Voorstellen: Niek

Moderator: Beer

Plaats reactie
Niek

Voorstellen: Niek

Bericht: # 4206Bericht Niek »

Hallo Valkyrie Riders. Mijn naam is Niek Klomp uit Almere. Over een paar dagen 63...Vader van drie kids. Wil over twee jaar stoppen met werken (ja te vroeg, maar toch...). Zeer vers motorrijder. Wel altijd groot liefhebber geweest, maar dat rijbewijs halen kwam er niet van. Mijn eerste gemotoriseerde tweewieler was een Zündapp, die ik na een maand of wat verkocht om mijn eerste gitaar te kunnen aanschaffen. Sinds mijn 17e erg veel gitaar gespeeld en opgetreden (nog steeds trouwens), heel erg veel ge(race)fietst, maar erg weinig tweewieler met aandrijving. Nu dus net rijbewijs gehaald en eerste aanschaf een Suzuki Intruder Volusia 800. Zag tijdens een weekend op bezoek in de Eiffel paar maanden geleden in het (motor) stadje Prün de eerste keer een Valkyrie. Moest echt drie keer kijken om het totaal van de motor te laten bezinken. Foto's gemaakt. Het was een rode met wit. De Valkyrie bug was geplaatst. Paar maanden later stond er een prachtige te koop en mijn makker zou mijn Suzuki wel overnemen. Ik kocht de Valkyrie (1999 32000km) en mijn makker cancelde de koop van de Suzuki. Dus nu heb ik twee motoren. Eerste rit op de Valkyrie vond ik super spannend: hoe houd ik zo'n 330kg, 1520 cc, 100 pk monster in bedwang. Maar het gemak waarmee alles ging verbaasde me zeer, zeker voor een beginnend rijder. Helemaal verkocht: wat een geweldige machine en wat een groot plezier om er op te mogen rijden. Maakte inmiddels al menig tocht. Gisteren met motoport Almere, omringd door zo'n 100 BMW's en soortgelijke motoren, als enige bling een prachtige rit gemaakt. The beginning of a great friendship zoals Humphrey Bogart zei in Casablanca. Ik weet zeker dat ik nog veel kilometers plezier ga hebben en zou erg graag tips,trucs en adviezen horen, van doorgewinterde Valkyrie rotten. Foto's volgen, want zijn te groot. Vragen volgen ook...
Linsmins

Re: Voorstellen: Niek

Bericht: # 4208Bericht Linsmins »

Hoi Niek

Bedankt voor je intro en hartelijk welkom bij de club


Ik wens je heel veel plezier en veilige kilometers op je fraaie Valkyrie
Als je meer wilt weten over de afkomst van je machine
http://www.valkyrienorway.com/Valkyrie%20Genealogy.html
Ger Jansen

Re: Voorstellen: Niek

Bericht: # 4209Bericht Ger Jansen »

Hallo Niek

Van harte welkom, en nog vele veilige kilometers toegewenst..! :D

Ger
Meks

Re: Voorstellen: Niek

Bericht: # 4210Bericht Meks »

Hoi Niek,

Schitterende machine die je hebt. Geloof mij de enige spijt die je krijgt is de spijt dat je niet eerder een Valkyrie hebt gekocht. :)

Ook van mij veel veilige Kilometers gewenst
Ger Jansen

Re: Voorstellen: Niek

Bericht: # 4211Bericht Ger Jansen »

Niek schreef: Wil over twee jaar stoppen met werken (ja te vroeg, maar toch...). ...
Dat wil ik al jaaaaaren, ......!!! :mrgreen:

Ger
Plaats reactie