats, toffe bende, goeie weer, wat wil ne mens nog meer.De gene die er niet bij waren hadden ongelijk want jullie hebben echt wel wat gemist.
Super mega bedankt aan allen die er aan mee gewerkt hebben om voor er voor ons een zo een geslaagd week end van te maken.Ik zou zeggen ' t is voor herhaling vatbaar.Groetjes en zeker tot ziens.
groetjes Josette en Dirk :D
jennekegommans

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1070Bericht jennekegommans »

Om na te genieten ook mijn foto's :P :P

http://www.mijnalbum.nl/Album=UENZIKB3
Raalte groep 2.jpg
Groetjes Stonewall Gerard
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Cyrre

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1072Bericht Cyrre »

We zijn veilig thuisgekomen. Mede dankzij een scherp valk(yrie)oog die zag dat mijn achterband nogal slap was. Er zat nog maar een 1,8 kg op. :shock: Aan een tankstation de band terug naar 2,9 kg gebracht en mijn valk voelde heel wat wendbaarder en baanvaster aan.
Verder kan ik maar herhalen wat velen hier schrijven. Het was supertof en gezellig. Leuke nieuwe mensen leren kennen. Kortom, een vriendelijke, aangename bende. Het was prima georganiseerd, dus alle hulde aan de organisatoren. 8-) Ook het weer liet ons van zijn mooiere kant zien. We hopen dat zo'n clubweekend een jaarlijkse gewoonte wordt.
Zeker tot een volgende keer,

Groetjes,

Geert en Jeannique
Balou

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1074Bericht Balou »

Als eerste dank aan de organisatie om dit weekend tot en zeer geslaagd treffen te maken op een zeer toepasselijke locatie.
Het weer was ons zeer gunstig gezind en de sfeer gewoon fantastisch. Het treffen smaakt zeker naar meer.
Veel nieuwe en leuke contacten kunnen leggen, maar ook weer van vele nieuwe verfraaiingen kunnen genieten op de Valk. Geeft weer inspiratie.
Met groet en tot de volgende keer
Richard
Jos Knols

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1078Bericht Jos Knols »

Ook namens Yvonne iedereen die met de organisatie te maken heeft hartelijk bedankt! Het was een gezellig en geslaagd weekend: mooi weer, veel kilometers, lekker eten en drinken...en gezellige mensen!!
Onze foto's staan ook online:

Op naar de volgende rit!!
Jos Knols

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1079Bericht Jos Knols »

Ik zie dat de link naar de foto's is weg gevallen, zal om veiligheidsreden zijn??? Ik mail hem naar Beer!

Groet, Jos

Ik heb ze erbij gezet, Jos
https://plus.google.com/u/0/photos/1041 ... 8245616641
Janni

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1080Bericht Janni »

Hallo allen,

Wij hebben ook genoten van het prachtige weekend; iedereen bedankt voor de gezellige aanwezigheid en de goede sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb zondagmiddag voor vertrek nog ff met het hotelpersoneel gepraat en aan de manager gevraagd of we nog eens terug mogen komen.
Antwoord: "Jaaaaah ...... Graag" !! :D



Ook namens Henny

groetjes
Janni
Plaats reactie