Archief Treffen en Tochten

Moderators: Ivo, Beer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jennekegommans
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 10:57

Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1407Bericht jennekegommans »

In het archief kun je vanaf 2002 verhalen en foto's zien over Treffens en Tochten van VRCC Lowlands .
Wellicht iets voor een regenachtige dag :D
Om het archief te zien, ga je naar de Tourtochten pagina van de website http://www.vrcc.nl/tourtochten/.
Klik op een maand onder het archief voor veel kijk- en leesplezier.

Chapter Rep
ludo

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1408Bericht ludo »

hey,

tof dat we inzage hebben op treffens en tochten foto's, ik denk dat daar wel een boel werk aan is om dat in elkaar te steken
en vanaf 2000 nog wel, proficiat voor wie er aan gewerkt heeft en respect :D

Nu even kijken waar dat is,

grtzz
ludo
ludo

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1409Bericht ludo »

ludo schreef:hey,

tof dat we inzage hebben op treffens en tochten foto's, ik denk dat daar wel een boel werk aan is om dat in elkaar te steken
en vanaf 2000 nog wel, proficiat voor wie er aan gewerkt heeft en respect :D

Nu even kijken waar dat is,

grtzz
ludo
sorry niet gevonden ?? vraag mij af wie het wel gevonden heeft :o
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1410Bericht Linsmins »

Hi Ludo,

Je moet eerst naar de website gaan http://www.vrcc.be, dus niet op de forumpagina blijven.
Dan ga je naar de pagina 'Tourtochten'. Je komt er een zwart veld tegen met 'Er zijn momenteel geen ritjes bekend…
Rechts daarvan zie je 2 venstertjes 'Tourtochten Archief' en 'Foto's'.
Klik op het pijltje naast 'maand selecteren' en je ziet maanden en jaartallen. Klik op een willekeurige maand en jaartal in het venster. Als je Archief hebt geselecteerd, zie je links de verhalen met foto's verschijnen. Als je foto's hebt geselecteerd, zie je links een foto verschijnen. Klik nu op de foto om bij het betreffende album te komen.
Veel plezier :D
Chapter Rep
Onverschelig

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1411Bericht Onverschelig »

en ik maar denken dat ik onnozel was dat ik het niet kon vinden.
Heb zo ongeveer iedere button aangeklikt tijdens de speurtocht. Dank voor de uitleg.
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1412Bericht Linsmins »

Graag gedaan :D
Ik geef toe, dat het aardig verscholen is. Als je zo'n tijd met een website bezig bent, vergeet ik soms dat een aantal zaken niet voor iedereen zo voor de hand liggen.
Chapter Rep
ludo

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1416Bericht ludo »

yep, heb het gevonden.... :D bedankt beer nu weet ik waar het is...

doeiiiiiiiii
ludo & carin
ludo

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1443Bericht ludo »

een vraagje, zou je ook zo'n link kunnen plaatsen zoals hierboven: valkyrie parts, club patches enz...
als je hier op het ogenblik zou zijn om iets te lezen en er word gemeld dat er foto's geplaatst zijn dan zou het
gemakkelijk en simpel zijn om even hierboven te klikken op "treffen en tochten" en je bent vertrokken :D

is maar een ideé ?? weet ook niet of dat kan of door 1 of andere reden dat het niet kan ??

grtzzzzz
ludo ;)
Gebruikersavatar
Cyrre
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:34

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1444Bericht Cyrre »

Hey Ludo,

Als je vlot van het forum naar de webpagina wil gaan om foto's te bekijken kan je dat doen via de tabbladen links bovenaan onder de menubalk. Dan moet je wel via de website naar het forum zijn gegaan natuurlijk. Zit je dan op het forum, bv. dit hier te lezen, krijg je bovenaan een paar tabbladen met afgekorte vermelding. Eentje met 'VRCC Lowlands Valkyrie Riders Cruiser Club'. Rechts ernaast, een tabblad met 'VRCC Forum Toon onderwerp - Archief Treffens en Tochten'. Door op de tabbladen te klikken kan je gemakkelijk switchen tussen forum en webpagina om eventueel foto's te bekijken. 't Is maar een weet.

Groeten,
Geert
ludo

Re: Archief Treffen en Tochten

Bericht: # 1454Bericht ludo »

Cyrre schreef:Hey Ludo,

Als je vlot van het forum naar de webpagina wil gaan om foto's te bekijken kan je dat doen via de tabbladen links bovenaan onder de menubalk. Dan moet je wel via de website naar het forum zijn gegaan natuurlijk. Zit je dan op het forum, bv. dit hier te lezen, krijg je bovenaan een paar tabbladen met afgekorte vermelding. Eentje met 'VRCC Lowlands Valkyrie Riders Cruiser Club'. Rechts ernaast, een tabblad met 'VRCC Forum Toon onderwerp - Archief Treffens en Tochten'. Door op de tabbladen te klikken kan je gemakkelijk switchen tussen forum en webpagina om eventueel foto's te bekijken. 't Is maar een weet.

Groeten,
Geert
amai geert jij hebt betere ogen dan ik :lol:
ja het is maar een weet.. en nu weet ik het
ik ben beter in ritten maken ;)
Bedankt geert,
Plaats reactie