Frohes Fest und Prosit 2013

Moderator: Beer

Plaats reactie
steinchen

Frohes Fest und Prosit 2013

Bericht: # 424Bericht steinchen »

Afbeelding

Afbeelding
warbol

Re: Frohes Fest und Prosit 2013

Bericht: # 429Bericht warbol »

OOK VAN ONS:

FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG EN GEZOND 2013 MET VEEL MOTORPLEZIER!!!

MERRY CHRISTMAS, A HAPPY NEWYEAR AND LOTS OF BIKEFUN!!!

HERM & WILMA
Linsmins

Prettige Feestdagen

Bericht: # 431Bericht Linsmins »

Ik wil graag iedereen prettige Kerstdagen en een voorspoedig 2013 toewensen in goede gezondheid en met veel aangename- en veilige Valkyrie kilometers. Het afgelopen jaar is er het nodige gebeurd met de Valkyrie Club.
Op de eerste plaats wil ik even stilstaan bij het heengaan van Richard Massing, beter bekend als Ritschi uit Duitsland op 20 maart 2012.
Verder zijn er de nodige ritjes en happenings georganiseerd. De gezellige wintermeet bij Gerard en Jenneke in de Aoje Stal, de rit door NO Brabant van Beer, de mooie rit van Herm en Wilma door Z Limburg en nog veel verder, de gecombineerde Rune en Valkyrie rit door de omgeving van Bocholt van Stefan, het Paas gebeuren bij Bikers Best waarvoor ik Robert weer zeer erkentelijk ben, die ons eerder ook op een mooie rit door Salland heeft getrakteerd en met een route langs de Paasvuren door Henny, de prachtige najaarsrit van Leon door de Veluwe en natuurlijk de mooie afsluiter langs de Friese meren door Ivo.
Naast deze lokale ritten zijn we present geweest bij de ´Olpympic Event´ in Llangollen, Wales, Inzane 6 in Lipno Tsjechie en natuurlijk het tiende Austria Treffen in Schlogen.
Op het gevaar af, iemand te vergeten wil ik iedereen hartelijk bedanken voor zijn initiatief en inzet door deze ritten te organiseren. En natuurlijk alle deelnemers die deze tochten tot een gezellige happening hebben gemaakt. Van cake en koffie tot de appels van Loek aan toe.
De club kan alleen maar voortbestaan door deze spontane initiatieven. Ik moedig iedereen dan ook aan om het komende jaar ergens bij hem of haar in de buurt een gezellig ritje te organiseren. De Valkyrie is een veel te mooie machine om thuis in de garage te blijven staan.
Ook achter de schermen is het nodige geregeld. Joop heeft weer voor een mooie kalender gezorgd. Robert heeft de aanzet gegeven tot het Raalte weekend en met de crew hebben we dit goede idee verder uitgewerkt. Met speciale dank aan Anthony voor de aanlevering van de Franse vertalingen. We zijn er best trots op en gaan er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Zorg dus dat je erbij bent en leer de andere Valkyrie Riders uit de Benelux en omstreken kennen.
Door een dispuut met de webmaster is onverwacht de website moeten migreren naar een ander beheer en adres. Ik vond de naam ´Lowlands´wel zo geschikt om voortaan geen onderscheid te hoeven maken tussen Nederlandse en Belgische bikers. Het domein http://www.vrcc.be komt binnenkort ook beschikbaar. Gelukkig heeft deze situatie maar even geduurd en we hebben inmiddels meer dan 50 actieve Valkyrie Riders op het nieuwe forum.
Volgens de schattingen moeten er meer dan 400 Valkyries rondrijden in de Benelux en de club moet het voortaan hebben van mondelinge reclame en gezellige ritjes. Zegt het dus voort.
Ik hoop dat 2013 een heel goed Valkyrie jaar wordt waarbij we elkaar op verschillende gelegenheden kunnen ontmoeten. Aan de website crew zal het zeker niet liggen maar dit is alleen een communicatie middel. We rekenen dus op JOU.
Valkyrionier

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

Bericht: # 434Bericht Valkyrionier »

Hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond nieuw(-motor)jaar :!: :!:

Beer & the Crew ook jullie bedankt voor al het (on)zichtbare werk wat er geleverd is afgelopen jaar. :!:
Plaats reactie