Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Moderator: Beer

Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4746Bericht Ollie »

Hey Hugo

Jammer dat Arend-Jan er niet bij kan zijn, maar bedankt om dat even door te geven!
Ik heb jouw en Duco's lunchwensen genoteerd.

Meer info volgt vandaag, uiterlijk morgen nog...

Heel graag tot zondag!

Ollie
Ivo

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4747Bericht Ivo »

Onder voorbehoud van het weer sluit ik me graag aan.
Vooralsnog ziet dat er voor komend weekend iet echt lekker uit, maar niets zo veranderlijk als het weer

Voor mij graag een panini Zwarte woudham/kaas/verse ui en tomaat.

's Avond mee eten zit er niet in, moet nog een stukje terug en ik wordt altijd zo suf van een volle maag.
Jos Knols

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4749Bericht Jos Knols »

Hallo Ollie,

Wij (Yvonne en ik) hebben een sterfgeval in de familie waardoor we een heftige week hebben, en gaan a.s. zondag niet mee. Veel plezier en breng ze allemaal veilig terug ;)

Grtz Jos
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4750Bericht Ollie »

Geen probleem, Yvonne & Jos. Bedankt om dit even te laten weten, en m'n condoleances... Heel veel steun en sterkte toegewenst voor jullie en jullie naasten!

Ollie
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017

Bericht: # 4751Bericht Ollie »

Ivo schreef:Onder voorbehoud van het weer sluit ik me graag aan.
Vooralsnog ziet dat er voor komend weekend iet echt lekker uit, maar niets zo veranderlijk als het weer

Voor mij graag een panini Zwarte woudham/kaas/verse ui en tomaat.

's Avond mee eten zit er niet in, moet nog een stukje terug en ik wordt altijd zo suf van een volle maag.
Staat genoteerd Ivo!
Als de weersomstandigheden echt niet meezitten wordt de rit uiterlijk zaterdagmorgen geannuleerd. Als de rit doorgaat en je uiteindelijk moest besluiten om toch niet mee te rijden, laat je me dit dan alsjeblieft voor donderdag om 17u weten? 't Is maar dat ik de bestelling van jouw lunch dan nog kosteloos kan annuleren.

Alvast bedankt!

Ollie
Linsmins

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - Laatste info

Bericht: # 4752Bericht Linsmins »

Bij deze de laatste info voor de rit van zondag 01/10 ek. Mijn excuses dat dit misschien wat lang op zich heeft laten wachten, maar ik heb nog tot vandaag wijzigingen aangebracht aan de route…

Zonder tegenbericht, RV komende zondag te 2050 Antwerpen, aan het Frederik Van Edenplein. Vanaf 10u30 zal ik jullie daar opwachten met koffie, thee en iets om te knabbelen. Het vertrek is voorzien omstreeks 11u.
De plaats van samenkomst bevindt zich tussen de liftkoker van de voetgangerstunnel en het Maritiem openluchtmuseum, op het einde van de doorsteek naar de Schelde, tegen het water aan dus (zie RV-markering op de Google Maps screenshots via de URL hieronder).

Kijken jullie zeker volgende lijsten even na, alsjeblieft?

Hebben bevestigd voor deelname en worden verwacht:
- Beer
- Ludo & Romy
- Hans
- Dirk & Josette
- Wen & Ollie
- Hugo en Duco
- Meks
- Ivo

Worden verwacht maar hebben hun deelname nog niet bevestigd:
- Gerard & Jenneke
- Monique & Frank
- Stefan

Mag ik jullie vragen om, uiterlijk op donderdag 28/09 om 17u:
- je deelname te bevestigen als je dit nog niet hebt gedaan, en daarbij je lunchvoorkeur door te geven (tenzij je geen lunch wenst te bestellen);
- het zeker te laten weten als je niet deelneemt aan de rit en/of je bestelling voor de lunch wenst te annuleren (wat ik donderdagavond bestel dient zondag te worden afgerekend).
- mij zeker een seintje te geven als je ’s avonds (alsnog) graag mee gaat eten bij restaurant Rosenobel in Antwerpen (hiervoor dienen we op een weekend namelijk te reserveren).

Via de link bezorg ik jullie:
- enkele Google Maps screenshots ter verduidelijking van ons vertrekpunt;
- een navigatiebestand in gpx-formaat, waarmee je de route kan uploaden naar een (Garmin) gps-toestel;
- een roadbook;
- de menu-/prijslijst voor de lunch.

Nog even wat de lunch betreft:
De panini’s blijken nogal in trek. De eigenares van broodjeszaak Le Petit Délice heeft mij verzekerd dat men zou proberen om ze zo warm mogelijk te laten leveren tegen het tijdstip dat wij toekomen op onze lunchplek. Voor wie al een panini heeft besteld en toch het zekere voor het onzekere moest willen nemen: gelieve eventuele wijzigingen eveneens voor donderdagnamiddag door te geven.
Wie dit wenst kan op onze lunchplek warme soep bestellen. Dit hoeft niet op voorhand te worden doorgegeven.

Check tenslotte komende zaterdag zeker nog even dit forum voor de laatste update!

Alvast hartelijk bedankt voor jullie warme reacties! Reeds lang lijkt het mij een leuke ervaring om eens een motorrit te mogen meemaken met meer van deze gelijkgestemde classics. Mijn vrouwtje en ik kijken bijzonder uit naar deze zondag :)

Heel graag tot dan!

Ollie & Wen
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - Laatste info

Bericht: # 4753Bericht Ollie »

Hierbij nogmaals de link naar:
- de Google Maps screenshots ter verduidelijking van ons vertrekpunt;
- het navigatiebestand in gpx-formaat, waarmee je de route kan uploaden naar een (Garmin) gps-toestel;
- het roadbook;
- de menu-/prijslijst voor de lunch.

https://www.dropbox.com/sh/50ut9u2coarp ... 0E1Sa?dl=0
ClaudeSR

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - Laatste info

Bericht: # 4755Bericht ClaudeSR »

Hoi Ollie,

Ik zal ook deelnemen.
Lunch - Hamburger Delice

Claude
jennekegommans

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - Laatste info

Bericht: # 4767Bericht jennekegommans »

Helaas, gezien de zeer slechte weersvoorspellingen haken wij af. Heel jammer, een super initiatief wat zo te zien super geregeld wordt.
We zien jullie graag een volgende keer.

Gerard en Jenneke, alias Stonewall en Valkbabe
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - Laatste info

Bericht: # 4768Bericht Ollie »

Geen probleem, Stonewall en Valkbabe. Alle begrip voor jullie beslissing...

We wachten nog even af. Als er knopen moeten worden doorgehakt doe ik dit zaterdagmorgen, op basis van het weerbeeld op dat moment en in functie van eventuele bijkomende annuleringen.

In ieder geval bedankt, en heel graag tot een volgende keer!

Ollie
Plaats reactie