Prettige feestdagen

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Prettige feestdagen

Bericht: # 5568Bericht Linsmins »

Ik wil alle leden van VRCC Lowlands graag prettige kerstdagen, een feestelijke oudejaarsavond en voor 2019 een goed- en veilig motorjaar toewensen.
Op de eerste plaats wil ik stilstaan bij het overlijden op zijn 58ste jaar van Joop Angelier op 26 januari van het afgelopen jaar. Dat hij rust in vrede. Wij mochten van de familie een herdenkingsrit houden in augustus, waarvoor onze dank. We zullen je niet vergeten, Joop.
Er zijn inmiddels 206 leden die zich hebben aangemeld op het forum. Het gaat dus bijzonder goed met het Valkyrie bestand. Voor zover ik de nieuwe leden nog niet persoonlijk heb ontmoet wil ik ze nogmaals welkom heten en hoop ze binnenkort te kunnen ontmoeten op een Valkyrie tocht.
2018 kende een bijzonder fraaie- en lange zomer en er zijn een paar leuke groepsritten geweest. Op tweede Paasdag de gezellige Braborit van Ludo en Romy met een lekkere kruidenbitter uit de omgeving als aandenken. Super gedaan waarvoor nogmaals onze dank. In mei hebben we de drukbezochte eerste Spring Meeting gehad en dat is iedereen zo goed bevallen dat er een vervolg komt. En tenslotte in september de Elfmerentocht van Ivo en Cella met een lekkere BBQ als afsluiter. Voor al deze bijdragen is de club jullie zeer erkentelijk.
Op internationaal gebied hebben we in 2018 een mooi Valkyrie Treffen gehad in Oostenrijk, met een Benelux deelname van maar liefst 29 Riders en we hebben kunnen genieten van het Engelse Treffen in Llandrindod Wells met bijzonder fraai weer.
Het belangrijkste doel van iedere MC is natuurlijk om te rijden. Daarom hoop ik dat er in 2019 ook veel animo is om ritjes te organiseren en te bezoeken. Zonder de spontane bijdrage van jullie allemaal kan de club immers niet bestaan. Wat dat aangaat, hebben verschillende personen al laten weten wat te gaan organiseren.
Er staat in 2019 een voorjaarstocht op stapel en Meks met zijn crew heeft voor ons weer een super weekend geregeld, ditmaal in Houffalize. Dan is er eind mei het grote Inzane Valkyrie Treffen in Italië. Als je dit ver weg vindt, heeft Kris al de nodige voorbereidingen getroffen voor eventueel groepsvervoer. Super, Kris. En in het najaar de Normandië rit ism met de Engelsen.
Ik wil Ivo en Anthony hartelijk danken voor hun werk aan de website als moderators. En tenslotte onze sponsors, Bikers Best https://goldwing.nl/nl/en Valkyrie Parts http://www.valkyrieparts.de/ voor de kosten van de website.
Omdat in 2019 de VRCC 20 jaar bestaat, ben de laatste tijd bezig geweest met het opschrijven van de (wereldwijde) VRCC geschiedenis en heb deze gepubliceerd op de Amerikaanse website http://www.valkyrieforum.com/bbs/index. ... 708.0.html Daarin heb ik allerlei VRCC wetenswaardigheden beschreven van de afgelopen 20 jaar. Vanwege het internationale karakter is het Engelstalig. Ik ben bezig met Andy om het ook op de VRCC EU website gepubliceerd te krijgen maar deze website wordt vernieuwd dus dat kan nog even duren. Wellicht iets om op een vrije dag eens in te kijken.
Rest mij nog te vermelden dat ik hoop op een grote opkomst van de F6C/Valkyrie/Rune bij de club bijeenkomsten en -tochten in 2019. Er zijn in NL/B nog altijd Valkyries die hun weg naar de VRCC nog niet hebben gevonden en we moeten het hebben van mond-op-mond reclame. Zeg het dus voort en laten we er met zijn allen in 2019 een goed- en veilig Valkyrie jaar van maken :D

Beer # 7609
F-six

Re: Prettige feestdagen

Bericht: # 5569Bericht F-six »

Iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2019!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: Prettige feestdagen

Bericht: # 5570Bericht Linsmins »

Ook namens mij prettige kerstdagen en een 2019 met veel plezierige- en veilige kilometers

Afbeelding
Eric

Re: Prettige feestdagen

Bericht: # 5571Bericht Eric »

Iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor 2019.
Dat we allemaal veel mooie en veilige ritten mogen maken.

Grtz,
Eric
bikervivi

Re: Prettige feestdagen

Bericht: # 5572Bericht bikervivi »

NEW.png
voor alle prettige feesten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Doorrijder

Re: Prettige feestdagen

Bericht: # 5573Bericht Doorrijder »

Beste Beer (en alle VRCC-ers),

geweldige site en ontzettend veel te zien op : http://www.valkyrieforum.com/bbs/index. ... 708.0.html
Met veel plezier even doorgelopen. Alles echt bewonderen kost meer dan een dag ;-)

Goede dagen en tot in 2019,

Henk
Plaats reactie