Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Moderator: Beer

Linsmins

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4782Bericht Linsmins »

Medium is uitstekend :D
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4785Bericht Ollie »

Anthony

Fijn dat je ook meegaat!
Ik heb je lunchvoorkeur doorgegeven...

Tot morgen :)

Ollie
ClaudeSR

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4786Bericht ClaudeSR »

Vanmiddag, toen ik mijn motor uitreed om voor de rit van morgen te bereiden, kwam er een vreemd metallisch klopgeluid uit de motor. Ik denk aan een kapote hoofdlager. Hoe dan ook, ik voel me niet comfortabel om de motor te rijden totdat ik het geluid vind.
Sorry, het zou een geweldige rit zijn geweest.
Ollie

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4787Bericht Ollie »

Sorry to hear about that, Claude.
Ik heb je annulering doorgegeven.

Graag tot een volgende keer, en veel geluk met de bike!

Ollie
jennekegommans

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4789Bericht jennekegommans »

We hebben genoten vandaag. Ollie en Wendy, bedankt voor het mooie initiatief. Top georganiseerd!!
En natuurlijk iedereen bedankt die er vandaag bij was, het was weer ouderwets gezellig en zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Gerard en Jenneke Gommans
Linsmins

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4790Bericht Linsmins »

Hoi Ollie en Wen,

Ik wil jullie namens ons allen hartelijk bedanken voor deze voortreffelijke dag.
Gastvrij onthaal, goed gezelschap, heerlijk motorweer, mooie tocht, perfect georganiseerd en gezellige dag.
Ik heb er erg van genoten.
Hugobe

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4791Bericht Hugobe »

Lieve Mensen,
Ollie en Wen in het bijzonder, heel hartelijk dank!
Voor de organisatie, voor de vriendschap, en en en.
Hoop dat iedereen weer veilig thuis is.
Duco en ik hebben genoten, tot de volgende.
Warme groet,
Hugo
Ollie

Super kennismaking met de VRCC!!!

Bericht: # 4792Bericht Ollie »

Beste, lieve mensen

Dank jullie wel voor deze warme reacties! De dankbaarheid en waardering is wederzijds. Ook Wendy & ik hebben bijzonder van deze dag genoten...
@ Beer: een extra woordje van dank aan jou voor je ondersteuning. Meermaals heb ik je per e- mail gecontacteerd met vragen die je telkens nog geen halve dag later uitvoerig beantwoordde met nuttige tips en bruikbaar advies. Dit heeft me absoluut gestimuleerd om deze rit te organiseren voor wie aanvankelijk vreemden waren, maar nu vrienden zijn ;)

Ik wacht nog even op het filmpje dat mijn vader deze morgen maakte van ons vertrek, waarna ik jullie van dit toptreffen wat beeldmateriaal bezorg...

Ik hoop dat iedereen ondertussen veilig en wel is thuisgeraakt en kijk alvast uit naar een volgend event :)

Ride safe!
Wen & Ollie
snowwhite

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4793Bericht snowwhite »

Goeie morgen,

inderdaad het was meer dan geslaagd. Eerst en vooral bedankt Ollie, Wen en niet te vergeten papa van Ollie voor het bezorgen van ons lekker ontbijt De locatie voor dit was dan ook top zo'n mooi uitzicht( of ben ik hier een beetje te chovinistisch LOL). Het was inderdaad heel gezellig en de stopplaatsen waren echt zorgvuldig uitgekozen om de fatlady's veilig te laten rusten. Nogmaals bedankt voor de super gezellige dag ,we hebben er echt van genoten. Groetjes Josette en Dirk
Meks

Re: Antwerp Valkyrie Ride 01/10/2017 - CONFIRMED

Bericht: # 4797Bericht Meks »

Allememaggies, Wat heb ik gister weer lekker gereden met de VRCC Benelux.

Mijn tweede evenement van de VRCC. Het eerste was Inzane in Juni j.l.
Iedereen bedankt voor de hartelijke ontvangst van oude en nieuwe Valkyrie rijders.

Ollie, Wen en Familie: Supermooie route, Perfecte stops, Heerlijke verzorging. Niets dan Lof!

Als techneut ben ik onderweg aangenaam verrast door de oude temsebrug. Misschien bron van veel file leed maar een mooi stuk technische historie!

Rya Valk heeft met enig kreunen en steunen de rit volbracht. Ze is duidelijk aan een stukje liefdevol onderhoud toe. En een poetsdoek. Ik schaamde me zowat naast al dat glimmend chroom.

Blinkend of niet: Volgende keer zijn Rya en ik weer van de partij!
Plaats reactie