Ongeval

Moderator: Beer

Linsmins

Re: Ongeval

Bericht: # 6439Bericht Linsmins »

Ja, natuurlijk Viviane
Ik zei het al 'ter lering en vermaak' dus ga gerust je gang :D
Inmiddels is de motor weer in dezelfde staat teruggebracht.
Alleen het uitdeuken en spuiten van de tank duurt een paar maanden. Ze hebben het erg druk.
De koffers heb ik hopelijk in twee weken weer terug van (een andere) spuiter.
Ik heb intussen een tank en hardbags van Hans zolang te leen, zodat ik toch weer kan rijden :D
STELAP

Re: Ongeval

Bericht: # 6442Bericht STELAP »

Ik ben blij dat je er zelf niets aan hebt overgehouden, behalve de schrik en gevoel van machteloosheid.
Jouw advies om afstand te houden voor&achter en je eigen snelheid herken ik helemaal vooral op fraaie slingerwegen zoals een ritje door de Eifel (waar ik ook bijna onderuit ging om met de lichte snelle motoren mee te willen gaan).
Ik heb nog wel een paar onderdelen die je zo zou kunnen krijgen (standard ronde spiegels, standard footpegs voor+achter, handvaten met verwarming).
En evt een cobra 6 in 6 uitlaat ter overname (maar je zult wel een stiller exemplaar willen hebben, die ik zelf onlangs er ook weer op heb gemonteerd met een side slashcut die erg mooi staat).
Goed dat je meteen weer gaat rijden en je eigen Valkyrie in ere gaat herstellen.

Geef maar aan of je interesse hebt en anders tot de volgende toerrit als we weer mogen.
Plaats reactie