Uitnodiging Faehre Langel

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 2964Bericht Linsmins »

Hallo allemaal,

We hebben vorig jaar een gezamenlijke tocht gereden met Faehre Laengel uit Keulen.
Dat is heel goed bevallen http://www.vrcc.nl/valkyrie/nl/2014/07/?cat=8 en https://www.flickr.com/photos/beer1952/ ... 387914478/.
We krijgen eerdaags een tegenuitnodiging.
Ik heb hier en daar wat bij ons rondgevraagd. Toen bleek 27 en/of 28 juni voor veel mensen een geschikte datum.
Onze gastheren zijn online nog in discussie over het een en ander, maar het ziet ernaar uit dat deze datum voor hun ook geschikt is.
Ik heb hun de keus gelaten of zij dat in de Eifel of dichterbij willen doen. I.g.v. de Eifel zit er mogelijk een overnachting op zaterdag 27 juni aan gekoppeld. Zij zoeken in dat geval een geschikt en betaalbaar hotelletje voor ons uit. Ik verwacht binnenkort een definitieve, officiële uitnodiging.
Het zou leuk zijn als we in grote getale aan deze tocht deelnemen.
Daarom hier alvast een 'heads-up' voor deze tocht.
Als je het leuk vind om gezamenlijk een mooie tocht door Duitsland te maken, hou deze data dan voor de zekerheid alvast vrij :D
Je kunt de discussie op het Duitse forum volgen.
Ga naar http://www.faehre-langel.de/ Vervolgens aan de linkerkant: Foren en klik dan op Faehre Langel. Onderwerp (bovenaan): Revanche für die Deichtour.
Linsmins

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 2990Bericht Linsmins »

Ik ontving het volgende bericht van Bison,
Je kunt je nu opgeven voor deze tocht :D :D :D
Verzoeke dit tijdig te doen, dan kan Hartmut verder met het hotel.

Hallo Beer,

Wir planen nun die Ausfahrt am letzten Juniwochenende, Samstag den 27.06. und Sonntag den 28.06.3015.
Ich werde ein preiswertes Hotel suchen. Du schreibst ihr kommt mit da. 10 Mann. Braucht ihr dann 10 Einzelzimmer, oder 5 Doppelzimmer?
Die weiteren Details gebe ich bekannt sobald ich das Hotel gefunden habe.
Muss ich mit dem Essen irgendetwas beachten? Vegetarier? Diabetiker? Allergiker?
Wir freuen uns auf das Wochenende.

Liebe Grüße

Hartmut
Linsmins

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 2997Bericht Linsmins »

Ik zal er uiteraard zijn :D :D
roadmaster stef

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3004Bericht roadmaster stef »

Hoi Beer,

En waar gaat de tocht doorgaan ????
Kwestie van te weten hoe ver het hier vandaan is :-)

Grzzzzzzzzzzz stef
sjaak

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3006Bericht sjaak »

helaas dat rij ik samen met mn schoonzoon in amerika,wat jammer nou. :D :D :( :(

gr sjaak
Laatst gewijzigd door sjaak op wo 20 mei 2015, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Linsmins

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3007Bericht Linsmins »

Hi Stef,

Ik heb meer berichten ontvangen met die vraag van personen die meteen naar de tocht willen rijden.
De regie en organisatie is in handen van Hartmut.
Zodra ik meer van hem hoor, krijg je de informatie :D
Linsmins

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3011Bericht Linsmins »

Het plan is om elkaar op zaterdag 27 juni rond 10:30-11:00 uur te ontmoeten bij de grensovergang Lichtenbusch (Aachen Brand of Korneliemünster).
Na een koffiepauze gaat het richting Nideggen voor de lunch. Verder naar Schuld (Waldfrieden) waar in 2001/2002 het Duitsland Treffen werd gehouden (1,5-2 uur rijden)
Daarna naar het hotel aan hetzij de Moezel of in de Eifel. Hier wordt met Pinksteren naar gezocht.
Op zondag 28 juni een mooie trip met regelmatige pauzes en afscheid vroeg in de middag zodat iedereen overdag naar huis kan rijden.

Ik heb tot nu toe bericht ontvangen van:

Robert en Jeanette en mezelf (hotel)
Harry en Anita (hotel)
Henk & Joke (hotel)
Ludo, Jos, Stef, Jacques en Joost (geen hotel)

Van Faehre Langel

Ingrid & Peter
Konny aka Bully 339
Siggi & Wolfsgünni
Sabine & Werner
Kathrin & Ochsy
Elfi & Hans
Christiane & Rainer
Elke & Karl
Matthes
Szymi
Lissy & Hartmut
Doorrijder

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3031Bericht Doorrijder »

Dag Beer,

je kunt Joke en mij ook op de lijst zetten. Wij overnachten ook graag, tweepersoonskamer, van zaterdag op zondag in het nog niet bekende hotel :D
Treffen elkaar dan eerst zaterdagochtend (10.30 uur) bij de grensovergang, neem aan dat het verzamelpunt nog duidelijk bekend wordt gemaakt.

Groet,

Henk
Linsmins

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3032Bericht Linsmins »

Alles voor een gezellig weekend is geregeld :D

Hartmut heeft een leuk hotelletje gevonden. http://www.auberge-altringer.de
Hotel Auberge Altringer
Neuerburger Straße 4
54675 Sinspelt
Tel.: + 49 (0) 65 22 / 7 12
Fax.: + 49 (0) 65 22 / 3 01

Google Maps: https://www.google.com/maps/place/Hotel ... 9963?hl=de

Prijs 40 Euro pp inclusief ontbijt.
Halfpension (aanbevolen) is 10 Euro extra voor 's avonds een 3 gangen menu van het Hotel. Anders kost een a la carte menu ca. 20,- Euro.
Hartmut heeft al geboekt voor 23 Duitsers. Ik heb tot op heden 7 Lowlanders voor de overnachting. We zijn dus nog in de minderheid :D
Er is nog plaats in het hotel. Boek zelf je kamer onder code Stammtisch Faehre-Langel, Übernachtung 27.-.28.06.2015 op de hotel website of info@auberge-altringer.de
Kom op, Benelux Riders. profiteer van deze unieke gelegenheid en meld je voor 29 mei aan :D :D Daarna worden de gereserveerde kamers vrijgegeven.
golowing

Re: Uitnodiging Faehre Langel

Bericht: # 3038Bericht golowing »

lekker bier daar : :lol: Bitburg & Gerolstein :oops: super mooie omgeving :P
denk dat ik zondag ochtend aanwip voor een bakkie en een Rit ;) ;)
Plaats reactie