Snertrit? Afgelast !!!

Moderator: Beer

Meks

Snertrit? Afgelast !!!

Bericht: # 3578Bericht Meks »

Hallo Valkyrie Ridders,

IVM een kapotte motorfiets kan ik niet rijden op dit moment.
Omdat ik niet zeker ben dat ik hem voor zondag klaar heb moet ik helaas de Snertrit afzeggen.
Ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven.



Afgelopen week heb ik mijn Nighthawk weer eens uitgelaten in de omgeving De Peel/ De Kempen. Onderweg een stop gemaakt bij de Opwettense Watermolen in Nuenen.

Nu ben ik van plan een Snertrit uit te zetten in deze regio. Begin: V/d Valk in Uden Eind: Opwettense watermolen Nuenen
Wat is een snertrit? Simpel, een winterse toertocht met als beloning aan het eind een ouderwetse goede Erwtensoep als afsluiter.
Wanneer wil ik die gaan houden? Half Februari 2016

Maar daar kan ik wel wat handige tips bij gebruiken:
Graag wil ik het volgende weten:

Zou je zin hebben mee te rijden?
Hoe lang mag de rit zijn?
Vind je het vreselijk als er ook andere merken meerijden? (nee, geen harleys en aanverwante clubs enzo)
Ik vraag dit omdat ik zelf dus een Nighthawk heb en relaties met ander motoren/trikes enzo (ongeveer 5 personen)
Wat mag het je kosten qua catering? Ik denk dan aan koffie/thee bij verzamelplaats en de snert met 2 consumpties bij eindpunt.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten, Wouter
Laatst gewijzigd door Meks op di 16 feb 2016, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Linsmins

Re: Snertrit?

Bericht: # 3579Bericht Linsmins »

Hallo Wouter,

Dank voor dit mooie initiatief :D
Ik heb je tocht op de website gezet http://www.vrcc.nl/valkyrie/tourtochten/
Ik doe graag mee. In februari kan het soms mooi motorweer zijn.
Ik ken wel mijn beperkingen:
* Als het hard vriest
* Als er gepekeld is

De praktijk heeft uitgewezen dat een rit van max.150 km goed bevalt. Met name omdat sommige mensen nog een eind van huis moeten rijden.
We hebben geen enkel bezwaar tegen andere merken, integendeel.
We rekenen meestal op ca. 5 Euro voor koffie en ca. 10 Euro voor een lunch.
We werken vrijwel nooit met betalingen vooraf.
Omdat dit de eerste keer is dat iemand bij ons een rit in de winter organiseert, ben ik ook erg benieuwd :mrgreen:
Meks

Re: Snertrit?

Bericht: # 3580Bericht Meks »

Dus in goed overleg met mijn eigen agenda:

Zondag 21 februari 2016


Verzamelen tussen 13:00 en 13:30 bij Hotel van de Valk, Rondweg 2 in Uden.

IVM de snert kun je aanmelden tot 1 week van te voren

Gaat zeker niet door bij Sneeuw, vreselijke pekel op de weg, en alles beneden -5 gr.

De route? :http://www.routeyou.com/nl-nl/route/vie ... e/snertrit


Tot dan?

Meer info en aanmelden kan hier of via mail: meks@freeler.nl
Meks

Re: Snertrit?

Bericht: # 3618Bericht Meks »

Ik heb gezien dat de oproep al menig keer gelezen is. Ben benieuwd wie deze rit in zijn agenda heeft gezet.
Als nieuweling binnen de VRCC ben ik keinieuwsgierig en enthousiast over die schoonheid die bij velen in de schuur staat.

Op en aanmerkingen over de route zijn van harte welkom. Moet er halverwege nog een stop ingepland worden of heb je andere ideeén? brand los!

Effe wat anders wat ik afgelopen zaterdag meemaakte:
Onderweg van een verjaardag naar huis verdwaalde gisteren ik in de Blue Collar Hotel in Eindhoven. Waar de HDCN de nieuwjaarreceptie hield. Heel veel mannen in stoere HD bloezen maar welgeteld 1 HD voor de deur.

Ik durf jullie bijna niet uit te dagen om 21 februari voor een leuke verrassing te zorgen. Aanmelden kan tot 14 februari ivm de voorbereiding van de snert in de Opwettense Heide. Ze gaan ons een goede snert voorzetten met Roggebrood en spek voor €9,50 p.p. en verder kost de rit je nix ( nou ja, benzine en wat tijd)

Tot dan?

Grtz, Wouter AKA Meks (13261)
Onverschelig

Re: Snertrit?

Bericht: # 3707Bericht Onverschelig »

Hallo Meks,

Dit topic is idd al vaak gelezen. Heel verrassend zal mijn reactie niet zijn. Het lukt me tot nu toe namelijk niet eens om aanwezig te zijn bij een motorrit die door Ivo en Cella op 15 km afstand van mijn huis wordt georganiseerd. Geen snertrit voor mij vanwege een overvolle agenda in de weekenden en eerlijk is eerlijk een hekel aan koude tenen ;-)
Meks

Re: Snertrit?

Bericht: # 3708Bericht Meks »

Us Heitelan Fryslan is ook best wel een eindje toeren naar Brabant. Dat snap ik helemaal.
Toch bedankt voor je bericht.

Ik ben bang dat ik de Snert aan het eind ga afzeggen want nog te weinig deelnemers om hun daarmee lastig te vallen.
Denk dat we gaan opwarmen in The Blue Collar Hotel in Eindhoven.
Maar gereden zal er worden. Ik heb geen Honda gekocht voor de Mooiegheid (ja, dat is geen woord. dat weet ik)
Eigenlijk ook wel, het zijn schoonheden, Zelfs mijn Nighthawk.

Anyway, Iedereen die dit leest. Kom naar Uden Zondag 21 Februari
Die beurs in Utrecht is ook nix an.
Linsmins

Re: Snertrit?

Bericht: # 3710Bericht Linsmins »

Ik sluit me graag bij Meks aan.

Wouter is net lid van de club geworden en komt al meteen met een leuke rit.
Het is tot nu toe van de winter hier in het zuiden geweldig motorweer geweest, op een paar natte dagen na.
Wordt eens wakker en kom uit die winterslaap. De krokussen staan hier in Brabant al in bloei.
Kom op, mensen. Dit bericht is 280 keer gelezen en er is goed en wel één reactie op gekomen. Buiten mijzelf.
Ik neem aan, dat iedereen die lid is van dit forum, zo veel- en zo vaak als mogelijk van zijn Valkyrie gebruik wil maken.
Hij heeft moeite gedaan om deze rit op de rails te zetten en met het café restaurant afgesproken om te reserveren.
Laat dus even een reactie achter :D
bikervivi

Re: Snertrit?

Bericht: # 3715Bericht bikervivi »

Ben wel wakker maar nog in revalidatie, en motor ook in revalidatie ;)
Eric

Re: Snertrit?

Bericht: # 3716Bericht Eric »

Dit is het weekend van de motorbeurs en dan ga ik als een soort traditie altijd met een vriend naar Utrecht. Dit weekend dus ook weer.
Ik zal er dus niet bij zijn op zondag, maar hoop dat jullie met een leuk groepje en mooi weer kunnen rijden.
Grtz,
Eric
hans20504

Re: Snertrit?

Bericht: # 3717Bericht hans20504 »

ik heb wel zeker interesse om de rit te rijden mits het niet gevroren heeft en het een beetje droog blijft ivm de gladdigheid. :mrgreen: ik zal er op tijd zijn mits de weersomstandig heden dus :?
Plaats reactie