Voorstellen?

Moderator: Beer

Plaats reactie
Meks

Voorstellen?

Bericht: # 3542Bericht Meks »

Hallo VRCC Lowlands,

Mijn ouders hebben mij 45 jaar geleden Wouter Genoemd. en die naam gebruik ik vandaag nog steeds.
Geboren en getogen in Steenwijk ben ik in 1997 verhuisd naar mijn Thuis: Brabant. Om precies te zijn Eindhoven. Na wat omzwervingen in de regio ben ik in 2007 geland in het immer pittoreske Geldrop.
Mijn eerste Motorfiets Kadaver een Yamaha XS650 ratbike is helaas in 2009 door de belastingdienst mij afgenomen. Eigen schuld, Dikke bult geld zeker voor mij.
na enige tijd met zware financieel weer geen auto of motor kunnen rijden. Begin 2014 kwam er licht aan de horizon, Ik kon gaan uitkijken naar een Auto of Motor.
Na lang denken (ongeveer 2 minuten) en een zoektocht op Internet mijn huidige fiets gevonden en gekocht. Ik rijd momenteel in het rond op een blauwe 1985 Honda CB650SC ''Nighthawk"
Leuke fiets om weer op te stappen na een aantal jaar niet gereden te hebben. Maar ja, de Valkyrie dan? Daar ben ik nu keihard voor aan het sparen en hoop halverwege 2015 een mooi exemplaar te kunnen gaan zoeken.
Waarschijnlijk niet op tijd voor de Bijeenkomst van Juni. Maar ik ben zeker van plan de toertochten mee te gaan rijden. in het begin op mijn Hawk en zodra ik er een heb op mijn Dragonlady.

Zie hier in het kort mijn verhaal,
Verder zal ik weinig op het forum actief zijn, ben veel meer een Facebook man. Je kunt mij daar vinden als meks
Tot aan de weg.
Laatst gewijzigd door Meks op vr 18 dec 2015, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Linsmins

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3543Bericht Linsmins »

Hallo Meks,

Van harte welkom en bedankt voor je introductie.
Mooi dat je volgend jaar een Valkyrie wilt aanschaffen, daar zijn wij het, als club, natuurlijk roerend mee eens.
Geldrop, we zitten hemelsbreed niet zover van elkaar :D
Als je je wilt oriënteren op Valkyries, is er geen betere gelegenheid dan naar onze bijeenkomst te komen.
Er zijn op dit moment 122 Valkyries geregistreerd en er komen er nog veel meer bij. Er zijn ook 34 andere motoren aanwezig. Je bent van harte uitgenodigd.
Je hebt onze Lowlands en Inzane pagina op FB dan ook wel opgemerkt.
Als je meer wilt weten over de F6C/Valkyrie, kun je altijd op dit forum terecht. De motoren zijn over het algemeen goed onderhouden, zeer betrouwbaar en hebben meestal binnen gestaan. Je zult er veel plezier aan beleven.
Als je er een wilt aanschaffen, raad ik je aan om de volgende links even te lezen. Daar staat e.e.a. in waar je op kunt letten.
http://www.valkyrieriders.com/shoptalk/ ... oblems.htm
http://www.valkyrieridersuk.com/index.p ... &Itemid=24
Voor je het weet, is het weer zomer. Ik hoop dat we elkaar dan spoedig tegenkomen.
Veel succes....en over ratbikes gesproken, we hebben nog zo'n liefhebber in ons midden :D
Afbeelding
hans20504

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3545Bericht hans20504 »

zekers weten :o :lol:
F-six

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3547Bericht F-six »

Wel een glad achterbandje...

:D :D
Ger Jansen

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3549Bericht Ger Jansen »

Hallo Wouter

Van harte welkom op ons mooie forum.

Ger
Meks

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3972Bericht Meks »

Dus na een vreselijk leuke en veels te korte Inzane X moet ik jullie iets delen.

DIt is mijn Flat Lady:

Afbeelding

Volgende keer zijn we er allebeide en dat is beloofd.

Meer foto's vind je hier:https://goo.gl/photos/XfMNPsnx5tYLMW7W6
F-six

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3973Bericht F-six »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ziet er prachtig uit!

:D
Ger Jansen

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3974Bericht Ger Jansen »

Wat een charmante dame, ik wil graag kennis maken!!

Ger
Meks

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3975Bericht Meks »

Nog even geduld Ger, ze moet nog twee weekjes bij haar oude baas blijven.
Je zult ons zeker zien in en rond het EIndhovense.
En samenrijden doen we op zeker een keer.
Meks

Re: Voorstellen?

Bericht: # 3977Bericht Meks »

eerst de geldboom aan laten groeien. Volgens mij heeft hij nu even wat Pokon nodig na de aanschaf :)
Plaats reactie