Valkyrie model

Moderator: Beer

Plaats reactie
F-six

Valkyrie model

Bericht: # 5203Bericht F-six »

Het is een hobby hè! Al jaren heb ik een mooi schaalmodel van de Honda Valkyrie. Schaal 1:6, dus da's ook best een forse jongen. Hoe fors kun je zien aan het modelletje op de voorgrond van de foto! Maar inmiddels is het stof toch overal ingekropen, ik krijg hem met stof afnemen niet echt meer helemaal schoon. Gisteravond heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan en heb een nieuwe gekocht. Die zal volgende week of zo wel bezorgd worden en die ga ik mooi in de doorzichtige verpakking laten!

:D

Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: Valkyrie model

Bericht: # 5204Bericht Linsmins »

Hoi F-six

Je kunt ook je echte Valkyrie schaal 1:1 binnenzetten, grapje :D
Ik heb goed opgelet bij de mijne en ze hebben de carburateur spruitstukken verchroomd, net zoals die bij jou, LOL
Maar zonder gekheid, zo'n doos is toch geen gezicht. Heb je geen vitrinekastje of stolp?
F-six

Re: Valkyrie model

Bericht: # 5205Bericht F-six »

Nee, ik krijg mijn Valkyrie niet in de lift! :D :D

Nah, ik heb al heel lang gedacht dat ik dit model graag in zijn originele verpakking wil hebben. Ik heb niet het idee dat ze nog geproduceerd worden, dus op een gegeven moment zullen ze wel uitverkocht zijn. Dat moment wilde ik voor zijn.

Het is echt een mooi model hè? Alle verhoudingen kloppen goed. En ik denk dat je je motor in overeenstemming moet brengen met het model en dat je dus de RVS covers moet kopen! Ik heb vorige week een linkje gepost. ;)

:D
Linsmins

Re: Valkyrie model

Bericht: # 5206Bericht Linsmins »

Hoi F-six,

Je hebt gelijk.
Het is een bijzonder goed model met veel details.
Ik heb die van mij al een jaar of 15 in de huiskamer staan en dat komt zelden voor :D
Zeker een aanrader voor iedere Valk Rider of liefhebber.
Inderdaad, de voorraad zal vroeg of laat opraken
bikervivi

Re: Valkyrie model

Bericht: # 5207Bericht bikervivi »

waar te koop?
F-six

Re: Valkyrie model

Bericht: # 5208Bericht F-six »

bikervivi schreef: vr 18 mei 2018, 08:50waar te koop?
Ebay. Zoek op Honda Valkyrie 1:6. Zorg dat je er een uit Engeland koopt, dan betaal je geen invoerrechten en btw.
bikervivi

Re: Valkyrie model

Bericht: # 5209Bericht bikervivi »

Bedankt
Plaats reactie