Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Moderator: Beer

Cyrre

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2198Bericht Cyrre »

Vlak voordat we verleden jaar vanaf het hotel in Raalte vertrokken hadden we nog een praatje gemaakt met Henny.
We waren nog maar net de weg opgereden toen ik iemand hoorde roepen. Henny stond gebaren te maken dat we moesten terugkomen.
Bij hem aangekomen wees hij erop dat mijn achterband voor een stuk was leeggelopen. 3 km verder kon ik de band bijvullen.
Bleek er maar 1,4 bar meer op te zitten. Ik had tijdens de ritten al 2 schuivers gemaakt maar mijne euro was niet gevallen.
Dacht dat het door grind op de weg was. Met die zondag nog 320 km autosnelweg te doen blijf ik Henny dankbaar voor zijn opmerkzaamheid.
Dirk en ik komen naar de Memorial Ride.
Linsmins

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2204Bericht Linsmins »

Ik ontving het volgende bericht

Dag Beer,

Graag laat ik weten dat Dirk Vosters en ik naar de Henny Lammertink Memorial Ride komen. Met 2 personen dus.

Grtz,
Geert
anthony

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2205Bericht anthony »

comoos56 schreef:Vanmorgen vroeg opgestaan om de rit mee te beleven!
Het was erg rustig in Nieuw Heeten! !
Niet zo verwonderlijk bleek al snel....we waren 'n week te vroeg! Co & Marian
NA-APERS ! :mrgreen:

ik was de eerste die te vroeg was ! :lol: :lol:

iedereen staat blijkbaar te popelen om nog eens een ritje samen te maken,
het is inderdaad al lang geleden. tot volgend weekend.

Anthony
Janni

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2209Bericht Janni »

Cyrre schreef:Vlak voordat we verleden jaar vanaf het hotel in Raalte vertrokken hadden we nog een praatje gemaakt met Henny.
We waren nog maar net de weg opgereden toen ik iemand hoorde roepen. Henny stond gebaren te maken dat we moesten terugkomen.
Bij hem aangekomen wees hij erop dat mijn achterband voor een stuk was leeggelopen. 3 km verder kon ik de band bijvullen.
Bleek er maar 1,4 bar meer op te zitten. Ik had tijdens de ritten al 2 schuivers gemaakt maar mijne euro was niet gevallen.
Dacht dat het door grind op de weg was. Met die zondag nog 320 km autosnelweg te doen blijf ik Henny dankbaar voor zijn opmerkzaamheid.
Dirk en ik komen naar de Memorial Ride.

Fijn om deze herinnering aan Henny te lezen, Geert. Tot zondag
Linsmins

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2211Bericht Linsmins »

Vandaag een heerlijke dag om te rijden :D
Een voorproefje van a.s. Zondag https://www.flickr.com/photos/beer1952/ ... 516736909/
Ivo

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2212Bericht Ivo »

Beer,

Kan jij het routebestand nog ergens neerzetten?
Linsmins

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2213Bericht Linsmins »

Ik stuur je een mailtje.
snowwhite

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2214Bericht snowwhite »

Dirk en ik waren er voor de eerste keer bij in Raalte. Henny stelde ons onmiddellijk op ons gemak. Het ambetante gevoel dat ik thuis had ,omdat we niemand kende, was direct weg. We voelde ons er al thuis nog voor we uitgepakt hadden. De rust die hij uitstraalde en passie voor de Valken zullen ons altijd bijblijven.
Aan de foto's van Beer te zien zal het een hele mooie dag worden.
groetjes
Dirk en Josette(Joke)
Janni

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2216Bericht Janni »

Mooie herinnering Dirk en Josette; fijn om te lezen. :)
tot zondag.
snowwhite

Re: Henny Lammertink Memorial Ride

Bericht: # 2227Bericht snowwhite »

piep Janni,
spijtig genoeg kan ik er zondag niet bijzijn. Mijn zus geeft viert haar pensioen die dag met en brunch. We hebben ons dus moeten splitsen Dirk naar Henny en ik naar mijn zus. Neemt niet weg dat ik in gedachten wel bij jullie zal zijn.
veel liefs
Josette xxx
Plaats reactie