Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hotels

Moderators: Ivo, Beer

Gebruikersavatar
Voodau
Berichten: 94
Lid geworden op: di 20 nov 2012, 07:10
Locatie: nijmegen

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 785Bericht Voodau »

isaiahnichols schreef:Ik lees deze mooie post of ook vinden dat alles wat je hebben goede een grote accomudation in de hotels, of uw reiservaring ook leuk ... Leuk om dit allemaal opvattingen die zijn aandeel zien door verschillende personen of hun grote reis ervaringen te delen .. ..

??????????????????
Coen
VRCC: 33406
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 20:17

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 786Bericht Eric »

Klinkt alsof Google translate het ook even niet meer helemaal wist!! :D
The show ain't over till the Flat Lady sings
#17605
Gebruikersavatar
Voodau
Berichten: 94
Lid geworden op: di 20 nov 2012, 07:10
Locatie: nijmegen

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 787Bericht Voodau »

Of je helemaal van de wereld drinken en dan op het forum aan de gang gaan .......!
Coen
VRCC: 33406
Valkster

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 1402Bericht Valkster »

Wij net terug van een vakantie in Winterberg (met de auto, sorrie). We zaten in Hotel Jagershof in Elkeringhausen 5 km van Winterberg. Het is geen groot hotel, 10 kamers met nederlandse eigenaren. Erg gezellig en vooral informeel. En niet duur wat voor ons hollanders belangrijk is. Motoren kunnen binnen gezet worden in de garagebox. Fantastische omgeving om te rijden. Erg veel motoren bij de stuwmeren, Edersee en Mohnesee. Heel groot motorverzamelplek bij de mohnesee.
Echt een aanrader, 288 km, 3 uur rijden en je bent er.
Gr.
Hans
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 1403Bericht Linsmins »

Ziet er goed uit, Valkster

Ik heb er even een link bijgezet http://www.hotelspecials.nl/hotels/hote ... ausen.html

Bedankt
Chapter Rep
Valkster

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 1420Bericht Valkster »

Gut gemacht Beer.
Danke schon.
Liebe grusse.
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 2061Bericht Linsmins »

Ik krijg met zekere regelmaat mail van motorvriendelijke hotels, die zichzelf aanprijzen en zal er een paar plaatsen.

Hallo Honda Valkyrie Riders Cruiser Club,

Graag wil ik mij voorstellen. Ik ben Luggi en heb een mooi 3 sterren Hotel in het prachtige Tirol.
Het hotel is te vinden in het Paznaun Tal tussen Landeck en de Silvretta Hochalpenstrasse in het dorp Galtür.
In de winter zijn wij uiteraard een wintersport hotel, maar in de zomer zijn mijn gasten grotendeels motorrijders zoals jullie. De Silvretta Hochalpenstrasse is slechts 5 minuten rijden vanaf het hotel en vanuit Galtür is het mogelijk ééndaagse ritten te maken naar Zuid-Duitsland, Italië, Zwitserland en uiteraard onze eigen prachtige bergpassen in Oostenrijk zoals de Timmelsjoch, Reschenpass, Offenpass, Kaunenertal en natuurlijk de machtige Stelvio (Stilfser Joch), op 2758 meter hoogte.
Op mijn web-site vinden jullie alvast een paar voorbeelden van routes die ik zelf gemaakt heb, maar je bent natuurlijk vrij je eigen routes samen te stellen.
Ook organiseer ik ritten waarbij ik zelf mee rijd en je zelf dus geen kaart of navigatie hoeft bij te houden en niet te vergeten, ik weet de mooie plekjes, benzine stations, goede restaurants en .... waar de politie controleert...
Een ieder komt aan zijn trekken tijdens die ritten omdat ik 4 a 5 keer per dag FREIE STRECKE geef, dan kan iedereen in zijn eigen tempo bergop rijden en boven is het dan weer verzamelen. De PK's kunnen dan los gelaten worden dames en heren.
En wat is er nu beter dan na een lange dag motorrijden heerlijk te relaxen in de sauna.
Fotos van het hotel, de sauna en welness, de routes en overige informatie zijn te vinden op onze website.
Ook is het mogelijk om transport van jullie motoren te regelen van en naar Nederland in samenwerking met onze langjarige partner Shuttle Service Siepe, Je kunt dan meerijden tijdens het transport of met eigen vervoer auto, trein of vliegtuig naar Galtür komen. Jullie motoren staan dan klaar bij mijn hotel voor een fantastisch Alpen avontuur.

En uiteraard een speciale aanbieding:

---------------------------------------------------------------

Week aanbieding voor motorrijders 2014 , geldig van 08-06-2014 tot 14-09-2014
7 dagen overnachting
7 dagen ontbijt
7 diner in een naburig hotel
3 ritten met Luggi (Zwitserland, Oostenrijk, Italië)
Prijs per persoon met ontbijt €315,--
Prijs per persoon half pension € 420,--
Toeslag éénpersoonskamer € 20,-- per week.

------------------------------------------------------------------

Ook wil ik jullie aandacht graag vestigen op het High-Bike Testcentre Paznaun gevestigd in Ischgl , circa 10 km van Galtür.
Dit Centrum is 3 jaar geleden van start gegaan als een test met 25 motoren van diverse Europese motor fabrikanten om motorrijders kennis te laten maken met hun producten, midden in hart van de Alpen.
Inmiddels is het uitgegroeid tot meer dan 50 motoren en het afgelopen jaar hebben de bezoekende motorrijders meer dan 450.000 km afgelegd, een groot succes dus voor zowel de klanten als de organisatoren van dit High-Bike Testcentre Paznaun. Allemaal nieuwe motoren , met als topper de Ducati Panigale.Kleding, helmen, aan alles is gedacht. En oordeel zelf over de prijs die je ervoor betaald, zeer acceptabel naar mijn mening.
Ideaal voor vrienden of kennissen die wel het rijbewijs hebben maar geen motor, of voor degene die niet de 900 km wil rijden naar Tirol op zijn eigen motor.
Op de web-site nog veel meer informatie hierover en ook nog 14 routes die je gratis kunt downloaden.

Voor meer informatie in het nederlands , duits of engels kun je een email sturen naar luggi@galtuer.at
Of via het contact formulier op onze website,

Ik hoop jullie te mogen begroeten in mijn hotel en de eerste schnapps is natuurlijk van het huis.
Mit herzlichen Grüßen


http://www.luggi.at http://www.motorrad.travel/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Chapter Rep
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 2062Bericht Linsmins »

Hier weer een actief hotel

Beste bestuursleden van Valkyrie Riders Cruiser Club,

Wij richten dit schrijven aan u om de opening van onze hostel, gelegen in de Duitse Vulkaaneifel, aan te kondigen.
Jullie vereniging behoort tot de doelgroep waar we ons op richten: (jonge) mensen die er voor een klein budget graag even samen tussenuit zijn.

We zijn een jong Belgisch-Nederlands gezin dat een kleinschalige, gezellige hostel (wat men tot voor kort jeugdherberg zou noemen) opent in een mooi gebied met heel wat uitstap-, sport- en culturele gelegenheden. Vlakbij bevinden zich prachtige parcours voor motorrijders, o.a. de Nürburgring.
We bieden twee ruime slaapzalen en een privekamer tegen bodemprijzen.
Sanitair, keuken en cafeetje zijn gemeenschappelijk.
Hierbij de link naar onze website; kijk rustig eens rond en contacteer ons gerust voor meer informatie, groepskortingen of boekingen vanaf februari 2011.
http://here.com/50.30527,6.6977323,16,0,0,normal.day
Telefoonnummer: +0049 (0)6593 210 8847
We hopen jullie gauw te mogen welkom heten in de COSING INN in Berndorf, Duitsland!
Vriendelijke groeten,

Koos en Inge de Kleine
Hillesheimer Strasse 21
54578 BERNDORF
DUITSLAND
Chapter Rep
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 2064Bericht Linsmins »

Een hotel in Slovenië stelt zich voor

Gostišče Marinčič
Škocjan 37
8275 Škocjan
SLOVENIA
Tel.: +386(0)73076115
GSM: +386(0)041342210

Dear SIr/Madam

Let me introduce my self: My name is Jernej Leskovar and I m the ovner of hotel(inn) in small viliage Škocjan on south-east side of slovenija by
the town Novo mesto and just 3 km from highway exit Dobruška vas on highway Ljubljana-Zagreb.

We are inn with 100 years tradition of authentic slovenian dish which we produce on our farm.
We also have accomodation for your members and their motorbikes.
All rooms have bathroom, WC, air condition, mini bar, TV, SAT.

We also have garages to put their bikes over the night. It also posible to do some basic repair, for customers we have availeble tools or if it s
something more complicated we have our mechanic.




Prices for rooms: Room with breakfast for; one person 30EUR, two persons 50EUR, three persons 70EUR, four persons 90EUR

JUST FOR BIKERS 10% DISCOUNT AND FREE GARAGE FOR BIKES


Wy I think it s our inn interesting for motor biker s

Our location is on south east of slovenia, witch is perfect if you cross Slovenija from italy or Austria to Croatia. You have a lot of nice lokal roads
from vienna or Innsburck and from Trieste to Zagreb or Karlovac or Rijeka which all cross our viliage.

There are just some of roads:

Road: GRAZ(A)-MARIBOR-ŠKOCJAN-RIJEKA(CRO)

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 469177&z=9

Road: SALZBURG(A)-LJUBLJANA-ŠKOCJAN-ZAGREB(CRO)

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 34589&z=10

Road: GRAZ(A)-MARIBOR-PTUJ-BREŽICE-ŠKOCJAN-NOVO MESTO-METLIKA-KARLOVAC(CRO)

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 938354&z=8



I looking forward spend time with you and your members!

Best regards

Jernej Leskovar
Chapter Rep
Plaats reactie