Voorstellen.

Moderator: Beer

Plaats reactie
Dirk

Voorstellen.

Bericht: # 4184Bericht Dirk »

Hallo mensen, ik ben Dirk en woon in de mooie provincie van Bartje, Drenthe dus. Om precies te zijn in Assen en wel de wijk Kloosterveen. De kinderen zijn opgegroeid in zijspannen tot het moment dat het belangrijk werd dat het haar in de war raakte en dat is dan de puberteit. Hiervoor CBR/ Varadero/ Pan European/VFR, sorry het waren altijd Honda's. Dit is de eerste winter dat ik een motor stilzet en eerder altijd in de winters doorgereden en voor deze ( Valkyrie Classic Tourer) is het zonde want het is een geweldig mooie machine in rood/creme en wil hier lang plezier van hebben. Zie ernaar uit om andere F6C rijders te ontmoeten in de toekomst.

Fijne avond groeten Dirk.
Linsmins

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4192Bericht Linsmins »

Hallo Dirk,

Van harte welkom op dit forum en veel plezier met je Valkyrie.
Laat eens een foto zien van je Classic Tourer, we zijn reuze benieuwd :D
Meks

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4193Bericht Meks »

Hoi Bert, Welkom bij de VRCC.

Voor je morgen je Flat SIx in de winterstalling zet rij je morgen 25-09 nog gezellig mee met de Distinguished gentlemans ride in Steenwijk?

Veel evilieg kilometers gewenst
Ger Jansen

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4196Bericht Ger Jansen »

Hallo Dirk

Van harte welkom!! :)

Ger
Dirk

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4198Bericht Dirk »

Hallo Meks, ja dat zou morgen in Steenwijk kunnen en waar is de ontmoetingsplek in Steenwijk en hoe laat?

Groeten Dirk.
Dirk

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4213Bericht Dirk »

DSCN1396.JPG
Afgelopen zondag de Distuinguished Gentleman Ride meegedaan met Meks en was een gezellig evenement. Bij deze een foto van m'n F6C Tourer en een fijne avond Dirk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ger Jansen

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4214Bericht Ger Jansen »

Prachtige fiets!

Ger
Meks

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4217Bericht Meks »

In het echt is ze nog mooier!

Leuk dat je er was Dirk! het was zeker een goed verzorgd en uiterst gezellige rit.

Tot de volgende Keer?
Mach7

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4220Bericht Mach7 »

Dag buurman, ik lees dit bericht nu pas. Woon ook in Assen Kloosterveen. Welkom op het forum. We moeten maar eens een keer een bakkie doen, dacht ik zo.

Groet Ronnie en Dita.
Dirk

Re: Voorstellen.

Bericht: # 4227Bericht Dirk »

Hallo Buren uit Kloosterveen, lijkt me inderdaad een goed idee om dat te gaan doen en verheug me erop Ronnie en Dita, groeten Dirk.
Plaats reactie