Gegroet Valkyrie lovers!

Moderator: Beer

Plaats reactie
Ollie

Gegroet Valkyrie lovers!

Bericht: # 4621Bericht Ollie »

Ik ben Ollie, 35 en woonachtig in Antwerpen.
Sinds zo 'n vijf jaar de trotse bezitter van een F6C van 2000, waarvoor ik me inmiddels ook een aanhangertje heb aangeschaft. Voor een klein eerbetoon, gemaakt naar aanleiding van een motortripje dat mijn vrouwtje en ik in vorige maand maakten, klik hier: https://vimeo.com/228357611?utm_source= ... aign=29220

Altijd gecharmeerd bij het spotten van een andere Valkrijders, lijkt het mij leuk om eens de baan op gaan met meer van die gelijkgestemde machienes. Ik was dan ook aangenaam verrast om de VRCC en dit forum te ontdekken!
Aangezien ik door omstandigheden en tot mijn spijt niet kan aansluiten bij de rit van Ivo en Cella, op 27/08 in Friesland, pak ik bij deze graag de koe bij de horens om jullie uit te nodigen voor een ritje in het Antwerpse. Houd hiervoor de komende dagen zeker de rubriek 'Tochten en Treffens' op dit forum in de gaten...

See you on the road!
Linsmins

Re: Gegroet Valkyrie lovers!

Bericht: # 4622Bericht Linsmins »

Hallo Ollie en natuurlijk ook Wen,

Hartelijk dank voor jullie spetterende introductie...geweldige clip :D
En dat nog wel door Nopro in de Kleercast, LOL
Fraaie machine ook, ziet er nog smetteloos en glimmend uit in Schotland; heel bijzonder.
Ik kijk uit naar jullie tocht

Afbeelding
Mach7

Re: Gegroet Valkyrie lovers!

Bericht: # 4623Bericht Mach7 »

Welkom Ollie, veel plezier op deze site !

Ik hoop je een keer te ontmoeten tijdens een van onze ritten.

Groet Ronnie
snowwhite

Re: Gegroet Valkyrie lovers!

Bericht: # 4624Bericht snowwhite »

Hallo Ollie, goed te horen dat er een Aaantwaarps lid bij gekomen is. Wij wonen in Aartselaar en zijn actief lid van de VRCC. Er rijden nog wel enkele Valken rond in het Antwerpse en willen deze dan ook graag informeren over onze club. Je moet enkel te weten komen waar ze wonen en das niet altijd simpel .Altijd welkom moest je in de geburen zijn. Groetjes Dirk en Josette Leugstraat 220 2630 Aartselaar tel 0476223583
Ger Jansen

Re: Gegroet Valkyrie lovers!

Bericht: # 4625Bericht Ger Jansen »

Hallo Ollie

Van harte welkom bij deze geweldige groep Valkrijders.

Greetz: Ger
Plaats reactie