Geslaagd Raalte Weekend

Moderator: Beer

roadmaster stef

Geslaagd Raalte Weekend

Bericht: # 1047Bericht roadmaster stef »

Helaba,

Veilig terug thuis van een geslaagd Wkend in Raalte :roll:
Was weer fijn om oude maar ook nieuwe gezichten te zien en zeker dan als het ook nog Belgen waren :roll:

Op naar een volgende zou ik zeggen :)

Grzzzz Stef
Hanne4u

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1049Bericht Hanne4u »

Het was een super gezellig weekend en we willen dan ook nog eens de initiatiefnemers bedanken waardoor dit überhaupt mogelijk is geweest.

Groetjes,

Natasha & Hanne
Valkyrionier

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1050Bericht Valkyrionier »

Supertof weekend, erg gezellig en een hele leuke groep mensen :D

Hulde voor de organisatie 8-)

Groeten Leon
snowwhite

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1051Bericht snowwhite »

Wij ook veilig terug thuis van een super tof, goed georganiseerd, mega tof treffen.Voor ons was het de eerste keer tussen de VALKEN en nu hebben we de microben al te pakken. Toffe plaats, toffe bende, goeie weer, wat wil ne mens nog meer.De gene die er niet bij waren hadden ongelijk want jullie hebben echt wel wat gemist.
Super mega bedankt aan allen die er aan mee gewerkt hebben om voor er voor ons een zo een geslaagd week end van te maken.Ik zou zeggen ' t is voor herhaling vatbaar.Groetjes en zeker tot ziens.
jennekegommans

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1052Bericht jennekegommans »

Ook wij hebben genoten! Super leuk om veel Nederlandse en Belgische leden te ontmoeten en nader kennis te maken. En natuurlijk om bij te kletsen met oude bekenden. Tot een volgende keer! :D
Gerard & Jenneke
Linsmins

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1053Bericht Linsmins »

Ik vond het weekend een groot succes, dankzij de 'spirit', goede sfeer en gezelligheid van alle deelnemers :D
De hotel manager vertelde me dat wij tot nog toe de beste- en leukste club waren die ze hadden meegemaakt.
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor hun inzet- en deelname in de organisatie. Super!
Ik zou ook willen vragen of iedereen zo vriendelijk wil zijn om hun foto's door te geven. Dat kan via het forum met een web (album) adres of aan info@vrcc.nl
TIA,

Die van mij staan op
http://www.flickr.com/photos/96018510@N ... 030330450/
hans20504

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1056Bericht hans20504 »

MONIQUE en HANS bedanken iedereen die meegedaan hebben om er een geslaagd weekend van te maken
het was gewoon kei gaaf en goed geregeld :D

zie foto's door ons gemaakt op. :idea: hanshuijbersmotoren.nl
Valkyrierider

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1058Bericht Valkyrierider »

ERG geslaagd en iedereen bedankt om dit mogelijk te maken!
Groet Harry
Valkyrierider

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1059Bericht Valkyrierider »

ERG geslaagd! Bedankt aan iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt!
Groet Harry
Valkyrionier

Re: Geslaagd Raalte Wkend

Bericht: # 1060Bericht Valkyrionier »

Plaats reactie