hallo...

Moderator: Beer

quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6352Bericht quinny »

hallo,
zit er op de verdichte velgen van de valkyrie een blanke coating bij u of niet?
Dit is een dilema voor mezelf, wel of niet... pro en contra's, anders koop ik me een reserve set wielen, een verdichten andere lakken... misschien seizoen wielen van maken...
Maar kosten wel wat natuurlijk.
groetjes
Q
Voodau

Re: hallo...

Bericht: # 6353Bericht Voodau »

Op de verdichte velgen van de valkyrie zit geen blanke lak! Anders glimmen ze niet zo mooi. Ik heb er nagenoeg geen onderhoud aan. Wel moet je pekel en winterdrek proberen te vermijden.
Ik heb mijn oude velgen voor verdichte velgen omgeruild bij valkyrie parts in Duitsland (babenhausen). Kijk maar eens op hun site. je stuurt ze gewoon op en je krijgt de verdichte velgen per post retour. Een bedrijf om zeer aan te bevelen. Ik hoop dat de info zo goed is anders hoor ik het wel.


Groet, Coen
quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6357Bericht quinny »

Voodau schreef: vr 01 mei 2020, 12:17 Op de verdichte velgen van de valkyrie zit geen blanke lak! Anders glimmen ze niet zo mooi. Ik heb er nagenoeg geen onderhoud aan. Wel moet je pekel en winterdrek proberen te vermijden.
Ik heb mijn oude velgen voor verdichte velgen omgeruild bij valkyrie parts in Duitsland (babenhausen). Kijk maar eens op hun site. je stuurt ze gewoon op en je krijgt de verdichte velgen per post retour. Een bedrijf om zeer aan te bevelen. Ik hoop dat de info zo goed is anders hoor ik het wel.


Groet, Coen
heb er contact mee gehad (enkele weken geleden) dit doen ze niet meer, wielen die ze nog hebben kan je nog kopen, maar omruilen en financieel bijleggen niet.
Ben dus nog aan het twijfelen geslagen..
quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6370Bericht quinny »

kogel is door de kerk, lagers uit de wielen, banden ar af, wielen volledig naakt gemaakt, ze gaan morgen naar de lakkerij,
1 ontlakken,
2 polijsten,
3 poederlakken,
4 transparante coating erop.

Ik ga het wagen in chroom kleur...
Voodau

Re: hallo...

Bericht: # 6371Bericht Voodau »

Bij wie laat je het doen? Graag een paar foto's van het eindresultaat. Succes!
quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6380Bericht quinny »

Voodau schreef: di 05 mei 2020, 23:40 Bij wie laat je het doen? Graag een paar foto's van het eindresultaat. Succes!
Ik laat het uitvoeren bij ALCO Bvba in Herentals, het lag er vol paletten met velgen van motoren en auto's maar doen ook poeder lakken van alle metalen...
Alleen is de stap polijsten een stralen met rvs korrels.
Als er geen beschadigingen zijn zou dit voldoende moeten zijn.
Polijsten weet ik niet of ze het kunnen.
Kleur word chroom zilver, daar chroom gespoten met blanke coating over eerder groenig wordt en dat wens ik niet.
Nu gaat het naar eerder naar zilver alu kleur, maar met de chroom tint er in.
Af te wachten of ik goed gekozen heb, resultaat zal ik laten zien als ik ze terug heb.
quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6492Bericht quinny »

Beste,
door de corona, viel de poedercoatingindustrie hier zowat stil, evenzeer dat ik niet aan banden geraakte.
Maar ondertussen zijn we terug bezig, en wil je het behoorlijk doen, althans naar mijn gevoel, dan kruipt er tijd in véél tijd.
Achterzijde zit sinds vandaag terug in elkaar en nu ben ik nog aan de voorzijde bezig, uitlaten zijn zuiver, maar plaats ik laatst.
quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6493Bericht quinny »

nog wat pics
quinny

Re: hallo...

Bericht: # 6494Bericht quinny »

nu de front nog , lampen zitten vol roest binnenin, dit ben ik aan het verhelpen...
foto's volgen.
Voodau

Re: hallo...

Bericht: # 6495Bericht Voodau »

100% verbetering ten opzicht van de oude velgen. Gaat er allemaal goed uitzien!
Plaats reactie