Garmin Zumo 590 perikelen

Moderator: Beer

Linsmins

Re: Garmin Zumo 590 perikelen

Bericht: # 5162Bericht Linsmins »

Ik heb inmiddels mijn vervangend toestel terug en wil even terugkoppelen.

De service van Garmin vond ik buitengewoon. Snelle en deskundige reacties :D De vervangende toestellen waren niet meer voorradig en moesten van de fabriek komen. Dat zou twee weken duren. Ik heb (na een week) gebeld omdat ik op motorvakantie ging en graag over een navkit wilde beschikken. Garmin kon niets beloven want zij hadden nog geen andere toestellen. Een dag later kreeg ik bericht dat het toestel was opgestuurd en ik kan nu met vakantie met mijn Zumo 590.
Grote klasse :D

Ik denk dat ik weet wat de oorzaak van mijn probleem is geweest. Toen ik mijn vervangende toestel aan de PC had gekoppeld, gaf deze wederom geen verbinding. De fout moest dus toch bij mij liggen. Ik had twee verschillende USB kabels geprobeerd die voorheen altijd hadden gewerkt. Ik ben toch voor de zekerheid een nieuwe USB kabel gaan kopen en de verbinding verloopt nu vlekkeloos.
Het lag dus wel degelijk aan mijn USB kabels, al verwacht je niet dat twee verschillende kabels op hetzelfde moment defect zijn.
Mijn persoonlijke conclusie; Ga niet te snel uit van een defect aan het toestel maar probeer eerst alles met je eigen verbinding uit.(desnoods met een nieuwe kabel - of bij iemand anders die wel een goede verbinding heeft).
bikervivi

Re: Garmin Zumo 590 perikelen

Bericht: # 5164Bericht bikervivi »

top dat het opgelost is, bij ons nieuwe kabel enz maar laad niet op, zodra contact opstaat werkt hij wel, dus ik kan rijden
Plaats reactie