Inzane X

Moderator: Beer

Mach7

Re: Inzane X

Bericht: # 3965Bericht Mach7 »

Ok dan, ik heb een route via de snelweg gepland, touren doen we in Belgie. Rijtijden zijn onder voorbehoud van drukte op de weg, ik heb de tijden van routeplanner aangehouden. Als je verlaat bent bent en wilt dat we even wachten bel me even: 06-10205853. De etappes zijn ongeveer 1 uur en 10 minuten en ongeveer 110/120 kilometer lang.

Punt 1: Om 9:45 zijn we bij "de Lichtmis", vlak voor Zwolle, afrit 22 (Nieuwleusen/Dedemsvaart/Hasselt), einde linksaf. Bij het BP tankstation. Dita en ik ontmoeten daar Ivo, Cella en Ken, aansluiters zijn natuurlijk welkom. We zullen daar ongeveer een kwartier tot 20 minuten zijn.

Punt 2: Tussen 11:15 en 11:30 zijn we bij tankstation Tango te Cuijk, A73 richting Venlo, afslag 4 (Cuijk/Beers/Grave) even van de snelweg af bij McDonalds, Raamweg 1, 5431NH, Cuijk.

Punt 3: Vanaf ongeveer 12:30 zijn we bij BP tankstation Vossedal, A2 richting Maastricht, Rijksweg WZ 75 Beek. Hier kunnen we wellicht wat eten voor de liefhebbers.

Daarna is het nog een stief uur naar Houffalize. Ik hoop dat ik voor iedereen een puntje heb kunnen maken. Tot donderdag !!

Groet Ronnie.

P.S. misschien handig om hier alvast te laten weten of je aansluit of niet en waar......
Ewald

Re: Inzane X

Bericht: # 3966Bericht Ewald »

Beste Ronnie,

Wij voegen ons dan bij jullie op punt 3 te Beek.
Tot donderdag!

Groet

Petra en Ewald
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 3967Bericht Linsmins »

Het Inzane Orga Team wenst alle deelnemers een goede reis :D

Afbeelding
bikervivi

Re: Inzane X

Bericht: # 3969Bericht bikervivi »

Wens jullie allemaal een heel tof evenement toe, ben jammer genoeg geveld door griep en galcrisis.
Mach7

Re: Inzane X

Bericht: # 3980Bericht Mach7 »

Super !!
Linsmins

Re: Inzane X

Bericht: # 4083Bericht Linsmins »

Aan de deelnemers, leden van het organisatieteam en alle andere personen die Inzane X tot een succes hebben gemaakt :D
We kunnen terugkijken op een bijzonder geslaagde Inzane X , waar nog lang over gesproken zal worden. De VRCC Lowlands heeft dat aan jullie allemaal te danken gehad. Mijn oprechte dank daarvoor.
Het was heel bijzonder dat er zo'n uitstekende sfeer is geweest. Ik wil jullie hier allemaal hartelijk voor bedanken.
Laten we deze sfeer vasthouden en ik kijk alweer uit naar een volgend VRCC ritje op een andere tijd en plaats. ‘Life is short and the road is long’, nietwaar?
Plaats reactie