Inzane X

Moderator: Beer

Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3622Bericht Linsmins »

Er hebben al meer dan 270 personen geregistreerd :D
Met 150 F6C/Valkyrie/Runes in alle smaken, soorten en maten en nog eens 45 andere motoren; dat wordt een groot feest.
Er komen er dagelijks nog bij. Wacht dus niet te lang met inschrijven want de gereserveerde kamers raken snel vol.

Afbeelding
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3632Bericht Linsmins »

HIT AIR heeft als een van de grote loterij prijzen, een flouriserend gekleurd MLC-V airbag vest twv 520 Euro geschonken.
We zijn Hit Air daar erg dankbaar voor en ik wil dit bedrijf dan ook graag onder de aandacht brengen. :D
We spenderen meer geld aan chroom dan aan veiligheid.
De Hit Air vesten en -jassen zijn sinds 1985 uitvoerig getest en dit bedrijf is inmiddels een van de marktleiders op dit gebied.
Ook voor paardrijden worden deze vesten steeds vaker gebruikt
Het principe berust op een CO2 fles, die het vest onmiddellijk opblaast zodra de motorrijder los komt van de motor.
Omdat je het vest tijdens een val blijft aanhouden, is de veiligheid een stuk groter dan die van bv een airbag.
Sinds 1985 is er een gestage ontwikkeling geweest en Hit Air heeft momenteel een reeks van comfortabele jassen en vesten, die regenbestendig zijn en kunnen worden hergebruikt
Een vest is extra flexibel omdat je die over je jas draagt. Het vest is niet jas afhankelijk; naast je dikke jas kan het Hit Air vest ook met heet weer of op vakantie over je zomerjack worden gedragen.
Neem eens een kijkje op hun website:

http://www.hit-air.info/index.php/nl/

Afbeelding
Afbeelding
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3637Bericht Linsmins »

Afbeelding
Ger Jansen

Re: Inzane X

Bericht: # 3638Bericht Ger Jansen »

Hallo Beer

Misschien een domme vraag, maar dat airbag vest, is dat een reflecterend vest, voor over je leren jas?
Ik ken het hele product niet dus vandaar deze vraag.

Ger
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3639Bericht Linsmins »

Hoi Ger,

De vesten komen in 2 maten, medium en large.
Ze zijn met klittenband te verstellen tot 3XL. Dus passen ze dzz ook over een leren jas :D
Als je het vest wint en je kunt hem niet over je jas krijgen, ben ik ervan overtuigd dat je naderhand bij de Hit Air zaak in Chaam tot een passende oplossing zult komen.
De vesten worden in een fractie van een seconde opgeblazen door een CO2 fles, zodra aan het koord. waarmee het vest aan je zadel is bevestigd, wordt getrokken.
Je bovenlichaam en nek zit dan ahw in een 'airbag'. Kom je dan ten val, of wordt van de motor geslingerd, dan zijn je meest kwetsbare delen (rug, heupen en nek) beschermd.
De vesten zijn uitvoerig en wetenschappelijk getest en zijn een stuk beter en effectiever dan een airbag van bv een Goldwing omdat die alleen maar bescherming biedt zolang je op de motor zit.
Dit zijn topklasse vesten, speciaal voor motorrijders ontworpen. Waarbij natuurlijk ook over een leren jas is nagedacht. :D
Ze zijn wasbaar, her te gebruiken (bij een licht ongeval) en er zit een jaar garantie op.
Lees eens rustig de website door, dan wordt e.e.a. wellicht duidelijker.

http://www.hit-air.info/index.php/nl/

Of kijk eens verder op internet.

http://www.eggparka.com/english/system/index.html
Ger Jansen

Re: Inzane X

Bericht: # 3640Bericht Ger Jansen »

Dank U, kzal mijn vrouw eens lief aankijken :D

Ger
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3644Bericht Linsmins »

En inschrijven voor Houffalize :D
Ger Jansen

Re: Inzane X

Bericht: # 3647Bericht Ger Jansen »

Dat zou ik maar al te graag doen, probleem is dat ik in de gezondheidszorg werk en heel veel weekenden werk.
Ik kan zover van te voren nooit zien of ik vrij ben, maar ik houd je advies in mijn achterhoofd. ;)

Ger
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3652Bericht Linsmins »

We hebben met onze Amerikaanse VRCC partners afgesproken, dat we vanwege de 20 jarige Valkyrie in 2016 een paar zaken gezamenlijk zullen doen. Zowel in Morgantown, Virginia als in Houffalize, België.
Een daarvan is de officiële Valkyrie anniversary- en challenge coin.

Afbeelding

Deze zware, goudkleurige herdenkingsmunt is in de USA geslagen en heeft de grootte van een 'Silver Dollar'. Voor de Valkyrie Rider een echt 'collectors item'.
De VRCC USA wil de munt exclusief houden en heeft de prijs ervan vastgesteld. De munt zal daarom tijdens Inzane X in Houffalize in beperkte aantallen worden verkocht voor 10 Euro per stuk.
En uitsluitend aan Valkyrie eigenaren. We houden in een register bij, wie een munt in zijn bezit heeft.

Challenge Coin
Dit is een Amerikaans gebruik, dat is overgenomen van militaire eenheden.
Challenge betekent uitdagen. De uitdaging van een challenge coin is dat je hem altijd, waar dan ook moet kunnen tonen.
Je kunt er andere Valkyrie Riders, waar ook ter wereld, mee uitdagen.
Want als een Valkyrie Rider je ooit ergens de munt laat zien en vraagt om jouw munt te tonen (de zgn '"challenge"), en je hebt hem niet bij je, dan moet je hem trakteren op een drankje (kop koffie of bier, etc).
De munt wordt door de VRCC USA aan Lowlands verkocht en zij hebben de toepassing ervan nu officieel ingesteld. Zorg dus, dat je voortaan over zo'n munt beschikt. info@vrcc.nl
sjaak

Re: Inzane X

Bericht: # 3653Bericht sjaak »

Mooi initiatief ,het wordt steeds leuker :D :D
Plaats reactie