Carb Sync data van Joop Angelier

Moderators: Ivo, Beer, anthony

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Carb Sync data van Joop Angelier

Bericht: # 5579Bericht Linsmins »

De website van Joop Angelier is uit de lucht.
De software van de carburateur synchronisatie werd, geloof ik, op een DVD aangeleverd.
Voor diegenen die de files van de carburateur synchronisatie nodig hebben, heb ik zip file opgeslagen :D
Hier zit, naast de gebruiksaanwijzing ook het instellingen.dps bestand en de osc.001 toepassing in die je op je computer moet installeren om e.e.a. aan de praat te krijgen.
Als je op deze link klikt, wordt de zip gedownload.
http://www.vrcc.nl/valkyrie/wp-content/ ... isatie.zip
Chapter Rep
Remco1983
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 12:04

Re: Carb Sync data van Joop Angelier

Bericht: # 6822Bericht Remco1983 »

Heb je ervaring met de brandstof meter die hij ontwikkeld heeft? Misschien een installatie instructie? Ik vroeg me af of hij de sensor uiteindelijk nog met glycerine gevuld had, of tot een andere oplossing gekomen was.
Wat een interessante projecten had hij, jammer dat ik hem nooit gekend heb.
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Carb Sync data van Joop Angelier

Bericht: # 6823Bericht Linsmins »

Ik heb zelf de brandstofmeter niet aangeschaft.
Er zijn er wel verschillende van in Nederland en het buitenland verkocht.
Ja, de glycerine werkte heel goed en het principe verder ook.
Hij heeft ook veel werk gestoken in het kalibreren, verschillende motorstanden, bergop en bergaf, etc.
Een neef van hem heeft toen zijn berekeningen digitaal omgeschreven.
Daarna liet hij via het bedrijf waar hij werkte, in China een waterdichte chip gieten.
Probeer eens hier, of op Facebook (wordt vaker bezocht) te vragen of er nog iemand zo'n gebruiksaanwijzing heeft.
Daar stond het hele systeem uitvoerig in beschreven. Joop liet nooit iets aan het toeval over :D
Chapter Rep
Remco1983
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 12:04

Re: Carb Sync data van Joop Angelier

Bericht: # 6826Bericht Remco1983 »

Beer schreef: vr 28 mei 2021, 13:04 Ik heb zelf de brandstofmeter niet aangeschaft.
Er zijn er wel verschillende van in Nederland en het buitenland verkocht.
Ja, de glycerine werkte heel goed en het principe verder ook.
Hij heeft ook veel werk gestoken in het kalibreren, verschillende motorstanden, bergop en bergaf, etc.
Een neef van hem heeft toen zijn berekeningen digitaal omgeschreven.
Daarna liet hij via het bedrijf waar hij werkte, in China een waterdichte chip gieten.
Probeer eens hier, of op Facebook (wordt vaker bezocht) te vragen of er nog iemand zo'n gebruiksaanwijzing heeft.
Daar stond het hele systeem uitvoerig in beschreven. Joop liet nooit iets aan het toeval over :D
Bedankt voor de uitleg. Het is lastig om er informatie over te vinden want zijn eigen pagina is offline (begrijpelijk)
Plaats reactie