Ultimate seats Lowrider

Moderator: Beer

Kris Gijselinck

Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6139Bericht Kris Gijselinck »

Weet er iemand waar ik het best uitkijk om dit item aan te schaffen?

"Ultimate seats Lowrider"

Nieuw of tweedehands.

Alvast bedankt :-)
Kris Gijselinck

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6145Bericht Kris Gijselinck »

Patje schreef: wo 12 feb 2020, 19:47 Ik heb mijn seats hier gekocht Kris,

https://ultimateseats.ca/honda-motorcyc ... ts/4C-1001
en tevreden over? :-)
Patje

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6146Bericht Patje »

Ik ben er heeeeel tevreden over Kris. Ik had vroeger wat rugklachten na een rit van pakweg 400 km, nu doe ik er soms 700 km zonder problemen. Je moet ze wel even gewoon worden. In het begin lijken ze te klein maar dat is omdat die originele zadels zo ontzettend groot zijn. In een lowrider zit je zoals in een sportzetel van een auto, alles goed ondersteund en je schuift niet van her naar der. Eenmaal gewoon wil je ze niet meer missen.
F-six

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6147Bericht F-six »

Kris, probeer het zadel eerst te passen bij collega Valkyrie riders. Je moet een zadel kopen naar je lengte. Als je lang bent en te laag zit kan je een lange rit ook met een goed zadel echt niet comfortabel doen. Dan zit je teveel in de foetushouding zal ik maar zeggen, best stoer, maar je gaat het niet volhouden. Ik ben 184cm en ik had aldoor een Big Boy Ultimate op mijn motor. Zat best goed, maar ik ben toch overgestapt op de King. Ik vind hem wat minder mooi dan een Big Boy, maar hij zit wel veel lekkerder. Ik heb meer ruimte voor mijn benen, hoef ze niet aldoor te buigen. En ik zit iets meer naar achteren, waardoor het stuur vasthouden prettiger is.

En een terzijde: ik had in eerste instantie een ruggesteun op de Big Boy, maar die heb ik er weer afgehaald. Ik werd teveel naar voren gedrukt. Zonder ruggesteun meer ruimte. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Groet

Cor
Kris Gijselinck

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6150Bericht Kris Gijselinck »

F-six schreef: za 15 feb 2020, 12:22 Kris, probeer het zadel eerst te passen bij collega Valkyrie riders. Je moet een zadel kopen naar je lengte. Als je lang bent en te laag zit kan je een lange rit ook met een goed zadel echt niet comfortabel doen. Dan zit je teveel in de foetushouding zal ik maar zeggen, best stoer, maar je gaat het niet volhouden. Ik ben 184cm en ik had aldoor een Big Boy Ultimate op mijn motor. Zat best goed, maar ik ben toch overgestapt op de King. Ik vind hem wat minder mooi dan een Big Boy, maar hij zit wel veel lekkerder. Ik heb meer ruimte voor mijn benen, hoef ze niet aldoor te buigen. En ik zit iets meer naar achteren, waardoor het stuur vasthouden prettiger is.

En een terzijde: ik had in eerste instantie een ruggesteun op de Big Boy, maar die heb ik er weer afgehaald. Ik werd teveel naar voren gedrukt. Zonder ruggesteun meer ruimte. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Groet

Cor
Ik meet ocharm een schamele 1.78m :-(
Volgens de specs van de site zou dat een lowrider moeten zijn dus.

Maar bij deze wil ik best eens vragen bij welke collega riders ik eens mag komen "passen" :-)

Kandidaten? 8-)
Patje

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6153Bericht Patje »

Kom maar af
DonvanVliet

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6154Bericht DonvanVliet »

Ik ben 1.93 dus zou voor de King moeten gaan.
Kris Gijselinck

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6155Bericht Kris Gijselinck »

Patje schreef: do 20 feb 2020, 23:30Kom maar af
Laat maar weten als het eens past :-)
F-six

Re: Ultimate seats Lowrider

Bericht: # 6156Bericht F-six »

DonvanVliet schreef: vr 21 feb 2020, 00:23 Ik ben 1.93 dus zou voor de King moeten gaan.
Dat zou ik je zeker aanraden. Je bent welkom om eens te passen (Den Haag).
Plaats reactie