F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Moderator: Beer

steinchen

F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1201Bericht steinchen »

Afbeelding

F6 Treffen im Hotel Donauschlinge / Schlögen / OÖ

vom 14.08.2014 bis 17.08.2014

Organisationteam: Hotel Donauschlinge

WEITERE INFOS FOLGEN HIER!!!
Laatst gewijzigd door steinchen op za 08 feb 2014, 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
steinchen

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1465Bericht steinchen »

Laatst gewijzigd door steinchen op za 08 feb 2014, 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.
steinchen

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1866Bericht steinchen »

Bis zum 31. Mai 2014 ist eine a conto Zahlung von € 100,- für Einzelzimmer bzw. € 150,- für Doppelzimmer an das Hotel Donauschlinge unter „F6 Treffen 2014“ durchzuführen. Erst nach Einlangen der a conto Zahlung ist die Reservierung gültig. Eine Stornierung ist bis 31. Mai 2014 möglich. Danach verfällt die Anzahlung. Spätere Anmeldungen sind nur auf Anfrage möglich.


Registration and reservation for the F6 Meeting in the Hotel Donauschlinge is possible until 31st of May 2014. Up to this date a deposit payment of € 100,- for a single room and € 150,- for a double room has to be settled under “F6 Meeting 2014”. The reservation is valid after payment of the deposit. Cancellation is possible until 31st of May 2014. After this time the deposit expires. Later reservations are only possible on request.

Smile ----> :-) reserviert
Eric

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1922Bericht Eric »

Gaan er nog mensen richting Schloegen?
dino

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1923Bericht dino »

Hallo, Eric
Normaal gezien ga ik ook naar daar.
Ik ga er nog een weekje oostenrijk bij doen erna.
met eventueel een daguitstapje naar tchechie ( cesky krumlof) op vrijdag , de gezamelijke rit op zaterdag en zondag daar nog een dagje blijven, daarna verder oostenrijk in;
eerst richting Hallstatt en dan naar Zell am See. om dan via duitsland naar het Zwarte woud te rijden ( omgeving Freiburg);
vandaar dan richting Baden-Baden ( met een bezoekje aan het technik museum) om uiteindelijk via Luxemburg naar huis te rijden.
Eric

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1960Bericht Eric »

Al een idee hoe je die kant op wil rijden?
dino

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1963Bericht dino »

ik denk gewoon de rit naar daar via de snelweg te doen .
Aken-Keulen-Frankfurt-Nürnberg-Passau.
Het zal aan een rustig tempo zijn, want voor de eerste maal met een trailer achter de motor en de snelheidsbeperking is rond de 90km/h denk ik .
Regelmatig eens stoppen en zo de rit in een dag af te werken.
Twee jaar terug via Oostenrijk naar Italie gereden en de eerste dag gewoon 930km gereden , zonder problemen;
Gewoon om 4h s'morgens vertrekken , zo verlies je geen tijd naar - en rond Brussel.
Elk anderhalf uur eventjes stoppen en tussen 8 en 9 ontbijten langs de snelweg , daarna rustig verder.
Het is ook mogelijk dat ik de avond er voor reeds vertrek en een 3-tal uurtjes rij, om dan de volgende dag het wat minder te doen en vroeg op de bestemming te zijn;
golowing

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1965Bericht golowing »

dacht toch dat de Maximale snelheid in ons buurland DUITSLAND voor Motoren MET aanhangwagen 60 KMh is :ugeek:
Als dit veranderd is zou ik dat nml graag vernemen
met vr gr J
Eric

Re: F6 Treffen 2014 im Hotel Donauschlinge

Bericht: # 1969Bericht Eric »

Met 90km/h die kant op klinkt mij toch wat te langzaam, ik hou liever gewoon 130-140 km/h aan als kruissnelheid…..
Plaats reactie