Nieuw

Moderator: Beer

Popeye60

Nieuw

Bericht: # 6084Bericht Popeye60 »

Hallo beste VRCC bikers, sinds een paar maanden ook in het bezit van een Valkyrie.
Jarenlang Goldwing 12 en 1500 gereden, maar dit is toch net ff wat anders. Hoop er nog jaren lang plezier van te hebben.
Groetjes Popeye (Steef)
Linsmins

Re: Nieuw

Bericht: # 6085Bericht Linsmins »

Hallo Popeye,

Hartelijk dank voor je introductie en welkom bij de club.
Als er soms zaken over je Valkyrie zijn die je graag wilt weten, ben je hier goed terecht.
Ik hoop je spoedig persoonlijk te ontmoeten :D
Popeye60

Re: Nieuw

Bericht: # 6087Bericht Popeye60 »

Dat gaat zeker goedkomen Beer. Ik wil in elk geval verschillende activiteiten meedoen komend jaar. Welk treffen in het buitenland is sowieso wel aan te raden? Ik ben vrijgezel en 60 jaar (weet niet of dat belangrijk is.....maar toch.... :D )
GREETZ....
Linsmins

Re: Nieuw

Bericht: # 6088Bericht Linsmins »

Hoi Popeye60,

Je leeftijd speelt geen enkele rol. De Valkyrie Treffens zijn, in tegenstelling tot de GW Treffens, altijd in een hotel.
Omdat er niet zoveel Valkyries zijn, is de sfeer persoonlijk en je maakt zo contact met iedereen. Het voelt aan alsof je in een grote familie bent beland.
Het grootste jaarlijkse Valkyrie Treffen in 2020 kun je hier vinden https://vrcc.ch/inzane2020/inzane_eng/index.html
Er staat dat ze volgeboekt zijn. In de praktijk is er altijd nog wel plaats als je aandringt. Vraag of je een kamer kunt delen met iemand.
Ook deze in Hongarije is zeker de moeite waard http://seasonend.valkyrieriders.eu/?fbc ... h4FsRdEiJ0
Daar komen ook veel Valkyries uit heel Europa bij elkaar.
Verder hangt het af van je plannen en bestemming. Het is altijd leuk als je een Treffen kunt combineren met een vakantie.
Ik bezoek een aantal van deze evenementen regelmatig en kan ze allemaal aanraden.
Met name in Oost Europa wordt altijd veel georganiseerd en je wordt met open armen ontvangen. Super gastvrij en ze waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om er naartoe te rijden. Acco is goedkoop, soms is er een taal probleem. Er is altijd wel iemand die Engels of Duits spreekt. Aan de bar gaat alles vanzelf :D
Engeland is ook altijd zeer de moeite waard en heel gezellig. Reuze gastvrij en altijd welkom. Het weer kan soms tegenzitten. We hebben er goede contacten mee en trekken vaak samen op.
Frankrijk is ook super. Het helpt wel als je een woordje Frans spreekt. Sommige Riders spreken ook goed Engels.
In Duitsland rijden veruit de meeste Valkyries. Altijd veel gepimpte motoren en ze zijn technisch altijd goed bezig.
Scandinavië is altijd zeer de moeite waard maar dun bevolkt met Valkyries. Zorg dat je in een goede periode gaat, dat is belangrijk.
Als je ergens naartoe wilt en je ondervindt problemen, stuur me dan een PB en ik help je.
Veel succes :D
Sander

Re: Nieuw

Bericht: # 6090Bericht Sander »

Hallo Popeye60
Welkom bij de club. Er zijn vele leden rond jou leeftijd, maar zeker ook jongere. Bij ons speelt leeftijd geen rol. Als het maar gezellig is. We treffen elkaar vast wel ergens! Veel plezier met je Valk. Fotootje??

Groeten, Sander
Popeye60

Re: Nieuw

Bericht: # 6091Bericht Popeye60 »

thumbnail_20190921_153223.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Linsmins

Re: Nieuw

Bericht: # 6092Bericht Linsmins »

Ziet er prima en puntgaaf uit, Popeye60 :D

Hier een plaatje van die van mij in Izmir, Turkije

Afbeelding
Popeye60

Re: Nieuw

Bericht: # 6093Bericht Popeye60 »

Ziet er ook goed uit hoor. Zo`n zelfde handvatten heb ik nog liggen vd Goldwing. Wil ik op de Valkyrie zetten, maar krijg de huidige er niet af. Kan dat met een haarföhn wellicht? Of moet ik ze kapotsnijden?

Naar Turkije met de F6C.......dat lijkt me echt gaaf zeg....
Linsmins

Re: Nieuw

Bericht: # 6094Bericht Linsmins »

De mensen die ik handvaten heb zien verwisselen, sneden ze allemaal kapot :D
Meks

Re: Nieuw

Bericht: # 6096Bericht Meks »

Mede namens Rya Valk hartelijk welkom.

Wees zuinig op je Valk! Van deze kleur zijn er wel 80 gebouwd door Honda.

Wat zeg ik nou weer, rijden moet je tot de wielen er van afvallen.
De kans is groter dat jij eerder bent opgehouden. Zo'n goede fiets is het.

Dus... Rij veilig, veel en graag tot bij een ding van de VRCC.

Oh ja, dit is Rya Valk
IMG_20160619_121002.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie