Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hotels

Moderator: Beer

bikervivi

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 2065Bericht bikervivi »

Ook eentje binnen gekregen
Hallo!

Mijn man heeft jaren met veel plezier met de moto gereden vroeger, en heeft er veel mooie herinneringen eraan.

Vorig jaar zijn wij verhuist van Mechelen naar de Poitou-Charente in Frankrijk om daar een Bed en Breakfast op te starten met als doel een plezierige verblijfplaats te geven aan fiets en motor-toeristen.

Wij zien hier veel motor-groepen rond rijden – het is inderdaad een ideale omgeving daarvoor.

Omdat we veel belang hechten aan een goede service voor onze klanten, zou ik het enorm appreciëren moest u een minute van uw tijd willen nemen om mij uw mening te geven over wat jullie belangrijk vinden aan een motor-vakantie en verblijfplaats. Door mijn man zijn ervaring als moto-rijder en nu fietser hebben we zelf al veel kunnen bedenken, maar advies van onze doelgroep blijft het belangrijkst.

Hoewel ik vermoed dat jullie activiteiten al vast leggen voor dit jaar, wil ik ons toch aanbieden als mogelijke toekomstige verblijfplaats. U kunt onze B&B, \'La Grange de Gournay\', vinden op http://www.tripadvisor.co.uk/Rentals onder \'Holiday Rentals als u graag wat fotos wilt bekijken. Wij bieden niet alleen ontbijt, maar ook de mogelijkheid om lunch en avondmaal bij ons te nemen als onze gasten dat willen. Wij hebben 4 kamers waar een max van 11-12 man erin kan. Grotere groepen kunnen wij regelen in samenwerking met onze buur-hotels/B&B\'s/vakantiehuizen.

Ik bedankt u alvast voor de tijd dat u genomen hebt om dit te lezen, en ik hoop dat ik binnenkort uw mening mag ontvangen.

Groetjes,
Lynda en Walter
Laatst gewijzigd door bikervivi op vr 16 mei 2014, 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.
bikervivi

Re: Wie heeft er goede ervaringen met motor vriendelijke hot

Bericht: # 2066Bericht bikervivi »

Portugal eigenaars rijden met een GW trike
http://www.quinta-da-seara.nl
Plaats reactie