Kerstwens 2022

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Kerstwens 2022

Bericht: # 7352Bericht Linsmins »

Ik wil alle leden van VRCC Lowlands graag prettige kerstdagen, een feestelijke oudejaarsavond en voor 2023 een goed-, gezond en veilig motorjaar toewensen.
Helaas zijn ook het afgelopen jaar VRCC leden in Europa ons ontvallen.
Jarda en Pavel Klima (Billy) uit Slowakije, Siegfried (Siggi) uit Duitsland en Fritz Neuhauser uit Oostenrijk. Dat zij rusten in vrede.
VRCC Lowlands heeft nu 279 leden die zich hebben aangemeld op het forum. Dat zijn er 30 meer dan voor Corona en er komen nog regelmatig nieuwe leden bij.
Iedereen mag onderhand wel beretrots zijn op deze onovertroffen klassieker, die nog altijd veel bekijks trekt.
Voor zover ik deze leden nog niet persoonlijk heb ontmoet, nogmaals van harte welkom en ik hoop jullie snel tegen te komen op een Valkyrie tocht. En vergeet vooral niet je Valkyrie op de kaart te zetten. Er zijn nog steeds Valkyrie Riders die hun weg naar de VRCC nog niet hebben gevonden en we moeten het van mond-op-mond reclame hebben. Zeg het dus voort.
Als je in de kerstvakantie eens wat wilt lezen over de VRCCC de afgelopen 20 jaar, is http://www.valkyrieforum.com/bbs/index. ... 708.0.html (Engelstalig) een goed begin.
Na de coronapandemie, hebben we afgelopen jaar een (her)start gemaakt. Zo was er een voorjaarsrit, de gezellige Paasparty bij Bikers Best (met fraai weer dit keer), de Raalte Meeting en de ouderwets gezellig samen toeren rit van Gerard en Jenneke. Ik wil iedereen die hieraan meegewerkt heeft, hartelijk danken. Zonder mensen zoals jullie, is de VRCC een dode club.
In deze periode kun je alvast een gezamenlijk toer ritje plannen. Voor je het weet, is het weer zomer.
Op internationale bijeenkomsten hebben we kunnen genieten bij Inzane Zwitserland en de gezellige UK Birthday Bash in Houffalize. Ik hoop dat jullie verder regelmatig een trip op de motor hebben gemaakt, want de Valkyrie hoort natuurlijk op de weg thuis. Dat kon je, althans in Nederland het hele seizoen doen.
Er staat in 2023 weer een groots internationaal Valkyrie treffen in Finland op stapel https://valkyrieriders.fi/ . Echt een aanrader voor mensen die eens een rondje Scandinavië willen maken. Ook onze Duitse buren houden weer een bijeenkomst in de Harz en ook in Italië bent u van harte welkom in bij hun Valkyrie Meeting in Torino.
Ik wil onze moderators, Ivo en Anthony, hartelijk danken voor hun werk aan de website. Grote klasse!
En natuurlijk ook onze sponsor, Bikers Best voor de kosten van de website en hun bijdrage aan club activiteiten. Tenslotte Hans Huijbers die ons overal mee helpt. Van een achteruitrij versnelling tot complete customs, hij weet er raad mee. En ook voor zeldzame onderdelen kun je bij hem terecht.
Ik hoop dat we in 2023 weer een aantal gezellige F6C/Valkyrie/Rune bijeenkomsten en -tochten kunnen organiseren.
Ride Safe, blijf gezond en vergeet niet de 2023 VRCC kalender te bestellen https://valkyrie-riders-cruiser-club.square.site/

Beer # 7609
de Fockert

Re: Kerstwens 2022

Bericht: # 7353Bericht de Fockert »

Hallo Beer en andere lezers.

Een heel mooi stuk geschreven, Van mijn kant heel wat korter.
Wens je ook een hele mooie kerst en een goed uiteinde,en dat geld uiteraard voor alle Valkyrie Rijders.

Gr Bert
Plaats reactie