Huisregels Valkyrie te koop

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Huisregels Valkyrie te koop

Bericht: # 5738Bericht Linsmins »

Als je lid bent en je Valkyrie of een andere motor wilt verkopen, kun je dit forum gebruiken.
Nu wil het geval dat deze website vrij veel wordt bezocht door bezoekers.
Dit kunnen leden zijn die zich niet aanmelden maar ook echte bezoekers.
Deze bezoekers hebben uit privacy overwegingen geen rechten op dit forum.
Nu komt het soms voor dat iemand een Valkyrie te koop aanbiedt zonder vermelding van prijs, kenteken, bouwjaar en/of contact mogelijkheid.
Een potentiële koper zal dan niet de moeite nemen om een mail of persoonlijk bericht te sturen om er dan achter te komen dat hij/zij het te duur vindt.
Bovendien kan een bezoeker je nooit kunnen bereiken want ze kunnen geen contact met je opnemen.
Ook blijven er soms Valkyries jarenlang te koop staan. Ik denk niet dat dat de bedoeling is en zin heeft. Ik zou dan als potentiële koper denken dat er waarschijnlijk iets mee is of dat hij te duur is. Een lange advertentieduur is geen reclame voor uw Valkyrie en de motor in zijn algemene zin.

Daarom stel ik een paar huisregels in.
1. Voortaan moet elke aangeboden Valkyrie tenminste een vraagprijs, kenteken, bouwjaar, kilometerstand en contact mogelijkheid bevatten anders wordt deze verwijderd.
2. Alle Valkyries die langer dan een jaar op dit forum te koop staan, worden verwijderd.
3. Als je je Valkyrie hier of elders hebt verkocht, wil je dan zo vriendelijk zijn om dit forum bij te werken en dit bij de titel te zetten. Op zo'n manier houden we dit forum up-to-date.

Hartelijk dank voor je medewerking :D
mercedus 220

gezocht een valkyrie intersate wel in zeer goede staat

Bericht: # 6223Bericht mercedus 220 »

gezocht een mooie en goede valkyrie interstate wie kan mij daarbij helpen
je kan mij bereiken op nummer 0622498705
of via mail keesschouw@home.nl
Sander

Re: Huisregels Valkyrie te koop

Bericht: # 6224Bericht Sander »

Hoi,
Bij Hans Huijbers in Best staat een hele mooie groene te koop!
Ff Hans bellen!!
Plaats reactie