Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Moderators: Ivo, Beer

Ollie

Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4631Bericht Ollie »

Gegroet Valkyrieriders

Bij deze de laatste info voor de rit van zondag 01/10 ek. Mijn excuses dat dit misschien wat lang op zich heeft laten wachten, maar ik heb nog tot vandaag wijzigingen aangebracht aan de route…

Zonder tegenbericht, RV komende zondag te 2050 Antwerpen, aan het Frederik Van Edenplein. Vanaf 10u30 zal ik jullie daar opwachten met koffie, thee en iets om te knabbelen. Het vertrek is voorzien omstreeks 11u.
De plaats van samenkomst bevindt zich tussen de liftkoker van de voetgangerstunnel en het Maritiem openluchtmuseum, op het einde van de doorsteek naar de Schelde, tegen het water aan dus (zie RV-markering op de Google Maps screenshots via de URL hieronder).

Kijken jullie zeker volgende lijsten even na, alsjeblieft?

Hebben bevestigd voor deelname en worden verwacht:
- Beer
- Ludo & Romy
- Hans
- Dirk & Josette
- Wen & Ollie
- Hugo en Duco
- Meks
- Ivo

Worden verwacht maar hebben hun deelname nog niet bevestigd:
- Gerard & Jenneke
- Monique & Frank
- Stefan

Mag ik jullie vragen om, uiterlijk op donderdag 28/09 om 17u:
- je deelname te bevestigen als je dit nog niet hebt gedaan, en daarbij je lunchvoorkeur door te geven (tenzij je geen lunch wenst te bestellen);
- het zeker te laten weten als je niet deelneemt aan de rit en/of je bestelling voor de lunch wenst te annuleren (wat ik donderdagavond bestel dient zondag te worden afgerekend).
- mij zeker een seintje te geven als je ’s avonds (alsnog) graag mee gaat eten bij restaurant Rosenobel in Antwerpen (hiervoor dienen we op een weekend namelijk te reserveren).

Via de link https://www.dropbox.com/sh/50ut9u2coarp ... 0E1Sa?dl=0 bezorg ik jullie:
- enkele Google Maps screenshots ter verduidelijking van ons vertrekpunt;
- een navigatiebestand in gpx-formaat, waarmee je de route kan uploaden naar een (Garmin) gps-toestel;
- een roadbook;
- de menu-/prijslijst voor de lunch.

Nog even wat de lunch betreft:
De panini’s blijken nogal in trek. De eigenares van broodjeszaak Le Petit Délice heeft mij verzekerd dat men zou proberen om ze zo warm mogelijk te laten leveren tegen het tijdstip dat wij toekomen op onze lunchplek. Voor wie al een panini heeft besteld en toch het zekere voor het onzekere moest willen nemen: gelieve eventuele wijzigingen eveneens voor donderdagnamiddag door te geven.
Wie dit wenst kan op onze lunchplek warme soep bestellen. Dit hoeft niet op voorhand te worden doorgegeven.

Check tenslotte komende zaterdag zeker nog even dit forum voor de laatste update!

Alvast hartelijk bedankt voor jullie warme reacties! Reeds lang lijkt het mij een leuke ervaring om eens een motorrit te mogen meemaken met meer van deze gelijkgestemde classics. Mijn vrouwtje en ik kijken bijzonder uit naar deze zondag :)

Heel graag tot dan!

Ollie & Wen
Laatst gewijzigd door Ollie op za 30 sep 2017, 09:57, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Antwerpen, 01/10/2017 - Save the date!

Bericht: # 4634Bericht Linsmins »

Allen,

Ollie schreef mij aan omdat hij lid was geworden.
Hij had zijn Valk al enige tijd en wilde onderhand graag eens met een aantal andere Valkyries samen rijden.
Ik stel dit initiatief bijzonder op prijs. Het is bovendien al weer enige tijd geleden dat we een lokaal club ritje vanuit België hebben gemaakt.
Ik vind dat we dit initiatief moeten belonen en met zijn allen proberen om hierbij aanwezig te zijn :D

Afbeelding
If you don’t know where you’re going any road will take you there - George Harrison
Chapter Rep
Gebruikersavatar
Agonist
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 24 jun 2013, 12:50
Locatie: Riel

Re: Antwerpen, 01/10/2017 - Save the date!

Bericht: # 4644Bericht Agonist »

Ollie,

ik kom niet alleen maar brengt ook mijn vrouwtje Romy mee die ook motor rijdt :lol:

Grtjs Ludo
"Don't drive faster than your Guardian Angel can fly"
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4684Bericht Linsmins »

Ik heb het bericht opnieuw geplaatst om de personen met een auto bericht waarschuwing hierop te attenderen :D

Ollie
Hiervoor heet ik jullie graag van harte welkom op zondag 01/10/2017 te 2050 Antwerpen, aan het Frederik Van Edenplein. Het vertrek is voorzien omstreeks 11u.
Een gedetailleerde omschrijving van de plaats van afspraak volgt in de tweede helft van september, samen met een navigatiebestand in gpx-formaat.

Op ons RV-punt is niet meteen sanitair voorhanden (tenzij je één van de beperkte horecazaken in de buurt binnenstapt) maar een eerste break is al gepland na ruim 20 km (een kleine 40 minuutjes) cruisen, op een stopplaats die ik niet kon negeren. Een hapje en een drankje worden ter plaatse voorzien. Wie nood heeft aan brandstof kan een 10-tal kilometer voorbij deze eerste stop tanken.

Vervolgens rijden we langs de Oude Schelde naar onze lunchplaats waar, op bestelling, belegde broodjes zullen worden geleverd.

Na de middag heb ik twee gepaste opties voorzien voor een derde stop; we zien op dat moment wel waar we halt houden.

Aankomst in Antwerpen is voorzien omstreeks 17u, vlakbij de aansluiting met de Ring. Wie in the mood is voor een bezoekje aan de Antwerpse binnenstad en een alternatieve (h)eerlijke maaltijd om de dag mee te beklinken, is van harte welkom om met Wendy en mij de voetjes onder tafel te schuiven in restaurant Rosenobel http://www.rosenobel.be/ Voor de motoren beschik ik die avond over enkele veilige, droge en kosteloze parkeerplaatsen op wandelafstand van het stadscentrum.

Registrations are open :)

On the list:
- Beer
- Ludo & Romy
- Hans
- Stefan
- Dirk & Josette
- Gerard & Jenneke (onder voorbehoud)
- Monique & Frank (onder voorbehoud)
- Wen & Ollie

Graag ontvang ik van jullie (bij wijze van bevestiging voor deelname), vóór 17u op donderdag 28/09:
- jullie bestelling voor de lunch (zie menu-/paninikaart in bijlage);
- een korte bevestiging als jullie graag mee gaan eten bij Rosenobel.

Ik zie jullie reacties tegemoet…

Best bikergreetz
The Wen & Ollie

Voor de Menu BIijlagen, zie boven.
Chapter Rep
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4699Bericht Linsmins »

Hoi Ollie,

Super allemaal! We worden verwend :D
Voor mij graag een panini Zwarte woudham/kaas/verse ui en tomaat
En een panini gebakken kip met ananas :D
Als het droog is eet ik na afloop graag een hapje bij Rosenobel mee.
Ik rij in het donker liever niet in de regen.
Chapter Rep
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4701Bericht Ollie »

Top Beer! Staat genoteerd...
ik zal proberen om de panini's warm te laten leveren ;)

Ollie
Gebruikersavatar
Hugobe
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 01 sep 2013, 18:20
Locatie: Hoeilaart, Belgie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4703Bericht Hugobe »

Hi Ollie,
Wat een goed initiatief en voor ons nu ook eens dichtbij! (ik woon in Hoeilaart, bij Brussel)
Graag wil ik mij inschrijven samen met mijn zoon Duco.
Wij hebben beiden een Valkyrie!
Als jullie het goed vinden wil mijn andere zoon, op een Honda Steed, ook graag mee!
Ik hoor het wel, dus met 2 of 3 motoren.
Ik zal eens in de menukeuzes duiken, daar kom ik dan later nog op terug.
Met vriendelijke groet,
Hugo
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4708Bericht Ollie »

Hey Hugo

Wat fijn dat jullie ook mee willen! Prachtig dat zowel jij als je zoon met een Valk rijden :)
Ik probeer er echt een F6-event van te maken, maar ik begrijp zeker dat het voor jullie wel leuk zou zijn als je andere zoon ook kan meerijden. Geen probleem...

Ik zie jullie voorkeuren voor de lunch, en de eventuele bevestiging om ook 's avonds mee te gaan eten wel verschijnen.

Groetjes
Ollie
Gebruikersavatar
Meks
Berichten: 173
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 22:18
Locatie: Geldrop
Contacteer:

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4711Bericht Meks »

Hey Ollie,

Top dat je een Rit organiseert. Ik kom graag met Rya Valk meerijden!

Wat betreft de lunch Ik lust wel een Panini Gebakken kip/kaas/ (B)anananasas

Ik rijd na de rit weer lekker terug naar huis want maandag moet er weer vroeg gewerkt worden.
Graag tot 1 oktober!
Life is a highway, Get on it and ride.
It's not the destination but the travel that matters

- Daniel Meyer
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4712Bericht Ollie »

Fijn dat je meerijdt, Meks!
Panini Gebakken kip/kaas/ananas staat genoteerd (ik zal vragen om 'm te laten inpakken in een bananenblad :D)

Heel graag tot de 1ste...

Ollie
Plaats reactie