mijn Valkyrie

Moderator: Beer

Plaats reactie
Sander

mijn Valkyrie

Bericht: # 5560Bericht Sander »

Hallo forumlezers,
Na wat beginners probleempjes op het forum, lijkt het mij nu te gaan lukken !
Ik heb mijn Valkyrie gekocht in november jl bij een grote motorzaak in het Limburgse Echt. Namen mag ik waarschijnlijk niet noemen, maar het bedrijf zit door het hele land. Van de motor weet ik dat zij (zo'n schoonheid is natuurlijk vrouwelijk !) in 2009 is geïmporteerd uit Amerika.
Daarna is zij twee maal van eigenaar gewisseld. Ik ben dus de derde eigenaar in Nederland.Ook is zij in Echt in onderhoud geweest, zodat ik wel het een en ander van haar onderhoudsgeschiedenis af weet. Echter van de laatste eigenaar wet ik niets. Misschien was hij/zij ook wel lid van de VRCC . Dat weet ik dus niet. Inmiddels heb ik mijn tomtom er op gebouwd, aansluiting voor de druppellader en twee electrische luchthoorns gemonteerd. Ook heb ik het windscherm ingekort omdat ik nogal last had van turbulentie rond de helm. Verder zie ik op meetings/ritten wel wat voor meer leuke/praktische hebbedingetjes ik er op kan/wil gaan bouwen. Zo, nu dan een foto van haar !!
20181127_motor - klein.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: mijn Valkyrie

Bericht: # 5563Bericht Linsmins »

Hallo Sander,

Proficiat met je Valkyrie. Hij (zij) ziet er inderdaad heel fraai uit :D
En hij staat er ook goed bij zo; geweldig zo'n ruimte.
Ik geloof niet dat hij ooit bij de Club is geweest. Dat had ik wel geweten want hij is overgespoten.
Je kunt veel over de herkomst lezen ahv het VIN nummer op http://www.valkyrienorway.com/Valkyrie%20Genealogy.html
De (originele) kleurcode moet op een klein stickertje staan op het frame achter het linker (vloeistofreservoir) sidepanel.
Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst en tot spoedig ziens,

Beer
Linsmins

Re: mijn Valkyrie

Bericht: # 5663Bericht Linsmins »

Excuses
Ik moet wat rechtzetten :D
De motor is wel degelijk in de originele Honda kleur
Ik had hem zo nog nooit gezien maar heb net het boek van Peter Rakestrow gelezen en hij is inderdaad met deze kleuren geproduceerd
Plaats reactie