koeling

Moderator: Beer

Plaats reactie
fschalkwijk

koeling

Bericht: # 5639Bericht fschalkwijk »

goedemorgen mede leden,

Ik heb gisteren mij aangeschafte Valkyrie naar huis gereden en wilde een draadje gaan trekken voor een tomtom en kwam er achter dat er een kabelboom in de koelfan van de radiator zit en zo niet kan draaien, niet best natuurlijk. Ik vroeg mij af of het koelingslampje bij contact aan wel of niet moet branden, bij mij gaat het niet aan. heeft iemand daar uitsluitsel over?

alvast bedankt
F-six

Re: koeling

Bericht: # 5642Bericht F-six »

Dat weet ik niet uit mijn hoofd welk lampje gaat branden, volgens mij allemaal bij het aanzetten van het contact en alles gaat uit als hij loopt (en het oranje lampje gaat uit als je de kickstand hebt ingeklapt).
Maar los daarvan, in de zomer en in het stadsverkeer heb je de koelfan dik nodig. Dat zo ik maar snel laten fiksen als ik jou was.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Meks

Re: koeling

Bericht: # 5657Bericht Meks »

Als eerste gefeliciteerd met je Valkyrie! Rijd veilig maar vooral Veel!

Er horen geen kabels in de weg te zitten van je ventilator. Die moet vrij kunnen draaien.
Verder het controlelampje van de temperatuur heeft geen check functie.
Er zit aan de zijkant van de radiateur een temp schakelaar die de LED naar aarde verbindt als de temperatuur te hoog wordt.

Dus.... graag zien we je op 31 maart tijdens Sanders kennismakingsrit of op een andere gezellige bijeenkomst van de VRCC.
Plaats reactie