Sleutel weekend in Babenhausen (D) 30 mei-2 juni

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Sleutel weekend in Babenhausen (D) 30 mei-2 juni

Bericht: # 683Bericht Linsmins »

Voor wie een aangename tocht door Duitsland wil combineren met een nuttig sleutel weekend, biedt onze sponsor het volgende aan:

http://www.valkyrieparts.de/epages/6363 ... ies/Events

In een vriendschappelijke sfeer tussen liefhebbers kun je naar hartenlust naar je Valk laten kijken en onderhoud en/of reparaties (laten) uitvoeren onder deskundig toezicht. Voor accomodatie, eten en drinken wordt gezorgd. Echt een aanrader...gewoon doen
Linsmins

Re: Sleutel weekend in Babenhausen (D) 30 mei-2 juni

Bericht: # 818Bericht Linsmins »

Ik heb Peter en Ruth op internationale Treffens leren kennen als een bijzonder hartelijk stel. Ze zullen het werkelijk leuk vinden om met iemand uit de Benelux te kunnen praten. Absoluut geen (koop) verplichtingen. Het gaat hun dit weekend voornamelijk om de gezelligheid en de clubleden.
Een leuke bestemming van een mooie tocht.
willis

Re: Sleutel weekend in Babenhausen (D) 30 mei-2 juni

Bericht: # 900Bericht willis »

Hoewel ik een goed sleutelweekend kan gebruiken valt het net in een weekend dat ik vol zit.. :/
F-six

Re: Sleutel weekend in Babenhausen (D) 30 mei-2 juni

Bericht: # 901Bericht F-six »

Mmmmm... Toen ik het woord 'sleutelweekend' in de titel zag moest ik denken aan een bijeenkomst waarbij de deelnemers de sleutels van de motoren ruilen. Een soort parenclub, maar dan voor motorrijders en motoren. Gelukkig blijkt het om iets onschuldigs te gaan!

:lol: :lol: :lol:
willis

Re: Sleutel weekend in Babenhausen (D) 30 mei-2 juni

Bericht: # 904Bericht willis »

das toch ook onschuldig? ;)
Plaats reactie