even voorstellen

Moderator: Beer

Plaats reactie
STELAP

even voorstellen

Bericht: # 5464Bericht STELAP »

Hallo allemaal,

Ik was al even lid (in 2016 ) maar wilde mij nog even voorstellen.
Ik ben Anne-Piet uit Hellevoetsluis (oorspronkelijk uit Friesland) en heb in 2016 mijn VT1100 (na 25 jaar trouwe dienst) ingeruild voor de Valkyrie die ik vanaf de introductie al geweldig vond, en hij rijdt idd geweldig.
In voorjaar 2017 heb ik al een keertje meegereden met de club (Maasroute) en wilde volgende week het tochtje in Friesland graag meedoen.

groet en tot ziens,
Anne-Piet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: even voorstellen

Bericht: # 5467Bericht Linsmins »

Hoi Anne- Piet,

Wat een geweldige machine, helemaal in retro stijl :D
Zonder duo zit is hij trouwens op zijn mooist.
Zeldzaam die whitewall banden. Ze zijn voor de standaard Valkyrie velgen niet te koop (althans niet zowel voor- en achter) dus het is erop geplakt.
Ik heb er maar een paar ooit online gezien https://www.flickr.com/photos/beer1952/ ... 829013328/


Tot ziens bij Ivo
STELAP

Re: even voorstellen

Bericht: # 5476Bericht STELAP »

hoi Beer,

Bedankt voor je leuke reactie. Ik had deze foto's al eens gezien en wilde toen ook WW eronder.

De achterband als WW is gewoon te krijgen in de standaard maat 180/70R-16 Dunlop, maar de voorband is er idd niet als WW in de standaard maat (150/80R-17). Ik heb er WW van een maatje kleiner (iets minder hoog) erop gezet Dunlop WW (140/80R-17). Het enige verschil is dat de km teller nu ca 7-8% lagere snelheid aangeeft (dus minder bekeuringen). En hij rijdt / stuurt nog steeds prima.

De opplak white walls ringen schijnen zelfs lekke banden te kunnen veroorzaken heb ik gelezen. En ik had eerst de oude voorband geverfd met speciale WW bandenverf, maar dat werd na enkele weken al weer donkergeel (geen succes).
Verder heb ik bij Bikers Best wat accessoires gekocht (ook het cobra uitlaat) en zadels opnieuw laten bekleden bij een lokale bekleder.
Ik heb recent wel bij motoport een dynokit (sproeiers en naalden) er op laten zetten, omdat hij door het cobra uitlaat een voelbare dip had in het koppel (tussen 2500-3500 rpm) en die is nu helemaal weg (ook in de grafiek) en rijdt weer super.

groet en tot zondag (of zaterdag als Ivo het verzet ivm het weer)
Plaats reactie