De website heeft in het verleden veel last gehad van spammers.
Een aantal daarvan hadden zich opgegeven als lid.
Het heeft geen betrekking gehad op je eigen account of privacy, er werd alleen via het forum reclame gemaakt.
Dat kan nu niet meer omdat het spamfilter is verbeterd en de registratieprocedure is veranderd en aangepast.
In een poging deze spammers te verwijderen, heb ik ook sommige systeem/forum wijzigingen aangebracht.
Dat heeft geresulteerd in problemen met aanmelden, ook van leden die gebruik maken van het forum.
Nu heb ik geprobeerd dat te repareren.
En ben erachter gekomen dat ik voor meer dan 500 bestanden alle registratie- en aanmeldprocedures en gegevens moet checken. En daarna alle permissies.
Een enorm werk.
Daarom heb ik een drastich besluit genomen en iedereen permanent verwijderd.
Met het verzoek om je weer opnieuw te registreren. Het is voor jou minder werk dan voor mij, die daar wekenlang mee bezig moet zijn.
Als je lid wilt blijven, en dat wil je, moet je dus even opnieuw registreren. Dat kan met dezelfde inlog naam en password als voorheen.
Let erop, dat als er staat dat je een bevestigings email ontvangt, deze ook in je spambox of prullenbak terecht kan komen.
Dat heeft ermee te maken dat anders deze website aan moderne gecertificeerde eisen moet voldoen. En daar kunt u met oudere mobieltjes of PC's last van hebben of het inloggen onmogelijk maken.
Vervolgens worden je eerste 2 berichten door een moderator gecontroleerd. Alweer een spampreventie.
Ik hoop dat iedereen die de Valkyrie een warm hart toedraagt, hier begrip voor heeft.
Dan blijf ik me inzetten om zoveel mogelijk Valkyrie gerelateerde informatie op dit forum en de website te plaatsen.
Laten we er allemaal voor gaan!
BELANGRIJK - JE KUNT NIET INLOGGEN
Moderator: Beer
-
-
Re: BELANGRIJK - JE KUNT NIET INLOGGEN
Ik kan wel inloggen maar mijn berichten worden nog niet geplaatst
-
Re: BELANGRIJK - JE KUNT NIET INLOGGEN
Ben ik toch opnieuw even het nieuwste lid.... 

-