VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Moderator: Beer

Jos Knols

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5149Bericht Jos Knols »

Het duurt nog even, maar voorlopig ziet de weersverwachting er veelbelovend uit...
weer.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kris Gijselinck

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5151Bericht Kris Gijselinck »

Counting down :D :D :D

Looking forward to meeting this group :-)

En als die weersvoorspellingen zo blijven :-) :-)
Jos Knols

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5158Bericht Jos Knols »

Nog een laatste mededeling m.b.t. de lunch tijdens de gezamenlijke rit: zoals al eerder aangekondigd is de lunch voor eigen rekening. Onze roadmaster heeft een goede deal kunnen sluiten met het restaurant waar we zullen lunchen, we eten daar voor € 10,- incl. een drank-consumptie. Omdat de betreffende zaak hier wel een voorschot voor wilde hebben, vragen wij jullie om de lunchkosten a €10,- p.p. te voldoen bij inschrijving aan de VRCC registratiebalie in het hotel.
B.v.d.

Het belooft een fantastisch weekend ( ook qua weer) te worden, dus... ik heb er zin in!
Linsmins

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5159Bericht Linsmins »

Hoe stom kun je zijn :P
Ik dacht vanmorgen, laat ik het gras eens maaien want het was torenhoog.
Toen wilde ik met mijn voet een flap onder de motormaaier terughalen want die floept wel eens de verkeerde kant op.
Jawel hoor....Stak mijn voet natuurlijk net iets te ver, recht in de bladen. Briggs & Stratton 625 had er geen moeite mee :mrgreen:
En uitgerekend mijn schakelteen naar de filistijnen, LOL
De schade valt gelukkig mee. Mijn schoen heeft het ergste opgevangen. Een paar hechtingen en verder niets.

Afbeelding

Morgen maar een wat grotere laars aan :D
Kris Gijselinck

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5160Bericht Kris Gijselinck »

Beer schreef: do 03 mei 2018, 10:18 Hoe stom kun je zijn :P
Ik dacht vanmorgen, laat ik het gras eens maaien want het was torenhoog.
Toen wilde ik met mijn voet een flap onder de motormaaier terughalen want die floept wel eens de verkeerde kant op.
Jawel hoor....Stak mijn voet natuurlijk net iets te ver, recht in de bladen. Briggs & Stratton 625 had er geen moeite mee :mrgreen:
En uitgerekend mijn schakelteen naar de filistijnen, LOL
De schade valt gelukkig mee. Mijn schoen heeft het ergste opgevangen. Een paar hechtingen en verder niets.

Afbeelding

Morgen maar een wat grotere laars aan :D
Hoe bereidt men zich voor op een treffen? :D 8-) ;)
Meks

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5161Bericht Meks »

Gelukkig heb je een grote laars, Beer!

Wel een prima excuus voor een "medelijdenbiertje"
Tot morgen Allemaal!

Rya is er klaar voor, nu het baasje nog.....
Meks

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5171Bericht Meks »

Ondanks het feit dat ik niet mee kon rijden gisteren of het feestje kon meemaken heb ik genoten van de mensen, de machines en de sfeer van de 1e VRCC Lowlands Spring Meeting. Ik ben ook heel benieuwd naar iedereens ervaring en opmerkingen zodat we volgend jaar een nog betere kunnen organiseren. Leef je uit in de reacties. Mocht je iets kwijt willen kan dat natuurlijk ook via PM of meks@freeler.nl

Tot de VLSM 2019! en die dingen die we nog dit jaar gaan doen (inzane, de Cella en Ivo rit enz enz.)

Heel veel dank aan de leden van het orga-team: Jos, Hans en Hugo
Prettige samenwerking kerels!

Roadmaster Stef, dankjewel voor de fijne route? Ik heb er nog niets slechts over gehoord :)
Hugobe

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5172Bericht Hugobe »

Lieve Valkyrie vrienden en vriendinnen,

Vanmorgen nog een heerlijke rit gereden naar Tilff (onder Luik) en daar aan de Ourthe gelunched. Om 14.15 op huis aan en wij waren om 16.00 weer veilig thuis!
Wij kijken terug op een heerlijk motor weekend, met slechts hoogtepunten.
Hartelijk dank voor het delen van onze gemeenschappelijke interresse in deze fantastische Motor en zeker ook voor de zich ontwikkelende vriendschappen!
Warme groet,
Arend-Jan, Duco en Hugo
Linsmins

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5173Bericht Linsmins »

Ik wil graag namens alle deelnemers het organisatie team hartelijk bedanken voor dit weekend.
In het bijzonder Meks, die het initiatief heeft genomen, klasse Wouter. Jammer dat je er niet de hele tijd bij hebt kunnen zijn :D
We hebben allemaal weer bij kunnen praten, plezier gehad en een mooie tocht gemaakt.
En dat allemaal in een exceptioneel zonnig en warm weekend.
Het relaas volgt nog. Zodra ik de foto's verzameld heb, stop ik ze in een album.
Ivo

Re: VRCC Lowlands Spring Meeting 2018

Bericht: # 5174Bericht Ivo »

Ook wij zijn weer heel thuis.

In een woord, genoten.

Dank Wouter, Hugo, Jos en Hans.
Plaats reactie