Even voorstellen

Moderator: Beer

Plaats reactie
Huub

Even voorstellen

Bericht: # 4437Bericht Huub »

Hallo F6c/ Valkyrie liefhebbers.
Ik heb me weer eens aangemeld omdat ik wel erg passief was met mijn motor.
Nu ben ik geen man die kost wat kost de weg op gaat, maar alleen met mooi weer en dan nog heb ik meer mooi weer hobby's. Oldtimer en paarden dus dan weet je het wel.
Maar als ik mijn F6c uit 1999 Nederlands zwart en in het bezit sinds 2004 tevoorschijn haal ben ik weer helemaal verliefd op mijn motor.
Toen ik hem kocht was hij helemaal origineel maar heb ik hem behoorlijk opgepimpt met veel chromen accessoir's maar alle originele onderdelen heb ik altijd bewaard en is hij in een halve dag weer om te toveren in een originele F6C.
Het mooiste vind ik klein tochtje maken terrasje pakken met uitzicht op mijn motor maar ook gewoon thuis lekker poetsen en dan weer genieten van een blinkende motor.
In het verleden heb ik nog wel met een rit van de club meegedaan, maar kon helaas niets vinden in de historie van de club het was 2007 / 2008
Misschien dat als het zo uitkomt doe ik weer eens mee met een rit.
Huub Gerritsen. VRCC 22861
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4438Bericht Linsmins »

Hallo Huub,

Bedankt voor je intro en welkom bij de club.
Ik ben erg benieuwd naar je Flat 6. Plaats eens een foto :D
Waarom zou je hem weer willen terugbrengen in originele staat?
Over de periode 2007/2008 weet ik helaas weinig. Ik heb toen in het buitenland gezeten.
Ik heb later gehoord dat er toen niet veel in clubverband, maar meer met vaste groepjes werd gereden.
In tegenstelling tot veel andere clubs heeft de VRCC geen betalende leden. Er worden daarom ook geen vaste ritten georganiseerd.
Deze website is uitsluitend bedoeld als communicatiemiddel om ritjes af te spreken en verder om informatie over de F6C uit te wisselen.
Dat betekent dat leden zelf initiatief moeten ontplooien als ze een gezamenlijke rit willen maken :D
Gelukkig zijn er altijd mensen die zich hiervoor inzetten.
En wees nou eerlijk. Als je een F6C mooi vind, dan is het rijden met 10, 20 of meer Valkyries toch helemaal schitterend.

Afbeelding
Chapter Rep
Huub

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4451Bericht Huub »

image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4454Bericht Linsmins »

Grote klasse, Huub
Een bijzonder fraai exemplaar, mijn complimenten.
Ik kan me goed voorstellen dat je er trots op bent, er is heel wat aan gedaan.

Afbeelding
Chapter Rep
Huub

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4455Bericht Huub »

Bedankt voor het compliment Beer.
Ja, als je de duozitting en de sissybar er af haal dan heb je al gelijk een heel andere uitstraling.
Sixpips zag ik niet zitten en dit zijn gewoon een stel uitlaat eindstukken wat ook heel wat doet.
Dan de blanke knipperlichten vindt ik zelf ook heel geslaagd met vooral de verchroomde bolletjes zodat je de oranje kleur er niet doorheen ziet.(als ze niet aan staan)
En dan de eeuwige opmerking 'er kan niet eens iemand met je mee'
Antwoord: maatje 38, ander geslacht, dwars op de tank. :D
Gebruikersavatar
Ger Jansen
Berichten: 297
Lid geworden op: do 22 nov 2012, 15:37
Locatie: Nuenen, Gerwen

Re: Even voorstellen

Bericht: # 4475Bericht Ger Jansen »

Prachtige fiets Huub, o ja ...van harte welkom op deze site..

Ger
Plaats reactie