Inzane 9 St Petersburg

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Inzane 9 St Petersburg

Bericht: # 1395Bericht Linsmins »

In 2015 wordt het internationale Valkyrie Treffen, Inzane in St Petersburg gehouden.
Momenteel is bekend dat het 4 dagen gaat duren voor een prijs van 400€, all in.
Hier een filmpje van Moskou 2012
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ZuK8FKCXms
Hier een panorama van St Petersburg
http://www.airpano.ru/files/Saint-Petersburg-HiRes/2-1
chasseveld

Re: Inzane 9 St Petersburg

Bericht: # 1399Bericht chasseveld »

Ik heb al zitten puzzelen hoe je daar het beste kunt komen. Voorlopig lijkt via Finland en daarvandaan de boot, de beste optie..... Ik ben wel van plan te gaan :D
dino

Re: Inzane 9 St Petersburg

Bericht: # 1459Bericht dino »

hoy,
ik heb ook al eens zitten zoeken en ik zie momenteel het volgende als de gemakkelijkste route :
oost vlaanderen naar travemünde in duitsland 698 km met de valkyrie
van daar de ferry naar helsinki ( +- een dag varen)
van helsinki naar st petersburg nog een 386km op de valk.
dit lijkt mij echt wel vlot te doen.
Dus dag 1 vroeg vertrekken en s'avonds de boot op
dag 2 een dagje ontspannen op de boot
dag 3 een halve dag rijden
Linsmins

Re: Inzane 9 St Petersburg

Bericht: # 1460Bericht Linsmins »

Anthony is destijds zo ook naar Finland gereden, als ik goed ben geïnformeerd. Wat in 2009 naar Kouvola, Finland is gebeurd is misschien ook een optie. Toen heeft een verlader uit Duitsland met een auto oplegger een dertigtal Valkyries naar (het vliegveld van) de bestemming- en terug gereden. We gingen zelf met een low budget vliegticket. Ik kon toen mijn motor ergens in Keulen afzetten en ophalen. Als je de vrije tijd, brandstof, ferry kosten, eventuele overnachting(en), etc in beschouwing neemt, waren we stukken voordeliger uit zonder 'domme' kilometers te hoeven rijden.
Ik herinner me dat o.a. Werner (RIP) maar ook Curd c.kaesler@hhhydraulik.com of curd@kaesler-hh.de tel (D) 0163/33 33 680 zich destijds hiermee bemoeid hebben.
Wat in ieder geval niet wordt aangeraden is met je Valk over land (Polen, Baltische Staten, Rusland) te rijden. De VRCC Russen die ik ken, doen dat ook niet :D
Plaats reactie