uitlaten

Moderator: Beer

LehmanJP

uitlaten

Bericht: # 6586Bericht LehmanJP »

Hallo
Heb in maart een Interstate van 2000 aangeschaft met Cobra uitlaat. Prachtig zicht maar te luid voor mezelf en het vrouwke. En aangezien de buren nachtwerk doen kan ik de Valk niet starten in garage of oprit. Dus ben ik op zoek naar de originele uitlaat of een stillere versie . De Cobra's zijn nog in mooie staat, maar ga ze zeker vervangen. Wie kan helpen laat aub iets horen, eventueel ruilen mits opleg .Heeft er iemand ervaring met de uitlaat van Delkevic in RVS 550 mm slach cut.
Grtn
J.P.
F-six

Re: uitlaten

Bericht: # 6587Bericht F-six »

Volgens mij heeft Hans Huijbers ervaring met Delkevic uitlaten. Je zou hem eens kunnen bellen.
LehmanJP

Re: uitlaten

Bericht: # 6591Bericht LehmanJP »

O.K. bedankt F-six voor de info
Ik heb reeds contact genomen met Hans Huijbers .
grtn
J.P.
DonvanVliet

Re: uitlaten

Bericht: # 6596Bericht DonvanVliet »

En maken ze herrie of valt het mee.
LehmanJP

Re: uitlaten

Bericht: # 6597Bericht LehmanJP »

Voor anderen niet, maar voor mezelf iets te luid. Heb de dempers ingewikkeld, maar nog niet tevreden. Heb ook contact gehad met Valkyrie parts , maar die hadden niets dat paste. Ik denk dat ik er Delkevic's ga op monteren. Iemand ervaring mee?

Grtn
J.P.
DonvanVliet

Re: uitlaten

Bericht: # 6598Bericht DonvanVliet »

Ik bedoel die Delkevics, of die een fatsoenlijk geluid hebben.
K-Man

Re: uitlaten

Bericht: # 6601Bericht K-Man »

Hi

Ik wil juist een setje Delkevic..heb de originele uitlaatlijn maar de bochten zijn slecht.

Of ben je al voorzien?
LehmanJP

Re: uitlaten

Bericht: # 6603Bericht LehmanJP »

De Delkevics zouden 102 tot 105 DB"s hebben, heb deze nog niet gekocht, maar denk er aan deze te monteren. Ik zoek naar de originele voor mijn Interstate, maar deze zijn niet te vinden. Spijtig.
F-six

Re: uitlaten

Bericht: # 6605Bericht F-six »

Zou het niet mogelijk zijn om een paar fatsoenlijke dempers te maken voor deze Delkevics uitlaten? Want boven de 100db is nog steeds erg luid. Mijn Valkyrie is standaard 87db.

https://lichtbeeldgeluid.nl/geluid/akoe ... n-decibel/
100db Zeer luid
Zware vuilniswagen, naar vuurwerk kijken, metro (90-115 dB), machine in fabriek, klas in timmerschool, motorfiets (95-110 dB), sneeuwmobiel, danszaal, boom box, diesel vrachtwagen, ketelslager, grote luchtcompressor, pneumatische beitel, krachtig spuitend gaslek, versnellingsbak auto, in de auto op drukke snelweg, F16A straaljager op 300 m hoogte
105db
Sneeuwblazer, helikopter op 30 m (100-105 dB), krachtige maaimachine, pauken, roffel op grote trom, F16A straaljager op 150 m hoogte (107 dB)
LehmanJP

Re: uitlaten

Bericht: # 6607Bericht LehmanJP »

Heb de vraag gesteld aan Delkevic in UK, maar nog geen antwoord gekregen. Hopeloos!!
Plaats reactie