Weer voorstellen....

Moderator: Beer

Plaats reactie
Ardi

Weer voorstellen....

Bericht: # 3242Bericht Ardi »

In 2009 heb ik me voor het eerst voorgesteld, op het oude forum, maar mijn Valk is in 2010 het kippenhok in verdwenen en daar is ie pas net weer uit. Tijd voor een hernieuwde voorstelronde, al ben ik bij sommigen nog wel vaag bekend denk ik.

Mijn Valk heb ik in 2009 gekocht van de "President" van MC Falcons in Abu Dhabi. De motor puur op emotie gekocht... De techniek was goed, alleen visueel was/is de motor niet mooi. In Dubai (waar ik toen woonde) veel leuke trips gemaakt en in 2010 weer naar Nederland verhuisd. Daar heb ik de motor wel RDW laten keuren, maar al snel in het kippenhok (zonder kippen) gezet bij mijn ouders. De Valk lekte namelijk benzine en er waren allemaal kleine dingetjes. Daarna kwamen er steeds wat dingen tussen (eigen bedrijf begonnen, bouwval gekocht en opgeknapt, 3 kinderen gekregen, getrouwd, vouw eigen zaak begonnen enz....).

MIjn zwager is pas echter een bedrijfje (wrenchkings.com) begonnen in custom motorfietsen, en heeft mijn (en vrouw) bij onze bruiloft een weekendje rijden in Sauerland cadeau gegeven... in September..... Gisteren eindelijk de motor naar zijn shopje gebracht en hij gaat er mee aan de gang. Technisch alles gangbaar maken en ook de motor visueel netjes maken. Ik heb hem de vrije hand gegeven om er mee aan de gang te gaan, dus schrik niet te veel als er een gemutileerde Valk aan komt rijden op een evenement....

Ik kom zeker samen rijden, maar hij moet eerst nog even af...
Linsmins

Re: Weer voorstellen....

Bericht: # 3243Bericht Linsmins »

Hallo Ardi,

Bedankt voor je hernieuwde intro
Ik zag al een foto langskomen (onder). Inderdaad geen luxe om weer eens een beurt te geven :D
Een custom Valkyrie is altijd bijzonder, dus we wachten met spanning af.
Ik wens je een fijne vakantie toe en hopelijk tot spoedig ziens.

Afbeelding
Ardi

Re: Weer voorstellen....

Bericht: # 5302Bericht Ardi »

Daar zijn we weer.....

Als verteraan Valk bezitter en rookie valk rijder ga ik mezelf weer eens voorstellen. Ik ben nog wel aardig op de hoogte, want Facebook en het forum heb ik in de gaten gehouden...


Mijn Valk heeft een wat afwijkend uiterlijk denk ik. Mijn zwager van Wrench Kings heeft de Valkyrie onder handen genomen en de boel weer aan de praat gekregen. Omdat de lak en het chrome niet best meer was heeft hij de boel wat "aangepast".

Ik ben in ieder geval blij dat ik weer rij. Ik heb de orginele uitlaten (van Henny overgenomen destijds) er weer onder gezet, omdat de six-pipe toch wat onvriendelijk is voor de rijders achter me.

Afbeelding


Eerst een weekje door Europa toeren en dan vast tot op 1 van de ritten.

Gr.

Ardi
Ardi

Re: Weer voorstellen....

Bericht: # 5306Bericht Ardi »

Het is bijna niet te geloven, maar na 8 jaar Valkyrie-eigenaar te zijn is dit de 4e keer dat ik me voorstel op dit forum. De eerste keer op het oude forum en nu al voor de derde keer in dit topic. Er is gelukkig licht aan het einde van de tunnel wan het vogelnest is uit het luchtfilter verwijderd en mijn fiets rijd weer.

Mijn zwager van Wrench Kings heeft de motor weer aan de praat gekregen en wat opgekalefaterd. Alles was in een wat slechte staat en hij heeft wat kleine aanpassingen gedaan en de lak weer strak gemaakt. De diverse kleuren van de motor heeft Honda er zelf opzet, maar die hadden ze onder de zwarte laklaag verstopt.

Ik woon nog steeds in Joure, Friesland en zal me binnenkort eens melden voor een rondrit.


Ik zal zo een foto plaatsen, maar de vorige keer ging dat niet heel best....

Tot ergens onderweg!

Ardi
Ardi

Re: Weer voorstellen....

Bericht: # 5309Bericht Ardi »

de foto....
Afbeelding
Plaats reactie